Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna nämä pepunpyörittät joutuvat kelsimään jotain rohkeampaa kuin minihame ja verkkosukkahousut pärjätäkseen.
Mites jos vaan näyttäisivat koko vertikaalihymyn?
Lohkeisiko sillä parempi sijoutus?No niiden pitää vähentää kangasta, joten kohtq on enää puvusta jäljellä persvakonaru ja pienet lappuset nännien kohdalla.
Eiköhän sekin ole jo nähty, niin tutulta kuulostaa.
Kaikki on jo tehty ja nähty, keski-ikäiset ja vanhukset tietää.
Enää ei voi kuin kaivaa sisuskalut näkymään ulospäin lavalla, se olisi uutta.
Esim suoli roikkumaan vyötäisille ja ketkuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pisti tämänvuotisista viisuista silmään kaksi asiaa todella voimakkaasti.
1) Black lives matter-liikkeen vaikutus, eli todella monella maalla tummaihoinen edustaja taustalaulajineen/tanssijoineen.
2) Näkyvä alkoholinkäyttö green Roomissa ja se jatkuva viinin lipitys pisti kyllä silmään. Tosi monilla edustajilla viinilasi/kaljapullo kädessä. En muista nähneeni tuollaista aikaisemmin, vai olenko väärässä? Korkeintaan joku skumppalasi joskus vilahti harvakseltaan.
Katsoin vain pätkiä ja lopun äänestyksen. Koosteessa itse kiinnitin ihonvärin sijaan huomiota euroviisuissa JOKA KERTA esiintyvään isojen artistien kopiointiin laulutyyliä/sävellystä/asua jne myöten. Esim. nämä Jlo-asut ja locottelut - varsinkin kun erittäin leikellyn näköiset jättiläisperuukeissa nytkyttävät tädit olivat ihan hirveitä kopioita - ja olikohan se Maltan edustaja, joka oli kuin huono kopio Lizzystä ja se teennäinen "me tsempataan kaikki sua lizz. tai siis sä laulaja kuka oletkaan.. ihan kuin oltais kaikki kavereita hymy hymy" -ilmeily pöydässä.
Yhteen esitykseen oli haettu vuosien takainen rap-tähti, joka ei tuonut menestystä.
Aiemmin sai hävetä Suomea, joka matki myös pinnalla olevia, tosin aina vuoden pari myöhässä. Nyt tuntuu, että aitous on se millä saa yleisön äänet ja olen siitä tosi iloinen. Henkilökohtaisesti sillä ei ole väliä onko esiintyjä marsilainen vai mikä, kunhan on oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on voittava ehdotus seuraavaksi Suomen euroviisuedustajaksi: Ville Valo.
Ulkonäkö, karisma ja ääni. Ville, miten olis? ;)
Ville on jo vuosia sitten sanonut, että häntä tai bändiä ei tulla näkemään hyväntekeväisyyskonserteissa, ihmisten synttäreillä tai Euroviisuissa mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä noita jenkkitähtiä menestyksen toivossa tänne kannata raahata. Viimeksi Madonnan esiintyminen ei kiinnostanut ketään, nyt Flo Rida floppasi. Kansa haluaa ehtaa eurooppalaista jumputusta!
Italia servas räppärin 6-0
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole aika jo lopettaa kaakatus ja mennä eteenpäin. Oulun porukka oli 6.
Nyt seuraamaan jääkiekkoa.
Voiko sitä seurata jossain netissä muuten kuin maksullisilla kanavilla?
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo, ja sillä oli isot hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö, karisma ja ääni. Ville, miten olis? ;)Ville on jo vuosia sitten sanonut, että häntä tai bändiä ei tulla näkemään hyväntekeväisyyskonserteissa, ihmisten synttäreillä tai Euroviisuissa mistään hinnasta.
Hyvä Ville! Näin toimii aito suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi noloa, että pojilla meni ryyppäämiseksi, kun tiesivät kuitenkin tämän päivän lehdistötilaisuudesta.
No ei yhtään noloa - päinvastoin! Nyt on todellakin aihetta juhlaan.
6 jäsentä, kilpailunumero 16, sijoitus 6 :D ihan mahtavaa BC!
Ei ihme, että Carola takelteli Lordi taas ja BC samassa lähetyksessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole aika jo lopettaa kaakatus ja mennä eteenpäin. Oulun porukka oli 6.
Nyt seuraamaan jääkiekkoa.Voiko sitä seurata jossain netissä muuten kuin maksullisilla kanavilla?
Suomen pelit näkyy telkkarista mtv3:lta.
