Onko lantionympärys 100cm paljon aikuiselle naiselle?
Siinäpä se.. eli jos on 100cm lantio niin vyöräröltä lienee vähän vähemmän? Moni mies ajattelee että koko 38 on paljon naiselle. Ei se ole.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
100cm on normaali lantion ympärysmitta päärynävartaloiselle ja persjalkaiselle jollaisia suurin osa suomalaisnaisista on. Mutta kyllähän se on leveä, jos vertaa misseihin ja malleihin, joilla kroppa on kunnossa ja joilla on pitkät ja hoikat sääret.
Me suomalaiset olemme ikävä kyllä enemmän sellaista kuulamörssärityyppiä kuin hoikkaa ja pitkäsäärisiä ruotsalaistyyppiä :D
Minulla on 100 cm. Ja olen kaikkea muuta kuin persualkainen ja päärynä. Olen 176 cm ja minulla on pitkät raajat. Painoa 65 cm. Rinnat 75F.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100cm on normaali lantion ympärysmitta päärynävartaloiselle ja persjalkaiselle jollaisia suurin osa suomalaisnaisista on. Mutta kyllähän se on leveä, jos vertaa misseihin ja malleihin, joilla kroppa on kunnossa ja joilla on pitkät ja hoikat sääret.
Me suomalaiset olemme ikävä kyllä enemmän sellaista kuulamörssärityyppiä kuin hoikkaa ja pitkäsäärisiä ruotsalaistyyppiä :D
Minulla on 100 cm. Ja olen kaikkea muuta kuin persualkainen ja päärynä. Olen 176 cm ja minulla on pitkät raajat. Painoa 65 cm. Rinnat 75F.
Roteva olet, 100cm on liian leveä :( 10cm pois niin olet hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä otan? Sahalla? Siis lantion luut tuntuu terävinä molemmilla puolilla. Olen siis 97-74-99.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä otan? Sahalla? Siis lantion luut tuntuu terävinä molemmilla puolilla. Olen siis 97-74-99.
Lopeta treenaaminen. Lattapeppuna saat ainakin 5 cm pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metrinen lantio vastaa kokoa 40 (M). Ei se niin kovin paljon ole, ja voi näyttää oikein hyvältä jos vyötärö on kapea.
Vaatekoot mitataan vyötäröltä, ei lantion kohdalta. Eli jos koko on 40 niin vyötärö on yli metrin.
Tuolloin lantio on todennäköisesti vielä jonkin verran enemmän.
Höpsis. Minulla on koko 44 ja vyötärö 80 cm.
Hoikkuus on tässä maassa häviävä luonnonvara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä 100 ja vyötärö 68.
Ja lehmät lentää..
Tuollainen 70cm/100cm yhdistelmä on täydellinen eikä sellaisia ihan jokaisella ole. Hyvin harvalla (mallit ja sellaiset)
Huutonaurut tuolle väitteelle. Tiedän montakin naista (ikäluokassa 20 - 40 vuotta) joilla on tiimalasivartalo. Lantion leveys 100cm ja vyötärö 70 cm. Yksi heistä ei harrasta liikuntaa ollenkaan. On vaan luonnostaan aina ollut tuollainen.
Moni nainen pilaa itsensä sillä, että treenaa liikaa. Keskivartalo levenee (vatsalihakset, selkälihakset) ja lantio kapenee (rasvakerros häviää). Myös rinnat kutistuvat, koska rasvat lähtee sieltäkin. Lopputuloksena on tasapaksu vartalo, jossa ei ole lantiota, vyötäröä eikä rintoja. Aivan kuin miehen vartalo.
Hassua. Kun aloin treenata, rintoihin tuli muotoa rintalihasten kasvaessa. Ei ole enää ketunnokat. Selkään tulee leveyttä enemmän ylös, samoin leveyttä tulee lantioon ja pakaroihin pyöreyttä. Vyötärö pysyy timminä kun keskivartalon lihaksisto pitää mahan kurissa, eikä ranka retkota. Ehkä nämä mainitsemasi ihmiset treenaa jotenkin tosi oudosti?
Mulla on 93 cm ja mä olen alipainoinen melko laihan näköinen nainen. Kukaan ei ole kuvaillut mua lanteikkaaksi tms. En siis usko, että 100 cm olisi ihan tolkuttoman paljon.
Riippuu missä suunnassa ne sentit ovat. Jos on ulkoneva pyöreä peppu niin siitä tulee senttejä lantionympärykseen. Jos taas on litteä peppu ja silti 100cm lanteilla niin on aika leveä oltava edestä päin katsottuna.
Xs vaatekoko vy 67 ja ly 97 että ihan treenattuna ei tarvitse isompia vaatekokoja
Vartalotyyppini ei ole tuollainen päärynä. Enemmänkin atleettinen tiimalasi.
61 cm/102 cm