Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, moniko nainen antaa vieraalle miehelle ilman kortsua?

Vierailija
21.02.2021 |

Itselle ei tulis mieleenkään mut törmäsin tälläseen tapaukseen(mies) joka sano et lähes kaikki naiset on antanu hänelle ilman.Siis mitä ihmettä? eikö ne naiset oikeesti tajua et kaikenmaailman taudit jyllää ja silti vaan levitellään jalkoja ja kumin käyttö unohtuu.

Kommentit (216)

Vierailija
41/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki antaa.

Vierailija
42/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan ja myönnän, olen joskus ollut miehen kanssa yhdynnässä ilman kondomia.

Lähinnä silloin, kun olen ollut alkoholin vaikutuksen alainen.

Yhdestä sellaisesta onnettomasta yhden illan jutusta ja vankina olemisesta sai alkunsa lapsikin.

Sanoin kyllä ei, mutta minua ei kuunneltu.

Eli minut siis käytännössä raiskattiin.

Joten kaikesta siitä, alkoholin käyttämisestä, baarissa käymisestä ja suhteiden etsimisestä tulikin sitten vain lisää elämässä ongelmia. Masista, luottamuksen menettämistä muihin ihmisiin ja enemmän pahenevaa alkoholiongelmaa. Nyt olen vähentänyt alkoholin ottamista. Ja pystyn oleman pidempiäkin aikoja ilman alkoholia.

Totta helveti*sä sitä kortsua pitää käyttää aina. Ei vain siksi, että ei tulisi, tai levittäisi eteenpäin sukupuolitauteja, vaan ettei tapahtuisi ns. "vahinkoja".

Vastuullisuudella on väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni nainen ensitapaamisella jo ilmoittaa, että hänellä on sitten ehkäisy ja ei tarvitse huolehtia siitä.

Yksi rupesi kerran jopa itkemään, kun otin kondomin. Itki sitä, ettäkö en luota häneen. Oli 20v nainen. Tunnettu pari tuntia ja haluaa jo paljasta munaa sisään.

Tämä on yleisempää kuin kuvitellaankaan. Jos nainen haluaa miestä, niin hän yleensä haluaa paljaalla. Jotkut näistä naisista menee seuraavana aamuna apteekin kautta himaan ottaen 40e maksavan jälkiehkäisyn.

Vierailija
44/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä Aasian maissa kaikki. Tauteja paljon vähemmän kuin Suomessa. Ei ole mitään tullut Kondomit ovat luonnottomia. Ei karkkiakaan syödä paperit päällä. Katolinen kulttuuri hyvä jne.

Vierailija
45/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehkäisyä ei käytetä, niin onko se vaan nainen, joka antaa ilman? Miksei sitten kysytä (jos kerran kyse on antamisesta ja ottamisesta), kuinka moni mies ottaa naiselta ilman kortsua?

Sekä omien että ystävieni kokemusten mukaan osaa miehistä on todella vaikea saada käyttämään kumia. "En halua käyttää, kun häviää tunto" ja "siis etkö sä muka syö pillereitä, kun eikös kaikki naiset syö" ovat tyypillisiä kommentteja. Lähipiirissä on sellaistakin tapahtunut, että mies vetää sen kumin kesken pois niin, ettei toinen huomaa.

Kyllä ne on itsellä olleet ne miehet, jotka tekee kuminkäytön vaikeaksi. Tokihan se on aina kuitenkin pelkästään naisen syy, jos sitä ei käytetä, koska hei, mitäs annoit. Miehellähän ei ole mitään vastuuta itsellä siitä, että oma-aloitteisesti rullaisi sen kapistuksen vehkeensä ympärille ilman, että sitä tarvitsee erikseen vaatia ja perustella, jos muuta ehkäisyä ei ole käytössä.

Vierailija
46/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni nainen ensitapaamisella jo ilmoittaa, että hänellä on sitten ehkäisy ja ei tarvitse huolehtia siitä.

Yksi rupesi kerran jopa itkemään, kun otin kondomin. Itki sitä, ettäkö en luota häneen. Oli 20v nainen. Tunnettu pari tuntia ja haluaa jo paljasta munaa sisään.

Tämä on yleisempää kuin kuvitellaankaan. Jos nainen haluaa miestä, niin hän yleensä haluaa paljaalla. Jotkut näistä naisista menee seuraavana aamuna apteekin kautta himaan ottaen 40e maksavan jälkiehkäisyn.

