Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi noloa, että pojilla meni ryyppäämiseksi, kun tiesivät kuitenkin tämän päivän lehdistötilaisuudesta.
No ei yhtään noloa - päinvastoin! Nyt on todellakin aihetta juhlaan.
6 jäsentä, kilpailunumero 16, sijoitus 6 :D ihan mahtavaa BC!
Jokohan ensi vuonna naiset uskaltavat pukeutua johonkin muuhun kuin hopeiseen glitterasuun, josta puuttuu alaosa? Tai vaihteluksi kopidoida tyylinsä joltain muulta kuin Beyoncelta?
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan seuraaviksi viisuehdokkaiksi Pete Parkkosta, Archie Cruzia ja Olli Hermannia. Mieluusti kaikki paidattomina.
Kannatan Archieta, saisi varmaan draamaa aikaiseksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan seuraaviksi viisuehdokkaiksi Pete Parkkosta, Archie Cruzia ja Olli Hermannia. Mieluusti kaikki paidattomina.
ja tauski säveltää biisin ja vetää feat., varma voitto
Jos yleisöäänet olisivat pelkästään ratkaisseet Suomi olis ollut neljäs. Ukraina toinen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköä ei näissä kisoissa pitäisi miettiä, mutta mun mielestä BC:n pojat olivat kisan parasta silmänruokaa. Etenkin Joel on k.u.u.m.a. ❤️
Olen asunut 10 vuotta Ruotsissa ja olen kyllästynyt näihin ”kauniisiin” poikiin. Suomalainen mies alkanut miellyttää omaa silmää ihan eri tavalla. Suomalaisissa miehissä on sellaista miehekkyyttä, joka esim. ruotsalaisilta (ja italialaisilta) miehiltä puuttuu.
Niko ❤
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kuumalta. Archie tosin voisi vähän treenata pötsiään :P
Mun tuli siitä italian laulajasta siis vaan tämä mieleen. Ja se kitaristi (vai basisti) taas oli Suzi Quatron puolikopio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan Archieta, saisi varmaan draamaa aikaiseksi 😂
ja veromaksuista kunnon rauhottavat artulle
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkonen tai Olli Herman olisi kyllä ihan hyviäkin viisuehdokkaita.
Kiitos Viro, Ruotsi ja Islanti 12 pisteestä <3 !
Vierailija kirjoitti:
Jos yleisöäänet olisivat pelkästään ratkaisseet Suomi olis ollut neljäs. Ukraina toinen.
Ruotsin raati petti meidät. Tämä muistetaan!
Joku täällä kommentoi, ettei ketjussa kehuta Italian biisiä lainkaan, ainoastaan laulajan ulkonäköä. Mielestäni Italian biisi oli ainoa, jonka aikana tuntui kuin olisin ollut kyseisen bändin keikalla ja meininki oli mukaansatempaavaa. Sen sijaan monista muista kappaleista kuulsi läpi laskelmoivuus, biisit oli tehty voitonkiilto silmissä.
Tekopyhää arvostella, kun setämiehet kuolaa parikymppisiä ja esineellistää kun itse teette samaa. Tosi ällöä. Pitäkää fantasianne itsellänne.
T. Ällöttynyt nelikymppinen nainen
Maltan laulaja oli pitkään naama näkkärillä, vaikka oli vielä juryn antamien äänien turvin kolmantena, mikä olis ollu hemmetin hyvä sijoitus sekin.
Onneks yleisö tiputti harhassaeläjän pois kärkikahinoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi noloa, että pojilla meni ryyppäämiseksi, kun tiesivät kuitenkin tämän päivän lehdistötilaisuudesta.
No ei yhtään noloa - päinvastoin! Nyt on todellakin aihetta juhlaan.
6 jäsentä, kilpailunumero 16, sijoitus 6 :D ihan mahtavaa BC!
Bändillä on instassaan 666 seurattavaa : )
Vierailija kirjoitti:
HAH:DHAA haluisin nähdä noi sankarit yhdessä kyllä, vois vetää biisin amazing kuraa, tai totally shaibaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi sai yleisöääniä 1 lukuunottamatta kaikilta mailta. Mikä tuo 1 maa oli?
Georgia. Tornike Kipliani oli heidän edustajansa. Hän oli todella ryhtyneen oloinen koko viisuiluun kun joutui koronan vuoksi esiintymään itselleen vähemmän mieluisalla kappaleella.
Viime vuonna hänellä olis ollutkin loistobiisi, nyt oli tosiaan varjo siitä viimevuotisesta.
Torniken viimevuotinen biisi oli todella hyvä! Nousi mun listalla muistaakseni kolmanneksi, ainakin top 5:een. Tänä vuonna ihan erilainen tekele :(
Mulla on voittava ehdotus seuraavaksi Suomen euroviisuedustajaksi: Ville Valo.
Ulkonäkö, karisma ja ääni. Ville, miten olis? ;)
Ulkonäköä ei näissä kisoissa pitäisi miettiä, mutta mun mielestä BC:n pojat olivat kisan parasta silmänruokaa. Etenkin Joel on k.u.u.m.a. ❤️
Olen asunut 10 vuotta Ruotsissa ja olen kyllästynyt näihin ”kauniisiin” poikiin. Suomalainen mies alkanut miellyttää omaa silmää ihan eri tavalla. Suomalaisissa miehissä on sellaista miehekkyyttä, joka esim. ruotsalaisilta (ja italialaisilta) miehiltä puuttuu.