Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä alkoholimäärästä?

Vierailija
21.02.2021 |

Join eilen viiniä pullollisen + yhden lasillisen (16 cl). Lisäksi yhden drinkin ja yhden minttushotin. Join nuo ehkä 5 tunnin aikana ja olin ihan kunnon humalassa, mutten missään kaatumakunnossa. Olen nainen ja painoa 70kg.

Onko tuo teistä kauhea määrä? Olisitteko itse kuinka humalassa tuosta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin henk koht kuka mistäkin määrästä on humalassa. Mulla meni eilen ihan pikkusta vaille litran pullo kirkasta ja kaksi tölkkiä. Olin vahvasti humalassa ja se oli tarkoituskin. Olen mies 180/80 ja ikää noin 50. Mielummin päihtyisin miedommalla mutta alkoholi on ainoana laillisena se helpoin ja hyväksyttävin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika paljon naiselle.

Vierailija
4/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Mutta hyvä että päihdyt pienestä määrästä!

Vierailija
5/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi vähästä kuin paljosta. Kokemuksella tiedän mikä olo siitä seuraa kun paljon joutuu juomaan että päihtyy.

Vierailija
6/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole aina hyvä. Jos juon saman verran kuin samankokoiset kaverini niin muisti menee kun he ovat sopivassa humalassa. Tosi helposti siis juon itseni liian humalaan ja pitää koittaa rajoittaa, ettei juo samaa tahtia kuin muut.

Vierailija
7/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join eilen pullollisen viiniä puoliksi miehen kanssa ja olin siitäkin pikkuhuppelissa. Laskujeni mukaan joit kolme kertaa niin paljon. Kuulostaa mielestäni kyllä aika paljolta enkä pystyisi kyllä samaan.

Vierailija
8/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottumusta juoda isoja määriä, niin ei tuo siinä tapauksessa niin valtava määrä ole. Minä olisin oksentanut, ennen kuin olisin saanut nuo alas. Onneksi ei tarvitse juoda.

Vierailija
9/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tulisin tosta ihan kunnon humalaan.

Vierailija
10/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Alkoholi on niin last season.

Vierailija
11/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi vähästä kuin paljosta. Kokemuksella tiedän mikä olo siitä seuraa kun paljon joutuu juomaan että päihtyy.

Ja tulee kalliiksi. 10 tuoppia olutta jo 60€ ja siihen viskit sun muut päälle.

Vierailija
12/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanpainoinen nainen, ja juon itse korkeintaan kaksi lasia viiniä pikkuhuppelin saadakseni. Eli minusta alkoholimääräsi ovat suuria.

Vierailija
13/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt mikään ihan hirvittävä määrä ole. Itsellä menee helposti pullo viiniä, mutta en nykyisin enää juo kyllä siihen päälle mitään. Enkä tosiaan ole missään kaatokännissä, vaan pienessä pörrössä.

Vierailija
14/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelijan annoksia nuo. Mutta ole tyytyväinen, vähennä tai lopeta nyt, se on vielä helppoa, mutta jos jatkat tuota tahtia, viiden vuoden päästä alat vasta päästä kuntoon ja tunnelmaan noilla määrillä ja siinä vaiheessa olet ehta alkoholisti. Tee hyvä päätös nyt, älä käy läpi sitä helvettiä minkä minä ja muut kaltaiseni ovat käyneet.

Vierailija
15/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelijan annoksia nuo. Mutta ole tyytyväinen, vähennä tai lopeta nyt, se on vielä helppoa, mutta jos jatkat tuota tahtia, viiden vuoden päästä alat vasta päästä kuntoon ja tunnelmaan noilla määrillä ja siinä vaiheessa olet ehta alkoholisti. Tee hyvä päätös nyt, älä käy läpi sitä helvettiä minkä minä ja muut kaltaiseni ovat käyneet.

Miksi juominen pitäisi heti lopettaa, jos vetää kännit?

Vierailija
16/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juominen pitäisi heti lopettaa, jos vetää kännit?

Koska kirjoituksesta tunnistaa varoitusmerkit. Tämäntyyppinen juominen voi olla ok, jos se tapahtuu kerran-kaksi vuodessa, mutta valitettavan usein määrät ja nauttimiskerrat vain lisääntyvät pikkuhiljaa. Ei se hetkessä tapahdu tietenkään.

Vierailija
17/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon määrän vetää joka viikonloppu, niin alkoholismin tiellä ollaan. Jos oli yksittäinen kerta, niin sitten ehkä menee.

Vierailija
18/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole aina hyvä. Jos juon saman verran kuin samankokoiset kaverini niin muisti menee kun he ovat sopivassa humalassa. Tosi helposti siis juon itseni liian humalaan ja pitää koittaa rajoittaa, ettei juo samaa tahtia kuin muut.

Se on juuri hyvä näin, sitten heräät minun vierestä aamulla ja "mitään" ei ole tapahtunut! ;)

Setämies

Vierailija
19/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joit paljon.

Entä jos hakisit olisi muualta kuin viinapullon pohjalta?

Kokeile.

Ole huolissasi...Ihan aiheesta.

Juot liikaa.

Alkoholi: Terveys alkaa kärsiä huomaamatta. Kiloja kertyy ja ilo katoaa.

On muuta kivaa.

Vierailija
20/34 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo olisi varmaan ihan kaatokänni. Yhdestä viinipullollisesta tulisi jo tukeva humala. Siihen vielä yksi lasillinen lisää, ja vielä drinkki ja shotti. Huh, huh.

Itsellä kun juominen alkoi mennä perjantaisin yhteen viinipulloon, pelästyin jo siitä ja lopetin alkoholinkäytön kokonaan. Alkoholi on kavala aine. Mullei tullut krapulaa, mutta hirveä masennuspuuska parina seuraavana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän