Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaa lapsen ja on sinkku

Vierailija
20.02.2021 |

Kannattaako silloin ensin deittailla että löytää lapselle isän?

Mulle on nyt muutama ehdottanut lapsettomuushoitoja 😂?!? Mietin että miks, että millä perusteella mä en voisi saada lapsia his mä oon sinkku enkä oo Juuti deittailla vuosiin vaikka jotkut on ollu kiinnostuneita.

Siis kuja menee hoitoihin jos luultavasti saa lapsen ku eikös suurin osa nyt saa lapsen?!?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos mun keskustelusta kaikki yksinkertasimmat ihmiset jotka täällä netissä uhoo. Evvk teiän jutut ja mielipiteet jostakin mitkä ei tänne kuulu. Perustakaa oma haukkumiskeskustelu

Vierailija
22/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kyllä itketään varmasti elareista kun mimmi ilmoittaa uutisen, mutta en kyllä itsellä riitä empatia näille. Ite nussit ilman ehkäisyä ja tietoisena siitä. Nyt maksa seuraukset.

Miksi aina oletetaan, että miehet eivät halua hoitaa lapsia vaan mieluummin maksavat elarit?

Kyllä elarit silti maksetaan lähivanhemmalle (joka on pakko olla ilmoitettu), vaikka lasta hoidettaisiin puoleksi. Tämä siksi, että lapsesta on paljon muitakin kuluja kuin ruoka ja yleensä lähivanhempi huolehtii näiden maksamisesta (mm. päivähoitomaksut, harrastukset, isommat hankinnat (esim. puhelin ynnä muut vastaavat), vaatteet, lääkkeet, jne, helposti useamman satasen kuussa). Eli jos hankit lapsen, joudut joko olemaan lähivanhempi ja huolehtimaan nämä kaikki tai sitten olet etävanhempi, joka maksaa lähivanhemmalle (ja uskoo, että lähivanhempi käyttää rahat baariin ja manikyyreihin). Toki joissain tapauksissa 50/50 oikeasti toimii, mutta käsittääkseni nämä tapaukset ovat aika harvinaisia, etenkin jos lapsi on hankittu random-baarituttavuuden kanssa.

Vaikka lapsi olisi hankittu yhden yön suhteen tuloksena, niin ihan samalla lailla se silloin on isänsä lapsi kuin äitinsäkin lapsi. Ei äidillä ole mitään erityisoikeutta siihen lapseen.

On toki, mutta aika harva mies on oikeasti niin kartalla lapsensa tarpeista, että muistaa huolehtia ja ostaa tarvittavat vaatteet ja varusteet oikeassa koossa, kun pieni lapsi kasvaa parissakin vuodessa hurjaa tahtia, niin esim. uusia kenkiä ja vaatteita tarvitaan jatkuvasti. Yleensä myös äidit on paremmin kartalla tarha-asioista (Eräässäkin lastentarhassa pohdittiin, että miten saataisiin tieto asioista kotiin äidille niinä päivinä kun isä hakee lapsen, sillä isälle kertominen ei riittänyt ja tiedot esim. tulevista retkistä jäi puolitiehen kun miehet ei muista huolehtia tuollaisia asioita. Esimerkki elävästä elämästä). Siksi se on yleensä isän homma maksaa tietty könttäsumma äidille ja äiti sitten maksaa eri tahoille ja hankkii vaatteet jne. Isän tehtävä on sitten yrittää omina viikkoinaan pitää lapsen hengissä lähinnä ruokkimalla säännöllisesti.

Toki on joitain poikkeuksia, mutta niistä en tiedä kun en lähipiirissä ole nähnyt ja kuulostavat lähinnä myyttisiltä tarinoilta.

Missä maassa oikein asut? Pohjoismaissa pyritään 50/50. Muutoin kiukutellaan loisista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi