Mielipide naisesta joka kantaa käsin kaupasta ostokset kotiin? Ei omista autoa
Kommentit (85)
Minä kannan yleensä selkärepussa. Ei nyt ihan rinkka, mutta aika iso reppu ja siinä on lannevyö.
t. autoton 2 lapsen äiti
Niin no varmaan ei paikallisbussi kulje sinne missä asuu, tai ottaa sen hyötyliikunnasta
Järjetöntä kantaa kasseja kun reput on keksitty.
Joku vihervassari? Yrittää tehdä maailmasta "hiilineutraalin" kääntämällä kelloa 70 vuotta taaksepäin?
kaikenmaailman asioilla jotkut vaivaa päätään,mitä hittoa se kellekään kuuluu,kuka mitenkin kaupassa käy!
Täysin OK, kunhan käy töissä ja maksaa elämisensä ja ostoksensa itse eikä yhteiskunnan tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Täysin OK, kunhan käy töissä ja maksaa elämisensä ja ostoksensa itse eikä yhteiskunnan tuilla.
Autoilijat rahoittavat hyvinvointiyhteiskuntaa 8 veromiljardilla joka vuosi. Jos autoilu loppuu, niin joko tuon verran rahaa sitten pitää ottaa jostain muusta taikka karsia palveluita ja etuuksia.
Minäpä kannan jaloin, kävelen käsillä ja ruokakassit roikuu jalkaterissä. Mitä mieltä ootte. Entä siitä, että ostan vain lenkkimakkaraa, leipää ja olutta, mitä mieltä ootte. Entäs siitä, että. . . Ja tätä loputtomiin.
Ihmettelen kyllä, miksi ei käytä reppua, mutta en vielä tuon perusteella osaa muodostaa kovin tarkkaa mielipidettä kyseisestä naisesta. Sama koskisi myös miestä, vaikka sitä ap ei ilmeisesti ihmettele lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep, työttömän pitää havetä ostoksiaan ja kumartaa meitä parempia immeisiä.
Tehnyt elämässään vääriä valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoilijat rahoittavat hyvinvointiyhteiskuntaa 8 veromiljardilla joka vuosi. Jos autoilu loppuu, niin joko tuon verran rahaa sitten pitää ottaa jostain muusta taikka karsia palveluita ja etuuksia.
Asumistuki ja kehitysapu pois, niin voidaan hyvin joustaa verotransitiossa sähköautoiluun. Autoilu ei lopu, verotusmallit vain muuttuvat.
Mistä tiedät että se on nainen? Onko kertonut identifioivansa itsensä naiseksi? Muussa tapauksessa kyseinen naisoletettu voi aivan hyvin olla myös mies tai muunsukupuolinen.
No jos ei omista autoa eikä mitään muutakaan kulkupeliä niin on siinä vaihtoehdot vähissä. Käsissä on kannettava jos mielii syödä. Käyn minäkin kesät talvet pyörällä kaupassa eikä kiinnosta pennin vertaa jos joku siitä jotain ajattelee.
Meillä on auto ja kannetaan silti ostokset käsin. Kauppa on 700m päässä, ei kai kukaan aja turhanpäiten autolla tuommoista matkaa? Minä ja mies käydään kummatkin kävellen/pyörällä kaupassa, tulee samalla liikuntaakin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että se on nainen? Onko kertonut identifioivansa itsensä naiseksi? Muussa tapauksessa kyseinen naisoletettu voi aivan hyvin olla myös mies tai muunsukupuolinen.
Itteensä varmaan tarkoitti :)
Tarkoitatko, ettei kasseja käytä vaan ihan sylissä kantaa tai vain pari tavaraa kerrallaan? Onhan se vähän outoa
Vierailija kirjoitti:
Niin no varmaan ei paikallisbussi kulje sinne missä asuu, tai ottaa sen hyötyliikunnasta
Tai sitten kauppa on niin lähellä, ettei bussin käyttö ole järkevää.
Who cares.