Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lantionympärys 100cm paljon aikuiselle naiselle?

Vierailija
20.02.2021 |

Siinäpä se.. eli jos on 100cm lantio niin vyöräröltä lienee vähän vähemmän? Moni mies ajattelee että koko 38 on paljon naiselle. Ei se ole.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötärö 61 cm ja lantio 102 cm. Vaatekoko 40 mutta kaikki vaatteet eivät oikein istu kun vyötärössä ja lantiossa epäsuhtaa. Osa vaatteista näyttää tosi hyvältä esim kietaisumalliset. Vyötärö on noin kapea luonnostaan, en jumppaa sitä tai ole ollut rasvaimuissa. Liikuntana aerobista ja kävelyä.

Ärsyttävän epäreilua tuollainen vyötärö tekemättä mitään. Itse pääsen alle 70 cm vaan kitumalla enkä sillonkaan lähellekään 60 cm vaan jotain 67 cm. Sen pienemmäksi en muutu.

Ei se ole epäreilua, vaan todennäköisesti joko vale tai sitten mitta kireällä tehty virhe. Mulla on juuri tuo ylläoleva 64cm:n vyötärö ja olen mun ruumiinrakenteelta todella keijukaismainen. Mun on äärettömän vaikea kuvitella naista, jolla on mua leveämpi lantio, mutta silti kapeampi vyötärö. Se olisi oikeasti jo huomiota herättävä näky.

Minä epäilen, että paino kertyy tässä tapauksessa selvästi lantiolle/reisiin. Tämän tyyppinen vartalo

https://cf.girlsaskguys.com/q1911575/3dc7587b-1b98-405c-9fde-723f01817a…

Siis normaali vyötärö ja enemmän muhkuraa alavartalossa.

Vartalotyyppini ei ole tuollainen päärynä. Enemmänkin atleettinen tiimalasi.

61 cm/102 cm

Vierailija
102/111 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100cm on normaali lantion ympärysmitta päärynävartaloiselle ja persjalkaiselle jollaisia suurin osa suomalaisnaisista on. Mutta kyllähän se on leveä, jos vertaa misseihin ja malleihin, joilla kroppa on kunnossa ja joilla on pitkät ja hoikat sääret.

Me suomalaiset olemme ikävä kyllä enemmän sellaista kuulamörssärityyppiä kuin hoikkaa ja pitkäsäärisiä ruotsalaistyyppiä :D

Minulla on 100 cm. Ja olen kaikkea muuta kuin persualkainen ja päärynä. Olen 176 cm ja minulla on pitkät raajat. Painoa 65 cm. Rinnat 75F.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100cm on normaali lantion ympärysmitta päärynävartaloiselle ja persjalkaiselle jollaisia suurin osa suomalaisnaisista on. Mutta kyllähän se on leveä, jos vertaa misseihin ja malleihin, joilla kroppa on kunnossa ja joilla on pitkät ja hoikat sääret.

Me suomalaiset olemme ikävä kyllä enemmän sellaista kuulamörssärityyppiä kuin hoikkaa ja pitkäsäärisiä ruotsalaistyyppiä :D

Minulla on 100 cm. Ja olen kaikkea muuta kuin persualkainen ja päärynä. Olen 176 cm ja minulla on pitkät raajat. Painoa 65 cm. Rinnat 75F.

Roteva olet, 100cm on liian leveä :( 10cm pois niin olet hyvä

Vierailija
104/111 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä otan? Sahalla? Siis lantion luut tuntuu terävinä molemmilla puolilla. Olen siis 97-74-99.

Vierailija
105/111 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä otan? Sahalla? Siis lantion luut tuntuu terävinä molemmilla puolilla. Olen siis 97-74-99.

Lopeta treenaaminen. Lattapeppuna saat ainakin 5 cm pois.

Vierailija
106/111 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metrinen lantio vastaa kokoa 40 (M). Ei se niin kovin paljon ole, ja voi näyttää oikein hyvältä jos vyötärö on kapea.

Vaatekoot mitataan vyötäröltä, ei lantion kohdalta. Eli jos koko on 40 niin vyötärö on yli metrin.

Tuolloin lantio on todennäköisesti vielä jonkin verran enemmän.

Höpsis. Minulla on koko 44 ja vyötärö 80 cm.

Vierailija
107/111 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on tässä maassa häviävä luonnonvara.

Vierailija
108/111 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä 100 ja vyötärö 68.

Ja lehmät lentää..

Tuollainen 70cm/100cm yhdistelmä on täydellinen eikä sellaisia ihan jokaisella ole. Hyvin harvalla (mallit ja sellaiset)

Huutonaurut tuolle väitteelle. Tiedän montakin naista (ikäluokassa 20 - 40 vuotta) joilla on tiimalasivartalo. Lantion leveys 100cm ja vyötärö 70 cm. Yksi heistä ei harrasta liikuntaa ollenkaan. On vaan luonnostaan aina ollut tuollainen.

Moni nainen pilaa itsensä sillä, että treenaa liikaa. Keskivartalo levenee (vatsalihakset, selkälihakset) ja lantio kapenee (rasvakerros häviää). Myös rinnat kutistuvat, koska rasvat lähtee sieltäkin. Lopputuloksena on tasapaksu vartalo, jossa ei ole lantiota, vyötäröä eikä rintoja. Aivan kuin miehen vartalo.

Hassua. Kun aloin treenata, rintoihin tuli muotoa rintalihasten kasvaessa. Ei ole enää ketunnokat. Selkään tulee leveyttä enemmän ylös, samoin leveyttä tulee lantioon ja pakaroihin pyöreyttä. Vyötärö pysyy timminä kun keskivartalon lihaksisto pitää mahan kurissa, eikä ranka retkota. Ehkä nämä mainitsemasi ihmiset treenaa jotenkin tosi oudosti?

Vierailija
109/111 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 93 cm ja mä olen alipainoinen melko laihan näköinen nainen. Kukaan ei ole kuvaillut mua lanteikkaaksi tms. En siis usko, että 100 cm olisi ihan tolkuttoman paljon.

Vierailija
110/111 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä suunnassa ne sentit ovat. Jos on ulkoneva pyöreä peppu niin siitä tulee senttejä lantionympärykseen. Jos taas on litteä peppu ja silti 100cm lanteilla niin on aika leveä oltava edestä päin katsottuna.

Vierailija
111/111 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xs vaatekoko vy 67 ja ly 97 että ihan treenattuna ei tarvitse isompia vaatekokoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme