Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle ok, jos parisuhteessa nähdään vain pari kertaa viikossa?

Vierailija
21.02.2021 |

Ette siis asuisi vielä yhdessä, mutta näette n. 2-4 kertaa viikossa. Yleensä viettäisitte vain illan yhdessä, ei koskaan aamusta iltaan kokonaista päivää. Olisiko ok? Voiko tuollaista edes laskea parisuhteeksi?

Minulla on tuollainen suhde miehen kanssa, ollut jo yli vuoden. Mies kuitenkin sanoo, että seurustellaan, eikä ole pelkkää säätöä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosissaan kanssasi

Vierailija
2/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt viikossa olisi ideaali.

Mulla on joskus tapailuissa ollut 2-3 viikon taukoja ettei olla nähty kertaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen määrittelee itse suhteensa, ei ole yhtä ainoaa oikeaa mallia parisuhteelle. On olemassa myös avioliittoja, joissa asutaan erillään eri maissa eikä siinäkään ole mitään väärää, naimisissa ovat silti.

Vierailija
4/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä odottaisin että aamusta aamuun esim. ollaan yhdessä. Tai koko viikonloppu, ei tosin tarvitse olla montaa kertaa viikossa eikä joka viikkokaan.

Vierailija
5/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi ihanne. (Introvetti).

Vierailija
6/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi tosi hyvin. Ei ihan joka viikko edes tarvitsisi nähdä. 

Vierailija
7/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta 2-4 kertaa viikossa on jo tosi paljon. Miten sitä edes ehtisi näkemään useamman kertaa viikossa? 

Vierailija
8/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan naimisissa oltu 8 vuotta ja eletään noin. Ollaan ääri-introvertteja molemmat eikä haluta asua yhdessä tai muuten olla liikaa yhdessä, kun alkaa vaan tulla oman tilan kaipuu. Tämä toimii meillä loistavasti, kaikilla toki ei toimisi.

Vierailija
9/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi olla ok, olettaen että on suunnitelmia suhteen vakavoitumiseksi. Jos haluaa vaan jatkaa noin niin ei ole ok.

Vierailija
10/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi tosi hyvin. Viihdyn hyvin myöss itsekseni.

Vierailija
11/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Tällä hetkellä olen parisuhteessa, jossa nähdään pari kertaa kuukaudessa. Jos molemmat ovat työssäkäyviä, harvoin kai muutenkaan aamusta iltaan ollaan yhdessä. 

Vierailija
12/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen parisuhde enkä ole edes tajunnut että siinä pitäisi nähdä jotain ongelmaa. Molemmilla on omat harrastukset ja kaverit, niin luonnollisesti niiden puitteissa nähdään.

Vierailija
13/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis kaikkei paras. :) En ikinä haluis muuttaa saman katon alle. Se, et näkin muutamana päivänä viikos olis hyvä, ku oon introvertti, nii siinä pystys lataa akkuja. Ja se paras juttu, tos olis vielä ees jonki verra vapautta. Jos haluut pelata Pleikkarilla tyyliin aamusta iltaan, nii kukaa ei olis kitisemässä. Ja kait siinä tulis panostettuu enemmä siihe yhteisee aikaa ja sen laatuun, ku näkis harvoin. En tiiä, en tutki ihmisen mieltä.

Vierailija
14/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täydelliseltä.

Itse jaksaisi jatkuvaa yhdessä hengaamista, haluan nähdä muitakin ihmisiä ja lisäksi harrastaa omia juttujani ja vielä lisäksi ladata akkuja kokonaan yksinkin välillä. Just joku kaksi iltaa viikossa olisi hyvä määrä näkemiselle. Muuten alkaisi olla työlästä.

Enkä muuten jaksaisi jatkuvaa yhteydenpitoakaan, joten ei tarvitsisi välttämättä ihan joka päivä kuullakaan toisesta. Riittäisi, että sovittaisi seuraava näkeminen viesteitse ja sitten vaan nähtäisi sovitusti.

Vierailija
15/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vaan ilmoittautumaan nuo pari kertaa viikossa naiset. Pari kolme parasta ja yksi varanumeroksi, niin on seuraa viikon jokaiselle päivälle. Aika ideeaali tilanne kyllä, olen samaa mieltä.

Vierailija
16/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta maailman parasta parisuhdetta takana ja suunnilleen noin mennään. Nähdään viikolla yleensä kerran (joskus kahdesti) ja viikonloppuna vietetään yleensä yksi yö yhdessä. Toimii täydellisesti, sillä olemme molemmat introverttejä, tarvitsemme paljon aikaa ja tilaa tehdä omia juttujamme, lisäksi kummallakin on haastava ja välillä vähän uuvuttavakin työ eikä työpäivän jälkeen välttämättä ole paukkuja enää sosiaaliseen kanssakäymiseen. Lisäksi kumpikin haluaa viettää aikaa myös ystäviensä kanssa. 

Olen äärettömän onnellinen nykytilanteesta ja siitä että koemme molemmat elämämme olevan tasapainossa. Viestittelemme toki päivittäin, mutta sekään ei ole liian intensiivistä. 

Ennen kun löysin nykyisen kumppanini, pari tapailua kosahti juurikin siihen että toinen osapuoli kaipasi jatkuvaa näkemistä ja yhdessäoloa jonka itse koin raskaaksi ja olin koko ajan sosiaalisesti äärimmäisen uupunut. Nykyinen ihmissuhde vielä puolen vuoden jälkeenkin on kutkuttava ja antaa energiaa sen sijaan että kuluttaisi sitä. 

Vierailija
17/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa näkeminen olisi ideaalitilanne, olen sen verran erakkoluonne että en jaksa enempää.

En myöskään aio enää muuttaa kenenkään kanssa yhteen, joten jos vielä parisuhteeseen päädyn, niin molemmilla säilyy omat asunnot. Olen asunut kaksi kertaa avoliitossa, ja kummallakin kerralla ongelmat ovat alkaneet pian yhteenmuuton jälkeen. En vain kestä ja jaksa sitä, kun toinen on koko ajan läsnä, tarvitsen niin paljon omaa rauhaa. Vaikka kuinka rakastaisin toista ihmistä, niin en silti halua nähdä häntä liian usein.

Vierailija
18/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne vaan ilmoittautumaan nuo pari kertaa viikossa naiset. Pari kolme parasta ja yksi varanumeroksi, niin on seuraa viikon jokaiselle päivälle. Aika ideeaali tilanne kyllä, olen samaa mieltä.

Miksi ihmeessä haluaisit pari kertaa viikossa -naisia, jos kuitenkin haluat seuraa joka päivä? Oletko vähän yksinkertainen? 

Vierailija
19/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla ok. Mutta haluaisin kyllä viikonloppuna viettää rauhassa aikaa yhdessä. Samoin lomalla. Minulla on mökki, olisi outoa jos mies kävisi vain illan siellä ja ajaisi kotiin. Kiireisenä arkena en välttämättä kaipaa seuraa. Toisaalta toisen ihmisen vieressä nukkuminen tuntuu hyvältä.

Vierailija
20/57 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviaikaan nähdään pari kertaa viikossa. Kesällä ollaan pitempiä aikoja yhdessä mökillä. Näin jatkunut jo nelisen vuotta enkä vaihtaisi jatkuvaan yhdessäoloon. Luottamus on kaiken a ja o.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi