Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2021

Vierailija
21.02.2021 |

UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.

Kommentit (9878)

Vierailija
4181/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tämä ruotsin tussu ainakaa voittaa. On niin moneen kertaan kuultu ja ponneton esitys.

Vierailija
4182/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blind Channel on paras. Ihania, komeita miehiä ja hyvää musiikkia.

Vain JOEL ON KOMEA!

Joel on minusta kaikista keskenkasvuisin ja rokkarius vähän ulkoaopetellun tuntuista. Haastatteluissa kommentit on tasoa "ei olla saatu moneen päivään kaljaa!". Sen sijaan toinen pitkätukka eli Niko vaikuttaa miellyttävämmältä persoonalta ja ulkonäöllisesti.

Jeps, samaa mieltä Nikosta, on minunkin ehdoton suosikki näistä, määrätietoisen, taiteellisen/luovan ja persoonallisen oloinen tyyppi. Sellainen tsemppaaja ja luontainen johtaja, jolla pysyy pää kylmänä ja homma hallussa tilanteessa kuin tilanteessa. Voi tietysti oikeasti olla jotain ihan muuta, mutta tuollaisen kuvan olen saanut. Mukavilta ne muutkin minusta vaikuttaa ja komeita ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan muuten tietoisia, että Ruotsin solisti onkin mies? Pohdin tätä kun näin ensikertaa ja tarkistin, että hän on mies. Olisin veikannut naiseksi. Ehkä muunsukupuolinen on.

Vierailija
4184/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Italiasta noin muuten, mutta Måneskinista tulee vähän oudot vibat. Kävin hetki sitten sitten kurkkaamassa niiden instagramin ja tarinat-osiossa oli muutama, kymmenisen minuuttia sitten julkaistu story, joista yksi oli laulaja David Damianon kuvaama lyhyt videopätkä itsestään, jossa istuu sohvalla pelkissä boksereissa, nousee seisomaan ja kääntyy sivuttain esittelemään kalsareissaan olevaa pullotusta... :D Nyt kun katsoin storyt uudelleen, niin tuo kyseinen videopätkä oli poistettu. Pienellä googlettelulla bändin jäsenistä löytyy muutakin vähän kyseenalaista itsekuvaamaa matskua pullottavissa kalsareissa ja jopa ilkosillaan, kriittiset paikat juuri ja juuri pois rajattuina. 

Ihan kiva, että tietävät olevansa hyvännäköisiä, mutta jokseenkin kiusallista tuollainen jalkovälin esittely :D

Vaadin linkkejä!!! <3

Vierailija
4185/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kevään paras juttu että Suomi pääsi finaaliin!! Oon aivan fiiliksissä, koko kevään oon odotellut euroviisuja ja lukenut jokaisen euroviisu uutisen iltalehdestä!

Ulkomaisille tutuille oon tuuletellut miten Suomi tulee voittamaan tänä vuonna viisut. Kaikki ketä tunnen ulkomailtakin seuraavat viisuja, amerikkaa myöden ja toivovat Suomen voittoa!

Ei muilla mailla ole mitään mahdollisuuksia Blknd Channelia vastaan, ehdottomasti paras kaikista finalisteista.

Tuli ihan oikeasti kylmät väreet kun yleisö huusi Suomea eilisessä lähetyksessä. Suomi sai parhaimmat pisteet eilisessä semissä ja siksi kaikkia pidettiin jännityksessä ja Suomen jatkoon pääsy ilmoitettiin viimeisenä.

Hyvä Suomi ja hyvä Blind Channel!!

Vierailija
4186/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bongasin, että toinen solisti Niko on tällä hetkellä seurakunnassa sivarina. Hauskaa, että laulavat tuolla "Don't waste your prayers, they can't save us.

Lifestyles of the sick and dangerous". En ole itse uskovainen, niin mietin ,että miten tämä yhdistelmä näyttäytyy uskovaisille :D

Tää nyt on vaan genreen kuuluvaa uhoa, ei sitä ole tarkoituskaan niin vakavasti ottaa.

Vierailija
4187/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettehan muuten tietoisia, että Ruotsin solisti onkin mies? Pohdin tätä kun näin ensikertaa ja tarkistin, että hän on mies. Olisin veikannut naiseksi. Ehkä muunsukupuolinen on.

Miksi emme olisi tietoisia? Mies se on eikä mikään muunsukupuolinen. Sukupuolia on kaksi.

