Mies himoitsee minua. Onko se rakkautta?
Himo vai rakkaus?
Mies ei pysty olemaan poissa luotani.
Suutelee paljon, kehuu niin kauniiksi, rakastaa seksiä kanssani. On ihan liekeissä kun pääsee touhuamaan ja kehuu koko seksin ajan minua.
Pitää seksielämästämme.
Meillä on myös paljon muutakin yhteistä tekemistä kuin seksiä mutta silti tuo himon määrä aina naurattaa itseäni.
Kommentit (31)
Erikoista on se, että jos itkien sut haluaa ja sä rakastat häntä, niin miksi tosiaan ette ole yhdessä? Joku siinä sua selkeästi mietityttää.
Kuka mitenkin himoitsee.
Tai rakastaa.
Mun mies himoitsi mua neljä vuotta, kunnes tulin raskaaksi, jolloin minä aloin himoita häntä.
---
---
---
Vierailija kirjoitti:
Kertoo rakastavansa ja itkee, siis itkee kun kertoo tämän minulle. Kuinka hän ikävöi ja kuinka häntä sattuu olla erossa minusta.
Puhuu tunteistaan ja näyttää ne.Pidämme etäisyyttä mutta mietin tässä, että pitäisköhän tässä ruveta parisuhteeseen.
Pidän seksielämästä ja rakastan häntä itse.
Ap
Siis luulin että seurustelette jo?? Tuosta rakkauden määrästä vaan päättelin. Onko ap taas joku teini-ikäinen jonne?
Miehet erehtyy luulemaan seksiä rakkaudeksi. Ei tuota kauan kestä, korkeintaan pari vuotta, sitten mies tarvitsee jo uuden "rakkauden" kohteen.
Rakkaus on sanoja, tekoja, rakastelua sen kaikissa muodoissa.
Pitkiä suudelmia
Hmm voi rakastaa tai olla rakastamatta. Itse tiedän, että mieheni rakastaa mua kun haluaa olla mun kanssa, vaikka voisi mennä kavereiden kanssa. Haluaa olla kotona mun kanssa ja katsoa sinkkuillallista telkkarista, vaikka ei siitä niin välitäkään. Mussutetaan jotain hyvää iltapalaa. Kömmitään sänkyyn ja halitaan hetki ja käydään nukkumaan. On meillä paljon intohimoakin ja seksiä ihan tarpeeksi, mutta tykätään myös vaan kyhjöttää toisen kyljessä ilman, että seksistä on tietoakaan. Silloin alkuun kun alettiin olemaan yhdessä niin toki seksiä oli todella paljon, mutta tehtiin paljon asioita yhdessä. Käytiin ravintoloissa, retkeiltiin metsässä, käytiin läheisissä kansallispuistoissa tai käytiin päiväreissuilla eri kaupungeissa vaan katselemassa paikkoja. Ei mies ollut jatkuvasti kimpussa ja julistamassa rakkauttaan vaan halusi viettää aikaa kanssani. Itseä epäilyttäisi tuommoinen jatkuva kimpussa oleminen.
No on aika monimutkainen juttu.
Ei mies minussa koko ajan kiehnää mutta sitten kun olemme olleet erossa niin vaihdamme kuulumiset läpi, keskustelemme, kerromme rakkaudesta, on läheisyyttä ja sitten kyltymättömät halut ja seksi.
Miettimistä miten tulevaisuuden kanssa teemme ja joudumme vähän nyt pohtimaan.
Annamme aikaa toisillemme nyt etsiä itseämme ja miettiä mikä tässä elämässä on meille yksilöinä tärkeimpiä asioita.
Jos menemme parisuhteeseen niin haluamme olla varmoja siitä, että olemme toistemme mahdolliset elämänkumppanit. Ei kevyin aatoksin vakavaan suhteeseen enää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kertoo rakastavansa ja itkee, siis itkee kun kertoo tämän minulle. Kuinka hän ikävöi ja kuinka häntä sattuu olla erossa minusta.
Puhuu tunteistaan ja näyttää ne.Pidämme etäisyyttä mutta mietin tässä, että pitäisköhän tässä ruveta parisuhteeseen.
Pidän seksielämästä ja rakastan häntä itse.
Ap
No oikein on rakastunut. Ihanaa❤
Ota irti mitä saat ja lopeta ylianalysointi kun kerran nautiette toisistanne. Voi olla nyt jo rakkautta, tai sitten himoa joka rakkaudeksi muuttuu. Tartu tilaisuuteen!
Hyi kamala, kuulostaa joltain narsistilta. Onneksi mun mies ei himoitse mua. Olis kuvottavaa, jos joku olisi koko ajan lääppimässä. Yök.