Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2021

Vierailija
21.02.2021 |

UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.

Kommentit (9878)

Vierailija
7261/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on voittava ehdotus seuraavaksi Suomen euroviisuedustajaksi: Ville Valo.

Ulkonäkö, karisma ja ääni. Ville, miten olis? ;)

Hyi helvetti, ei todellakaan. Sitä' kalansilmää ei mihinkään Suomea edustamaan, ei ole edes suomalaisen näköinen noine rumine pallosilmineen.

Ensinnäkin Ville on komea ja karismaa on vaikka muille jakaa, plus Euroviisut ei ole mikään kauneuskilpailu, vaikka tällä kertaa komein voittikin.

Vierailija
7262/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako blind channelia harmittaa sisimmissään, kun heidän pahin kilpakumppaninsa voitti koko roskan? yt:ssa on paljon kommentteja, joissa ihmiset kirjoittavat heille "this was much better than italy", "you are my winners" tai muuta vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7263/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä ei näissä kisoissa pitäisi miettiä, mutta mun mielestä BC:n pojat olivat kisan parasta silmänruokaa. Etenkin Joel on k.u.u.m.a. ❤️

Olen asunut 10 vuotta Ruotsissa ja olen kyllästynyt näihin ”kauniisiin” poikiin. Suomalainen mies alkanut miellyttää omaa silmää ihan eri tavalla. Suomalaisissa miehissä on sellaista miehekkyyttä, joka esim. ruotsalaisilta (ja italialaisilta) miehiltä puuttuu.

ihan vinkiksi että euroviivareista ei kyllä löydy koskaan yhtään oikeeta miestä, lähinnä miesten miehiä..

Vierailija
7264/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se nainen, joka kylmeni miehelle kun hänellä oli niin rumat sämpyläkengät. Sama tapahtui katsoessa Italian laulajaa, ja hänen housunlahkeiden pituutta. Siis ylipitkät lahkeet olisivat olleet paremmat kuin nuo mr bean -mittaiset, toki ymmärrän et ne kengät piti saada näkyviin, mutta naurettavan näköiset silti.

Kummallista, et ne tyypit on kuulemma parikymppisiä eli tosi nuoria. Ja nää oululaiset kolmikybäsiä. Mun silmään Sokee Kanava vaikutti nuorekkaammalta, ja aidolta.

Linkin Parkia on kuunneltu selvästi paljon 😂

Vierailija
7265/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole aika jo lopettaa kaakatus ja mennä eteenpäin. Oulun porukka oli 6.

Nyt seuraamaan jääkiekkoa.

Voiko sitä seurata jossain netissä muuten kuin maksullisilla kanavilla?

Veikkauksen sivuilla näät livestreamin kautta, jos oot luonu veikkaustilin.

Pelitilillä pitää olla väh. 0,01 snt rahaa, jotta voi kattella, ei edellytä pelaamista.

Vierailija
7266/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä naiset näkee tässä italian damianossa. Kalpee, laiha, sukuopuoleton huumehooran näköinen. Joku viron Uku Suviste kävis paremmin järkeen vai onko liian vanha kun käsittääkseni jo 30 täyttänyt?

Vierailija
7267/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako blind channelia harmittaa sisimmissään, kun heidän pahin kilpakumppaninsa voitti koko roskan? yt:ssa on paljon kommentteja, joissa ihmiset kirjoittavat heille "this was much better than italy", "you are my winners" tai muuta vastaavaa.

Voittamaanhan jokainen sinne lähtee, mutta uskon että poikia lämmittää toiseksi paras sijoitus Suomelle ikinä.

Ja vaikka BC:n videoissa olikin paljon ylistäviä kommentteja, niin italiaanojen vastaavilla videoilla katselukertoja monta miljoonaa enemmän, samoin kommenttien määrä vähintään tuplat.

Vierailija
7268/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kyllä channelin jatkot halunnu nähdä, siellä ei naisia tarvita ku härkäporukalla pistetään meneen

Vierailija
7269/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, ei todellakaan. Sitä' kalansilmää ei mihinkään Suomea edustamaan, ei ole edes suomalaisen näköinen noine rumine pallosilmineen.

Ensinnäkin Ville on komea ja karismaa on vaikka muille jakaa, plus Euroviisut ei ole mikään kauneuskilpailu, vaikka tällä kertaa komein voittikin.

Ei todellakaan ole komea eikä kaunis, ja se "karismakin" on päälleliimattuja ja teennäistä, eli sitä ei ole.

Vierailija
7270/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä ei näissä kisoissa pitäisi miettiä, mutta mun mielestä BC:n pojat olivat kisan parasta silmänruokaa. Etenkin Joel on k.u.u.m.a. ❤️

Olen asunut 10 vuotta Ruotsissa ja olen kyllästynyt näihin ”kauniisiin” poikiin. Suomalainen mies alkanut miellyttää omaa silmää ihan eri tavalla. Suomalaisissa miehissä on sellaista miehekkyyttä, joka esim. ruotsalaisilta (ja italialaisilta) miehiltä puuttuu.

ihan vinkiksi että euroviivareista ei kyllä löydy koskaan yhtään oikeeta miestä, lähinnä miesten miehiä..

Täähän se olis

Vierailija
7271/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mitä naiset näkee tässä italian damianossa. Kalpee, laiha, sukuopuoleton huumehooran näköinen. Joku viron Uku Suviste kävis paremmin järkeen vai onko liian vanha kun käsittääkseni jo 30 täyttänyt?

Uku täyttää muutaman viikon päästä 39.