Vierailija
4188/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen yllätys itselleni oli Serbian ja Albanian jatkoon meno. Ehkä eurooppalaiset ihmiset sitten kuulee (ja näkee) asiat niin eritavalla, mutta kappale ja show ei paljon enää huonommaksi voisi mennä kuin Loco Loco... Ja koko kolmen minuutin showkin oli vain nolo.

En ymmärrä äänestäjiä...

Minä äänestin Serbiaa. Tykkään myös "oikeasti" hyvästä musiikista ja silmiähivelevistä koreografioista, mutta joku geeni minussa huutaa näiden slaavijumputusten perään. Minun korvaan se kuulostaa siltä, että nyt bileet alkaa n.y.t. nyt. Vuosisadan klassikoita näistä ei tarvitse tullakaan, mutta toisaalta nämä säilyttää paikkansa minun bilemusiikkina. Siellä on Lasha tumbait ja Qele qelet.

Lasha Tumbai just on näitä vuosisadan klassikoita eikä siitä voi puhua samassa lauseessa näiden locoloco-qeleqele-läpäläpien kanssa.

Vierailija
4189/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuissa on selkeästi tapahtumassa muutosta. Ihmiset ei enää innostu ruotsalaisten räätälöimistä ”täydellisistä” viisuista vaan menestyjät tekevät selkeästi sitä omaa juttuaan. Tämänkin vuoden suosikeista kaikista paistaa läpi, että ovat omistautuneita sille omalle genrelleen. No ehkä San Marino ja Kypros on sitä taattua humppaa mutta sillekin on yleisönsä. Aion ehdottomasti äänestää Suomea huomenna, kun kerrankin voin!

Vierailija
4190/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Vierailija
4191/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kertsistä, mutta se 2001 nu-metal-linkinpark-meininki tuntuu niin väärältä :D en vaan sulata sitä, karvat nousee pystyyn väärällä tavalla.

Vierailija
4192/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisu fani kirjoitti:

Koko kevään paras juttu että Suomi pääsi finaaliin!! Oon aivan fiiliksissä, koko kevään oon odotellut euroviisuja ja lukenut jokaisen euroviisu uutisen iltalehdestä!

Ulkomaisille tutuille oon tuuletellut miten Suomi tulee voittamaan tänä vuonna viisut. Kaikki ketä tunnen ulkomailtakin seuraavat viisuja, amerikkaa myöden ja toivovat Suomen voittoa!

Ei muilla mailla ole mitään mahdollisuuksia Blknd Channelia vastaan, ehdottomasti paras kaikista finalisteista.

Tuli ihan oikeasti kylmät väreet kun yleisö huusi Suomea eilisessä lähetyksessä. Suomi sai parhaimmat pisteet eilisessä semissä ja siksi kaikkia pidettiin jännityksessä ja Suomen jatkoon pääsy ilmoitettiin viimeisenä.

Mistä tämä tieto, että Suomi sai parhaat pisteet eilen? Eikö ne semifinaalien sijoitukset paljasteta vasta finaalipäivänä?

Vierailija
4193/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kertsistä, mutta se 2001 nu-metal-linkinpark-meininki tuntuu niin väärältä :D en vaan sulata sitä, karvat nousee pystyyn väärällä tavalla.

Jännä, itse olen vanha Linkin Park-fani ja minusta tuntui aivan mahtavalta kun kuulin Blind Channelin biisin ekan kerran ja siitä tuli Linkin Park-vibat. Menin saman tien YouTubeen katsomaan BC:n muutkin videot 😄

Vierailija
4194/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian biisi on parempi ku Suomen 😑

Vierailija
4195/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viro antaa teleäänissä täydet sen takia, kun suomalaisia on isot kasat ryyppäämässä Tallinnassa, niin äänestävät sieltä sitten Suomea. 

Meinaat että käyvät kännispäissään hankkimassa virolaiset simmit? 

Vierailija
4196/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Italiasta noin muuten, mutta Måneskinista tulee vähän oudot vibat. Kävin hetki sitten sitten kurkkaamassa niiden instagramin ja tarinat-osiossa oli muutama, kymmenisen minuuttia sitten julkaistu story, joista yksi oli laulaja David Damianon kuvaama lyhyt videopätkä itsestään, jossa istuu sohvalla pelkissä boksereissa, nousee seisomaan ja kääntyy sivuttain esittelemään kalsareissaan olevaa pullotusta... :D Nyt kun katsoin storyt uudelleen, niin tuo kyseinen videopätkä oli poistettu. Pienellä googlettelulla bändin jäsenistä löytyy muutakin vähän kyseenalaista itsekuvaamaa matskua pullottavissa kalsareissa ja jopa ilkosillaan, kriittiset paikat juuri ja juuri pois rajattuina. 

