Olen 30-vuotias, eikä silmieni alla ole ollenkaan juonteita
Kommentit (28)
Mulle tuli vasta päälle nelikymppisenä silmien alle pieniä juonteita, ja nekin näkyy vain hymyillessä.
Olen jo 60-vuotias, eikä silmien alla ole juonteita. Harmaita hiuksiakin on vain hyvin vähän.
No olisikin todella kamalaa, jos kolmekymppisellä olisi juonteita ja ryppyjä. Eipä tuossa nyt juuri kehumista/ihmettelemistä ole.
Eipä ole minullakaan ja olen 36 v. Eletty elämä ja geenit taitavat määrittää tuonkin.
Pitäiskö olla? Ei ole monella muullakaan, jolla melko hyvä iho aina ollut. Sellaiset ilme juonteet alkaa näkyä kaikilla yksilöllisesti 30-40v , mutta väliäkö sillä vuosi sinne tänne.
Eipä ole minullakaan ja täytän kohta 43.
Ei mullakaan, mutta otsassa näkyy jo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli vasta päälle nelikymppisenä silmien alle pieniä juonteita, ja nekin näkyy vain hymyillessä.
Noinhan se lihavalla yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö olla? Ei ole monella muullakaan, jolla melko hyvä iho aina ollut. Sellaiset ilme juonteet alkaa näkyä kaikilla yksilöllisesti 30-40v , mutta väliäkö sillä vuosi sinne tänne.
Hyvä iho on eri asia. Minulla on huono iho, mutta rypyt tulivat neljänkympin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut alipainoinen tai hoikka, tällä hetkellä BMI on 19,5..
Se on Sinulla lähtö edessä, lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just päinvastoin, laihoilla enemmän ryppyjä.
Silmissä näkyy tai on näkymättä eletty elämä. <3
Olen melkein 50, ja vain hymyillessä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Täytin kuukausi sitten 52.
Nää on geenijuttuja. Plus en tupakoi enkä köytä huumeita. Alkoholia juon toisinaan, kohtuudella.
Hyvä. Et ehkäpä vedä tupakkaa ja elä muutenkaan epäterveellisesti. Olen itse 37 eikä itsellänikään vielä ole, mutta kyllä niitä varmaan alkaa 40 jälkeen ilmaantumaan teki mitä teki.
Ei ole monella muullakaan saman ikäisellä.