Blind Channel
Kommentit (68)
Minkä nimisiä ne on? En tiedä yhdenkään nimeä.
Musta jokainen niistä on hyvännäköinen, koska on aidosti oma persoonansa. Olisi ihanaa nähdä pojat ihan luonnossa, miten liikkuvat, elehtivät ja puhuvat. Eivät ehkä oikeassa elämässä kiroile niin paljon. Tuolla Joonakselka on tosi makeita kuteita, instasta olen nähnyt. Aleksi taas on kasvoiltaan kuin kerubi. Joelilla tavattoman hyvät kasvonpiirteet.
Kyllä tämän mummelin silmissä koko bändi lepää. Musiikki on kuitenkin tärkeintä.
N 66 v
En osaa millään päättää yhtä, mutta jotenkin Joonas, Olli ja Niko sykähdyttää eniten. Oon kyllä ihan rakastunu tähän bändiin <3
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo teippaukset tarkoittaa toisen laulajan sormissa? Ihan oudot...
Eivät tarkoita mitään. Koristeita ovat.
Selkeästi suomalaisia miehiä! Upeita ovat kaikki, jokainen omalla tavallaan.
Eihän ne Archie Cruzillle pärjää.
Näiden olisi pitänyt voittaa viisut!
6 sijakin on toki huikea. Suomi saa sitten seuraavaa menestystä odottaa taas 15-20 vuotta.
Olli on komein. Joel on kuumin.
N30
Jos mun pitäisi valita, kenen kainaloon illalla väsyneenä haluaisin kääriytyä, niin kyllä se olisi Tomppa. Siinä on miehekäs mies raameiltaan!
Kaikki ihan h*lvetin komeita, mutta jos yksi täytyy valita, niin Olli.
Rakastan tätä bändiä ja heidän musiikkiaan yli kaiken :3
Heillä muuten juuri tuli uusi biisi, Balboa, käykää kuuntelemassa, on ihan järkyttävän hyvä.
Joku taisikin videon biisistä laittaa jo.
- N17
Kyllä se Joonas poika hittaa vaan eritavalla, aina minä olen noista blondeista tykänny. Mies ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän turhan nuoria omaan makuun.
Öö ne on 25-30 vuotiaita, että revi siitä
Niin, kyllä ne yli nelikymppisen makuun on vähän turhan nuoria.
Ei ole. Ihan sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne Archie Cruzillle pärjää.
Eihän Archielle pärjää Jeesuskaan.
Vaimo sanoi esitystä katsoessaan, että Blind Channelin jäsenet olivat juuri hänen tyyppiään kun oltiin parikymppisiä. Itse olen sekä ulkonäöllisesti, että tyyliltäni aivan erilainen kuin nämä kundit.
M44