Ihan kiva, että tietävät olevansa hyvännäköisiä, mutta jokseenkin kiusallista tuollainen jalkovälin esittely :D

Vaadin linkkejä!!! <3

No saamasi pitää :D

https://pbs.twimg.com/media/Evy7Fz4XIAU0jRZ.jpg

https://i.pinimg.com/474x/36/36/56/363656a009f03627c4ff317acd809503.jpg

https://pbs.twimg.com/media/EvzVbTBWEAEXEdT.jpg

https://www.spetteguless.it/wp-content/uploads/2018/07/IMG_8120.png

https://pbs.twimg.com/media/EvzVbS_XcAE1QRe.jpg

https://musicistiemergenti.it/wp-content/uploads/2017/12/damiano-manesk…

Vierailija
4197/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti keskisormet ei pärjää. Lapsellista.

Vierailija
4198/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blind Channel on paras. Ihania, komeita miehiä ja hyvää musiikkia.

Vain JOEL ON KOMEA!

Joel on minusta kaikista keskenkasvuisin ja rokkarius vähän ulkoaopetellun tuntuista. Haastatteluissa kommentit on tasoa "ei olla saatu moneen päivään kaljaa!". Sen sijaan toinen pitkätukka eli Niko vaikuttaa miellyttävämmältä persoonalta ja ulkonäöllisesti.

Jeps, samaa mieltä Nikosta, on minunkin ehdoton suosikki näistä, määrätietoisen, taiteellisen/luovan ja persoonallisen oloinen tyyppi. Sellainen tsemppaaja ja luontainen johtaja, jolla pysyy pää kylmänä ja homma hallussa tilanteessa kuin tilanteessa. Voi tietysti oikeasti olla jotain ihan muuta, mutta tuollaisen kuvan olen saanut. Mukavilta ne muutkin minusta vaikuttaa ja komeita ovat.

https://www.oulunylioppilaslehti.fi/blind-channel/

Vierailija
4199/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisu fani kirjoitti:

Mistä tämä tieto, että Suomi sai parhaat pisteet eilen? Eikö ne semifinaalien sijoitukset paljasteta vasta finaalipäivänä?

Niin, finaalin jälkeen. Täällä on aina välillä joku jolla muka on sisäpiiritietoa.

Vierailija
4200/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen yllätys itselleni oli Serbian ja Albanian jatkoon meno. Ehkä eurooppalaiset ihmiset sitten kuulee (ja näkee) asiat niin eritavalla, mutta kappale ja show ei paljon enää huonommaksi voisi mennä kuin Loco Loco... Ja koko kolmen minuutin showkin oli vain nolo.

En ymmärrä äänestäjiä...

Minä äänestin Serbiaa. Tykkään myös "oikeasti" hyvästä musiikista ja silmiähivelevistä koreografioista, mutta joku geeni minussa huutaa näiden slaavijumputusten perään. Minun korvaan se kuulostaa siltä, että nyt bileet alkaa n.y.t. nyt. Vuosisadan klassikoita näistä ei tarvitse tullakaan, mutta toisaalta nämä säilyttää paikkansa minun bilemusiikkina. Siellä on Lasha tumbait ja Qele qelet.

Lasha Tumbai just on näitä vuosisadan klassikoita eikä siitä voi puhua samassa lauseessa näiden locoloco-qeleqele-läpäläpien kanssa.

Samaa mieltä! Euroviisuihin pätee vähän eri säännöt kuin muuhun musiikkiin, eikä "vuosisadan klassikot" välttämättä tarkoita niitä objektiivisesti katsottuna upeimpia ja taiteellisimpia suorituksia :D Toki ne voi olla ihan oikeastikin hyviä, kuten vaikka Euphoria, mutta tärkein ominaisuus on varmaan tietty itseään suuremmaksi ilmiöksi nouseminen. Itse lasken esimerkiksi epic sax guy:n, Lordin ja jopa Venäjän mummot "vuosisadan klassikkoihin" :D Locolocot on vaan vanhanaikaisia ja tylsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi