Onko lantionympärys 100cm paljon aikuiselle naiselle?
Siinäpä se.. eli jos on 100cm lantio niin vyöräröltä lienee vähän vähemmän? Moni mies ajattelee että koko 38 on paljon naiselle. Ei se ole.
Kommentit (111)
Mulla lantio on noin 105cm, pidän itseäni lanteikkaana. Mutta näyttää mielestäni hyvältä kyllä, kun vyötärö erottuu selkeästi.
Marilyn Monroella oli 90 ja se oli jo tosi lanteikas.
N47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metrinen lantio vastaa kokoa 40 (M). Ei se niin kovin paljon ole, ja voi näyttää oikein hyvältä jos vyötärö on kapea.
Vaatekoot mitataan vyötäröltä, ei lantion kohdalta. Eli jos koko on 40 niin vyötärö on yli metrin.
Tuolloin lantio on todennäköisesti vielä jonkin verran enemmän.
Vaatekoko 40 on tehty naiselle, jonka rinnanympärys on 94 cm, vyötärö 76 cm ja lantio 100 cm. Tämän voit tarkistaa mistä tahansa mittataulukosta.
Harvalla kellä painoa niin löytyy alle 80cm vyötärö.
Minulla on. Rinnanympärys 100, vyötärö 78ja lantio 96.
Olikin et harvalla...
Mut kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Siis kellä on 76cm vyötärö ja 100cm lantio??
Kardashianeilla. Näyttävät ihan muurahaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Metrinen lantio vastaa kokoa 40 (M). Ei se niin kovin paljon ole, ja voi näyttää oikein hyvältä jos vyötärö on kapea.
Ai on vai? Mun lantio on 98cm ja käytän s/36?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kellä on 76cm vyötärö ja 100cm lantio?? Ei kellään!
Voi voi, monellakin on!
Olen aina pitänyt itsestäni hyvää huolta
;)
Voi ei, mitenhän itse pitäisin suorana pötkylänä itsestäni hyvää huolta, 80 cm lantiosta rintoihin. Geeneillä ei ole tässä mitään tekemistä...
Kardashianeilla on pikemminkin 130/60.
Vierailija kirjoitti:
Kardashianeilla on pikemminkin 130/60.
Puhutaanko tässä luonnollisista vai leikellyistä naisista?
Ei ole paljon aikuisella naisella. Eikö tuo ole ihannemitoissa?
Vierailija kirjoitti:
Siis kellä on 76cm vyötärö ja 100cm lantio?? Ei kellään!
Täällä ilmoittautuu yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätään tähän nyt vielä että olen 170cm/60kg. Muut mitat: V74cm, R85cm
En pukeudu makkarankuoriin, farkkujen tuumakoko on 27 tai 28. Joskus käytän myös vaatekokoja 34 tai 38. Mutta yleensä oli merkki mikä hyvänsä niin S ja 36 sopivat.
En ymmärrä alapeukkuja?
Itsekin hetki sitten tutustuin noihin vaatekauppojen mittataulukoihin ja järkytyin vähän. Ollessani melkein anorektisen laiha (50kg?vyötäröni oli yhä 69cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vyötärönympärys 71 ja lantio 100 ja vaatekoko 40.
Mulla vyötärö 80, lantio 100, vaatekoko 36-38
Mulla on lantio 85 ja vyötärö jotain noin 60 ja käytön 36-38 vaatteita 😅 tuntuu mukavalta päällä ja on mielestäni ihan sopivat. Toki riippuu valmistajasta, jossain Prismassa XS koko on ihan helvetin teltta vaikka muualla S-M on sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat käyttää liian pieniä vaatteita, ellet osta niitä jostan Kappahlista tai Lindexistä joissa on valtavat mitoitukset. 36 on usein n.92cm lanteille. Mutta mikäs siinä jos tykkää että saumat paukkuu.
Yleensä jos rupeaa mietityttämään onko liian iso, niin on. Itsellä ainakin näin. Sitten koittaa huijata itseään vähän aikaa, ja esittää et tykkää olla " naisellinen". Kunnes kuitenkin lopulta laihduttaa ja olo paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätään tähän nyt vielä että olen 170cm/60kg. Muut mitat: V74cm, R85cm
En pukeudu makkarankuoriin, farkkujen tuumakoko on 27 tai 28. Joskus käytän myös vaatekokoja 34 tai 38. Mutta yleensä oli merkki mikä hyvänsä niin S ja 36 sopivat.
En ymmärrä alapeukkuja?
Itsekin hetki sitten tutustuin noihin vaatekauppojen mittataulukoihin ja järkytyin vähän. Ollessani melkein anorektisen laiha (50kg?vyötäröni oli yhä 69cm.
Joo mutta sulla ei ole rintoja. Mä olen muuten pieni mut rinnanympärys sata. Siksi yläosat koko 42/40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat käyttää liian pieniä vaatteita, ellet osta niitä jostan Kappahlista tai Lindexistä joissa on valtavat mitoitukset. 36 on usein n.92cm lanteille. Mutta mikäs siinä jos tykkää että saumat paukkuu.
En todellakaan käytä makkarankuoria. Sanoin jo. Ei sovi tyyliini. Ostan eniten H&Mstä ja Zarasta. Siksi vähän ihmettelenkin noita kokomerkintojä. Minulle sopivin olisi muka h&m koko 40. Jos kokeilisin sen kokoisia housuja, ne putoaisivat päältä?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos rupeaa mietityttämään onko liian iso, niin on. Itsellä ainakin näin. Sitten koittaa huijata itseään vähän aikaa, ja esittää et tykkää olla " naisellinen". Kunnes kuitenkin lopulta laihduttaa ja olo paranee.
Julkkiksetkin tekee näin. Eka painonnousu. Sit pari kk voimaantumispostauksia " rakastan uutta painoani" ja sit seuraa kuvat painonpudotuksesta. Every single time.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan käytä makkarankuoria. Sanoin jo. Ei sovi tyyliini. Ostan eniten H&Mstä ja Zarasta. Siksi vähän ihmettelenkin noita kokomerkintojä. Minulle sopivin olisi muka h&m koko 40. Jos kokeilisin sen kokoisia housuja, ne putoaisivat päältä?
170/60 ja 40 tippuu päältä? Mä olen tuon mittainen ja hoikempi ( 58) ja farkkukoko on h&m: llä 42 ja se on kiree vaikka mulla on hoikat sääret. Mun lantio on myös monta senttiä sua kapeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mitannut sitten väärin lantionympäryksesi.
Minulla on. Rinnanympärys 100, vyötärö 78ja lantio 96.