Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2021

Vierailija
21.02.2021 |

UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.

Kommentit (9878)

Vierailija
7221/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä ei näissä kisoissa pitäisi miettiä, mutta mun mielestä BC:n pojat olivat kisan parasta silmänruokaa. Etenkin Joel on k.u.u.m.a. ❤️

Olen asunut 10 vuotta Ruotsissa ja olen kyllästynyt näihin ”kauniisiin” poikiin. Suomalainen mies alkanut miellyttää omaa silmää ihan eri tavalla. Suomalaisissa miehissä on sellaista miehekkyyttä, joka esim. ruotsalaisilta (ja italialaisilta) miehiltä puuttuu.

Vierailija
7222/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi noloa, että pojilla meni ryyppäämiseksi, kun tiesivät kuitenkin tämän päivän lehdistötilaisuudesta.

No ei yhtään noloa - päinvastoin! Nyt on todellakin aihetta juhlaan.

6 jäsentä, kilpailunumero 16, sijoitus 6 :D ihan mahtavaa BC!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7223/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan ensi vuonna naiset uskaltavat pukeutua johonkin muuhun kuin hopeiseen glitterasuun, josta puuttuu alaosa? Tai vaihteluksi kopidoida tyylinsä joltain muulta kuin Beyoncelta?

Vierailija
7224/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan seuraaviksi viisuehdokkaiksi Pete Parkkosta, Archie Cruzia ja Olli Hermannia. Mieluusti kaikki paidattomina.

Kannatan Archieta, saisi varmaan draamaa aikaiseksi 😂

Vierailija
7225/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan seuraaviksi viisuehdokkaiksi Pete Parkkosta, Archie Cruzia ja Olli Hermannia. Mieluusti kaikki paidattomina.

ja tauski säveltää biisin ja vetää feat., varma voitto

Vierailija
7226/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleisöäänet olisivat pelkästään ratkaisseet Suomi olis ollut neljäs.  Ukraina toinen. 

Vierailija
7227/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä ei näissä kisoissa pitäisi miettiä, mutta mun mielestä BC:n pojat olivat kisan parasta silmänruokaa. Etenkin Joel on k.u.u.m.a. ❤️

Olen asunut 10 vuotta Ruotsissa ja olen kyllästynyt näihin ”kauniisiin” poikiin. Suomalainen mies alkanut miellyttää omaa silmää ihan eri tavalla. Suomalaisissa miehissä on sellaista miehekkyyttä, joka esim. ruotsalaisilta (ja italialaisilta) miehiltä puuttuu.

Niko ❤

Vierailija
7228/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kuumalta. Archie tosin voisi vähän treenata pötsiään :P

Vierailija
7229/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuli siitä italian laulajasta siis vaan tämä mieleen. Ja se kitaristi (vai basisti) taas oli Suzi Quatron puolikopio.

Vierailija
7230/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan Archieta, saisi varmaan draamaa aikaiseksi 😂

ja  veromaksuista kunnon rauhottavat artulle

Vierailija
7231/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete Parkkonen tai Olli Herman olisi kyllä ihan hyviäkin viisuehdokkaita.

Vierailija
7232/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Viro, Ruotsi ja Islanti  12 pisteestä <3 !

Vierailija
7233/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yleisöäänet olisivat pelkästään ratkaisseet Suomi olis ollut neljäs.  Ukraina toinen. 

Ruotsin raati petti meidät. Tämä muistetaan!

Vierailija
7234/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kommentoi, ettei ketjussa kehuta Italian biisiä lainkaan, ainoastaan laulajan ulkonäköä. Mielestäni Italian biisi oli ainoa, jonka aikana tuntui kuin olisin ollut kyseisen bändin keikalla ja meininki oli mukaansatempaavaa. Sen sijaan monista muista kappaleista kuulsi läpi laskelmoivuus, biisit oli tehty voitonkiilto silmissä.

Vierailija
7235/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhää arvostella, kun setämiehet kuolaa parikymppisiä ja esineellistää kun itse teette samaa. Tosi ällöä. Pitäkää fantasianne itsellänne.

T. Ällöttynyt nelikymppinen nainen

Vierailija
7236/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltan laulaja oli pitkään naama näkkärillä, vaikka oli vielä juryn antamien äänien turvin kolmantena, mikä olis ollu hemmetin hyvä sijoitus sekin.

Onneks yleisö tiputti harhassaeläjän pois kärkikahinoista.

Vierailija
7237/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi noloa, että pojilla meni ryyppäämiseksi, kun tiesivät kuitenkin tämän päivän lehdistötilaisuudesta.

No ei yhtään noloa - päinvastoin! Nyt on todellakin aihetta juhlaan.

6 jäsentä, kilpailunumero 16, sijoitus 6 :D ihan mahtavaa BC!

Bändillä on instassaan 666 seurattavaa : )

Vierailija
7238/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAH:DHAA haluisin nähdä noi sankarit yhdessä kyllä, vois vetää biisin amazing kuraa, tai totally shaibaa

Vierailija
7239/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi sai yleisöääniä 1 lukuunottamatta kaikilta mailta. Mikä tuo 1 maa oli?

Georgia. Tornike Kipliani oli heidän edustajansa. Hän oli todella ryhtyneen oloinen koko viisuiluun kun joutui koronan vuoksi esiintymään itselleen vähemmän mieluisalla kappaleella.

Viime vuonna hänellä olis ollutkin loistobiisi, nyt oli tosiaan varjo siitä viimevuotisesta.

Torniken viimevuotinen biisi oli todella hyvä! Nousi mun listalla muistaakseni kolmanneksi, ainakin top 5:een. Tänä vuonna ihan erilainen tekele :(

Vierailija
7240/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on voittava ehdotus seuraavaksi Suomen euroviisuedustajaksi: Ville Valo.

Ulkonäkö, karisma ja ääni. Ville, miten olis? ;)

Ketju on lukittu.