Vierailija
7272/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kyllä ollut ollenkaan minun makuunikaan, vaikka rokkareista noin muutoin pidänkin.

En usko että olisi nuorempanakaan ollut makuuni, koska saman näköisiä oli sillon kun olin nuori, eikä ne silmääni viehättäneet. Esim Jane's Addictionin laulaja.

Vierailija
7273/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Italian biisi oli todella hyvä, kuuntelin sitä spotifysta ennen kisoja. Eilen vasta näin eka kertaa laulajan, joka on tosi hyvännäköinen. Luulin laulun perusteella joksikin variksenpelättimeseksi. Suomen biisi oli hyvä, mutta Italian kuulosti jotenkin ammattimaisemmalta.

Vierailija
7274/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmää ei miellytä pohjoismaalainen ulkonäkö, eli Ukukaan ei väräyttänyt mihinkään suuntaan, vaikka sinänsä komea mies onkin. Samaten Blind Channelin pojat on vain sellaisia värittömiä taviksia mun silmään. Tykkään Damianon voimakkaista piirteistä ja tummuudesta.

Omakin mies on voimakkaat piirteet ja tumman ihon, silmät ja hiukset omaava eteläeurooppalainen 🤷🏻‍♀️

Vierailija
7275/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippuhyvä sijoitus! Ihanaakin kun raadeiltakin tuli suht tasaisesti pisteitä ja Suomen saamien yleisöäänien julkistaminen oli huikea hetki!

OT: Tää lainaamani viesti on laitettu seiskan jälkeen sunnuntaiaamuna. Katoitteko te oikeesti koko lähetyksen (melkein kahteen?) ja heräsitte seiskalta seuraavana aamuna?

Mä yritin sinnitellä hereillä, mutta pystyin pinnistelemään vaille yhteen, eikä siihenkään asti pysyny silmät auki. Tänä aamuna joskus 9.30 katsoin sit tuloksen netistä. En vaan pystyny valvomaan.....

Et selvästikään ole aivan vannoutunut viisufani! No en minäkään, mutta mulla käy yleensä niin, että piristyn puolenyön jälkeen, eikä ole mitään vaikeuksia seurata loppuun asti. Kyllähän se jännitys piristää. Kolmelta menin nukkumaan ja ennen kahdeksaa aloin taas katsella tabletilta tuloksia, eri maiden saamia pisteitä jne.

Nojoo, en ole mikään erityinen viisufani. Tänä vuonna kyllä oikeasti yritin valvoa, halusin nähdä Lordin väliaikanumeron ja pisteidenjaon, mutta niin vain nukahdin kesken. Aamulla sitten katoin tulokset.

Mulla on tapana nukahdella telkkarin ääreen riippumatta kuinka jännittävästä jutusta on kyse. Oon kai vanha (42 v.) ja muutenkin iltauninen. Olin kyllä eilen töissäkin, joten sekin selittänee unisuutta.

Vierailija
7276/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin muuten että olisiko Viro päässyt finaaliin jos olisi ollut näyttävämpi esitys. Nyt Virolla ei ollut taustalaulajia, tanssijia tai mitään muutakaan lavalla kuin vain yksi laulaja. Oliko esitys liian tylsä?

Vierailija
7277/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin kun näin kuka edustaa Norjaa Euroviisuissa. Tuo Tix oli Norjan Paratiisihotellissa. En tiennyt, että on oikeasti tunnettu muusikko ja Norjassa ilmeisen suosittu. Ihan symppis, ei siinä mitään.

Vierailija
7278/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole aika jo lopettaa kaakatus ja mennä eteenpäin. Oulun porukka oli 6.

Nyt seuraamaan jääkiekkoa.

Voiko sitä seurata jossain netissä muuten kuin maksullisilla kanavilla?

Suomen pelit näkyy telkkarista mtv3:lta.

Ei kuitenkaan ilmeisesti netissä mistään ilman erillistä maksua?

Vierailija
7279/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jolla on ikävä vanhoja euroviisuja? Orkesteri, hienosti pukeutuneet katsojat, istuttiin omilla paikoillaan, ei mitään lippuja tms. mukana, kilpailijat eivät olleet humalassa. Arvokkuus puuttuu kokonaan nykyviisuista.

Kyllä muistan nuo ajat. Oli siinä oma tunnelmansa kun jokaisen maan kapellimestari ensin kumarsi yleisölle ja sitten asettui johtamaan orkesteria. Oli hienoa kun Ossi Runne, tyylikkyyden ja arvokkuuden perikuva, johti Suomen kappaleen.

Yleisö oli todella pukeutunut hienosti, ikäänkuin klassiseen konserttiin.

Oli toisaalta melkoinen ristiriita, kun kappale oli vauhdikas ja tanssittava, mutta yleisö vain pönötti paikoillaan, joskus ilmeenkään värähtämättä. Tämä kävi selvästi ilmi mm. silloin kun Kojo esitti rennosti Suomen rokkibiisin. Kappale oli selvästi eri planeetalta kuin yleisö.

Näitä esimerkkejä olisi vaikka kuinka paljon.

Se kuului siihen aikaan ja nyt on eri meininki. Ihan kiva, että yleisö saa tanssia ja olla ilossa mukana.

Vierailija
7280/9878 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole komea eikä kaunis, ja se "karismakin" on päälleliimattuja ja teennäistä, eli sitä ei ole.

Ulkonäköasioista voi väitellä vaikka maailman tappiin, koska jokaisella on oma makunsa, mutta karisma ei ole mielipideasia. Sitä joko on tai ei ole, ja Villellä on.

Ketju on lukittu.