Vuosi mennyt korona-aikaa. Miten voitte?
Olimme viimeksi hotellissa viime hiihtolomalla. Melkoisen tylsää.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Todella huonosti. Meni huonosti jo ennen koronaa mutta korona on vain pahentanut tilannettani. Saa nähdä kauanko pysyn elossa, voi tulla lähtö nopeasti omatoimisesti.
Jaksamista, toivottavasti vointisi ja tilanteesi paranee!
Vierailija kirjoitti:
Olen päästänyt itseni rupsahtamaan, kun ei ole tarvinnut missään käydä. En jaksa hoitaa itseäni ja kampaajalla käynyt viimeksi vuosi sitten. Liikuntakin on vähentynyt ja lisäkiloja on päässyt tulemaan. Huonosta ergonomiasta johtuen niska-hartiaseudun ongelmat vaivaa. Ennen olin kova harrastamaan kulttuuria ja käymään keikoilla, nyt sekin on kokonaan jäänyt pois.
Täällä sama! Vuoteen ei ole hiuksia leikattu tai värjätty. Puntarista on patterit loppu, en halua tietää totuutta, housut kiristävät.
Ajattelen kaikki yöt tulevaa kuolemaani. Veljeni kuoli kesällä, enkä voinut hänen hautajaisiinsa mennä. Ajatukseni liikkuvat koko ajan lapsuudessani. Mielessäni näen oman siunaustilaisuuteni. Ikäni puolesta minun ei kai vielä näin tulisi toimia, mutta yö yön jälkeen olen valmis tästä maailmasta luopumaan.
Olen väsynyt yksinäisyyteen. Elämästä on kadonnut ilo. Masennusoireet nostaa päätään harva se päivä. Päivittäin mietin mitä järkeä tässä elämässä on. Rahaa jää säästöön, kun missään ei käy. Olen aiemmin ihmetellyt miksi porukka katsoo Temppareita ym tositv-ohjelmia. Koronavuoden aikana aloin sitten itsekin katsomaan Temppareita, kun ei omassa elämässä enää tapahdu juuri mitään mainitsemisen arvoista.
Olen jatkuvasti vihainen kaikelle ja kaikille. Lyhytpinnainen, katkera ja yksinäinen. Kuolemaa mietin joka ikinen päivä.