Erikoisia naisia sulla. Itse tykkään kumista siksi, ettei tule sotkua. Ällöttävää se valuminen, mikä kumittomuudesta seuraa. Menee vaatteet sotkuun.

Vierailija
47/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kolme sukupuolitautia ns kunnollisilta miehiltä. Oli seurustelusuhteita, ei mitään pikasuhteita. Olen saanut tarpeekseni. Miehillä ei välttämättä oireita ja nainen voi saada syövän.

Vierailija
48/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan ja myönnän, olen joskus ollut miehen kanssa yhdynnässä ilman kondomia.

Lähinnä silloin, kun olen ollut alkoholin vaikutuksen alainen.

Yhdestä sellaisesta onnettomasta yhden illan jutusta ja vankina olemisesta sai alkunsa lapsikin.

Sanoin kyllä ei, mutta minua ei kuunneltu.

Eli minut siis käytännössä raiskattiin.

Joten kaikesta siitä, alkoholin käyttämisestä, baarissa käymisestä ja suhteiden etsimisestä tulikin sitten vain lisää elämässä ongelmia. Masista, luottamuksen menettämistä muihin ihmisiin ja enemmän pahenevaa alkoholiongelmaa. Nyt olen vähentänyt alkoholin ottamista. Ja pystyn oleman pidempiäkin aikoja ilman alkoholia.

Totta helveti*sä sitä kortsua pitää käyttää aina. Ei vain siksi, että ei tulisi, tai levittäisi eteenpäin sukupuolitauteja, vaan ettei tapahtuisi ns. "vahinkoja".

Vastuullisuudella on väliä.

Olen pahoillani tuosta, mitä olet kokenut. Vähän vastaava kokemus itsellä. Minut otettiin puoliväkisin ilman kumia. Vaikka varmaanhan minäkin silloin tein väärin, koska "miksi annoit".

Vierailija
49/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syytät niitä naisia, mutta et sitä miestä? Eikö miehissä ole mitään vikaa, vaan pelkästään naisissa?

Mies, joka harrastaa seksiä vieraan kanssa ilman suojausta, on yhtä idiootti kuin samanlainen nainen. Vika ei ole pelkästään tuollaisissa naisissa, vaan myös miehissä.

Vierailija
50/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä vaadin kortzun jos ykköseen pannaan mut kakkoseen saa paljaalla kyl panna

-n31

Vierailija
51/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia naisia sulla. Itse tykkään kumista siksi, ettei tule sotkua. Ällöttävää se valuminen, mikä kumittomuudesta seuraa. Menee vaatteet sotkuun.

Ei ole olleet erikoisia naisia. Kauniita, nuoria, fiksuja, hyvissä töissä käyviä tavallisia naisia.

Tuo itkijä ehkä vähän erikoinen tuon itkun vuoksi kun otin kondomin esiin, mutta muuten oli ihan tavallinen nainen.

Vierailija
52/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on nykyään aika antavaisia. Ihan paljaallakin. Välillä vähän hirvittää.

Ja sinä sitten kuitenkin pistelet paljaalla? Luojan kiitos olen oman puolisoni jo löytänyt. Ei tarvitse enää tehdä sitä arviointia, onko nyt kyseessä kunnollinen, naista arvostava mies vai tällainen sovinisti, joita tässäkin keskustelussa on. Huseeraatte naisten kanssa menemään ja sitten arvostelette NAISTA siitä, että antaa paljaalla. Laittakaa itse se kumi. Teillä se vehje on, jonka päälle se laitetaan.

Vierailija
53/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syytät niitä naisia, mutta et sitä miestä? Eikö miehissä ole mitään vikaa, vaan pelkästään naisissa?

Mies, joka harrastaa seksiä vieraan kanssa ilman suojausta, on yhtä idiootti kuin samanlainen nainen. Vika ei ole pelkästään tuollaisissa naisissa, vaan myös miehissä.

Eeva oli se ensimmäinen syntiin langennut, naisten syytä kaikki. Tätähän meille on opetettu vuosisatoja.

Vierailija
54/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet sitten panee ilman kumia? Eivätkö miehet osaa laittaa kondomia omaan kyrpäänsä? Naistenko sekin pitäisi tehdä? Ja pyyhkiä miehen perse, jos se käy paskalla?