Vierailija kirjoitti:
Ville on kuningas, joka ei ikinä suostuisi viisuihin, vaikka kyllähän se meille ja maailmalle maistuisi! BCn jätkät eivät muuten ole säästelleet ylisanoja kehuessaan näitä ”isoveljiään” kuten Ville Valoa, Alexi Laihoa ja Tuomas Holopaista. Ihanan kohteliaitakin siis ovat :)
Olen se nainen, joka kylmeni miehelle kun hänellä oli niin rumat sämpyläkengät. Sama tapahtui katsoessa Italian laulajaa, ja hänen housunlahkeiden pituutta. Siis ylipitkät lahkeet olisivat olleet paremmat kuin nuo mr bean -mittaiset, toki ymmärrän et ne kengät piti saada näkyviin, mutta naurettavan näköiset silti.
Kummallista, et ne tyypit on kuulemma parikymppisiä eli tosi nuoria. Ja nää oululaiset kolmikybäsiä. Mun silmään Sokee Kanava vaikutti nuorekkaammalta, ja aidolta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, ei todellakaan. Sitä' kalansilmää ei mihinkään Suomea edustamaan, ei ole edes suomalaisen näköinen noine rumine pallosilmineen.
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhää arvostella, kun setämiehet kuolaa parikymppisiä ja esineellistää kun itse teette samaa. Tosi ällöä. Pitäkää fantasianne itsellänne.
T. Ällöttynyt nelikymppinen nainen
Olen saman ikäinen kuin Pete Parkkonen.
Serbia, Romania ja Azerbaijan pitivät Suomesta yllättävän paljon tänä vuonna :) Lisäksi Mata Harin laulaja oli rankannut Blind Channelin suosikikseen, todennäköisesti myös Serbian triolla se oli top 3:ssa. Ainakin bilettivät täysillä green roomissa Dark Siden soidessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari juttua:
Suomi sai neljänneksi eniten yleisöpisteitä!! Kelatkaa mikä suoritus. Hyvä pojat <3Juryt on läpeensä korruptoituneita hyväveliverkostoja, joiden äänivaikutus pitäisi olla max 20%. Onneks yleisö buuas (ikävää esiintyjien kannalta toki) mutta onhan toi nyt aivan per seestä.
Italiaano päätti vetää viivat suorassa lähetyksessä. Paras selitys tähän mennessä on rikkoutunut lasi, nenäänkö se ne lasinsirpaleet veti? Viivat siinä vedetään kaikki muu selitys on huttua. Tulee just maltan haastattelun aikana niin ajattelee ettei heitä kuvata. Kaverikin tökkää vieressä just sopivasti kylkeen
Olihan siellä tämä yksi logoja rakastava venäläinen, jonka viivojen vetämisestä myös huhutaan. Ei kannata kuitenkaan jäädä miettimään heitä, koska itsehän aineista riippuvainen eniten kärsii. Kukaan ei edes usko, etteikö tuo entisiin Neuvostoliiton alusmaiden kanssa aktiivisesti tekemisissä oleva venäläinen olisi mitenkään puhdas pulmunen muutenkaan olipa kyse sitten reittä pitkin kiipeämisestä tai mistään muustakaan.
Koominen hahmohan hän on juuri suuressa logorakkaudessaan kaikkine ulkonäköoperaatioineen. Tunnustusta pitää antaa siitä, että osaa kyllä kirjoittaa ihan vetäviä biisejä.
Hän ei kertaakaan julkisesti näyttäytynyt Manizhan kanssa eikä kommentoinut mitenkään oman maansa edustuskappaletta. Sotii ikääntyneen neuvostomiehen henkisiä arvoja vastaan vaikka mukana oli screenillä myös sateenkaaripaitaan pukeutunut nainen laulamassa kertosäettä.
Siis kuka "logoja rakastava venäläinen"?
Kirkorov
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista. Tämä Unkarin rokkilaulaja on kuollut tänä vuonna syöpään :( hän oli vasta 29v. Miten oon voinut missata tän tiedon. Selvisi vasta youtuben kommentteja lukiessa. Olisi ollut hienoa, jos tämän vuoden viisuissa olisi ollut edes lyhyt tribuutti hänen muistolleen. Etenkin, kun tämän vuoden viisuja dominoi kaksi rock-kappaletta, joten olisi sopinut teemaankin hyvin. Tulipa surullinen mieli.
Voi miten surullista. Kyllä tuli tippa linssiin silloin kun Roger Cicero kuoli 5 vuotta sitten. Saksan paras edustaja ❤️.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö, karisma ja ääni. Ville, miten olis? ;)Ville on jo vuosia sitten sanonut, että häntä tai bändiä ei tulla näkemään hyväntekeväisyyskonserteissa, ihmisten synttäreillä tai Euroviisuissa mistään hinnasta.
Luojan kiitos, kalansilmä ylisuuret tekarit suussa.. Häpeäisin silmät päästäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei.. Ei älkää tehkö sitä. Pyydän.
Nyt kyllä Blind Channelin pojat kyllä kaipaa varmaan lepoa :D voi olla ollut hiukan rankka rupeama