Vierailija
55/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa ne...

Romanssiturismi –naisten seksiturismi ilmiönä

naiset ovat aktiivisia seksiturismin har-rastajia. Naisten seksiturismi kasvattaa jatkuvasti suosiotaan erityisesti Karibian, Kaak-kois-Aasian ja Afrikan kohteissa. Ilmiötä tunnetaan myös nimellä romanssiturismi sen eri-tyispiirteiden takia. Yleisesti uskotaan, että mies ostaa seksipalveluita ja nainen läheisyyt-tä, huomiota, romansseja ja poikaystäväkokemuksia.

Naisturistien tarkoituksena on kokea intiimi ihmissuhde, jota heillä ei ole mahdollista jostakin syystä saavuttaa kotimaassaan.

Naisten seksiturismi ei ole uusi ilmiö, vaikka se on vasta viime vuosina noussut ajankoh-taiseksi puheenaiheeksi. Jo 1960-luvulla feminismiliikkeen rohkaisemat ja taloudellisesti vakaat sinkkunaiset matkustivat itsenäisesti kokeakseen lomaromansseja ja koetellak-seen omia perinteisiä sukupuoliroolejaan.

naiset jakavat omia henkilökohtaisia seksiturismiin liittyviä kokemuksiaan ja mielipiteitään lukuisilla eri keskusteluforumeilla, blogeissa ja mielipidekirjoituksissa

https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/94997/ONT%20Romanssituris…

Vierailija
56/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olleet erikoisia naisia. Kauniita, nuoria, fiksuja, hyvissä töissä käyviä tavallisia naisia.

Tuo itkijä ehkä vähän erikoinen tuon itkun vuoksi kun otin kondomin esiin, mutta muuten oli ihan tavallinen nainen.

Kuulostat vanhalta setämieheltä, joka haksahtaa teineihin.

Vierailija
57/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka haluaa lukita miehen antaa sille paljaalla, koska tietää että laadukas mies saa paljon paljasta seksiä sitten muilta naisilta ja se paljas seksi on aina nautinnollisempaa joten sen kautta se mies lukitaan kun tarjotaan hänelle nautinnollisempaa paljasta seksiä (jota hän saisi sitten muualta ja menettäisi miehen sellaista antavalle, jos ei itse anna...)

Vierailija
58/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet panee ilman kumia? Selittäkää joku. Ei tuo ole pelkästään naisten vika.

Vierailija
59/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

antaa ne...

Romanssiturismi –naisten seksiturismi ilmiönä

naiset ovat aktiivisia seksiturismin har-rastajia. Naisten seksiturismi kasvattaa jatkuvasti suosiotaan erityisesti Karibian, Kaak-kois-Aasian ja Afrikan kohteissa. Ilmiötä tunnetaan myös nimellä romanssiturismi sen eri-tyispiirteiden takia. Yleisesti uskotaan, että mies ostaa seksipalveluita ja nainen läheisyyt-tä, huomiota, romansseja ja poikaystäväkokemuksia.

Naisturistien tarkoituksena on kokea intiimi ihmissuhde, jota heillä ei ole mahdollista jostakin syystä saavuttaa kotimaassaan.

Naisten seksiturismi ei ole uusi ilmiö, vaikka se on vasta viime vuosina noussut ajankoh-taiseksi puheenaiheeksi. Jo 1960-luvulla feminismiliikkeen rohkaisemat ja taloudellisesti vakaat sinkkunaiset matkustivat itsenäisesti kokeakseen lomaromansseja ja koetellak-seen omia perinteisiä sukupuoliroolejaan.

naiset jakavat omia henkilökohtaisia seksiturismiin liittyviä kokemuksiaan ja mielipiteitään lukuisilla eri keskusteluforumeilla, blogeissa ja mielipidekirjoituksissa

https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/94997/ONT%20Romanssituris…

Naisten seksiturismi on uusi ilmiö, koska miehethän ovat tehneet samaa kautta aikojen. Turistirysissä pyörii reilusti maksullisia syystä että joku niitä palveluja siellä käyttää.

Vierailija
60/216 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet panee ilman kumia? Selittäkää joku. Ei tuo ole pelkästään naisten vika.

Miks ei? Lapsi menee sen puolison piikkiin joten kaikki voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi