Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodissä työskentelevät hoi! Saatteko vaikuttaaiä itse työaikoihin?

Vierailija
19.02.2021 |

Eli saatteko tehdä tiettyjä vuoroja vai pitääkö tehdä kaikkia? Millaisia työvuoroja teette ja kuinka aikaisin ja mille ajanjaksolle saatte työvuorot?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut vaikuttaa t. Ex pk täti

Vierailija
2/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorot kiertää, montako päivää sitten kutakin peräkkäin riippuu paikasta🤔On menny aamu-väli-ilta kiertoa tai 2 samaa vuoroa peräkkäin.

Nyt mennään to-ke rytmiä 5 aamua, 5 väliä ja 5 iltaa. Reilua kaikille. Työkaverien kesken meillä sai vaihtaa vuoroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saa vapaasti päättää. Itse työskentelen aina klo 17.15-22.15 , kun viimeiset kersat lähtevät päikystä klo 17.

Vierailija
4/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ehditte viemään omat lapset päiväkotiin tai vastaavasti hakea? Jos töissä pitää olla heti, kun päiväkoti aukeaa, niin missä välissä ehtii viedä oman lapsen hoitoon? Tai miten ehtii hakea, kun päiväkodit menevät kiinni samaan aikaan?

Oletetaan nyt, että lapsi eri päiväkodissa, kuin itse työskentelet. Onko tuo ihan mahdoton yhtälö?

Vierailija
5/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, saa vapaasti päättää. Itse työskentelen aina klo 17.15-22.15 , kun viimeiset kersat lähtevät päikystä klo 17.

Erittäin tyypillistä päiväkodin tädin kommentointia. Hyh.

Vierailija
6/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ehditte viemään omat lapset päiväkotiin tai vastaavasti hakea? Jos töissä pitää olla heti, kun päiväkoti aukeaa, niin missä välissä ehtii viedä oman lapsen hoitoon? Tai miten ehtii hakea, kun päiväkodit menevät kiinni samaan aikaan?

Oletetaan nyt, että lapsi eri päiväkodissa, kuin itse työskentelet. Onko tuo ihan mahdoton yhtälö?

Meillä kiertää aamu väli ilta. Iso päiväkoti, niin sekä aukaisu, että sulkuvuorot osuvat noin kerta viikkoon. Aukaisu vuorossa mies vie lapsen hoitoon. Useimmiten kerkiää myös hakemaan ennen minua.

Mutta kyllä meillä ainakin pystyy toivomuksia esittämään ja , jos joku vuoro ei kertakaikkiaan onnistu, niin joustettu on.

Vierailija
7/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä itse pysty valisemaan, mutta oman ryhmän työkavereitten kanssa voi vaihtaa. Varahenkilönä teki lähes aina välivuoroa, mutta tuo on sitten taas muuten sellaista hyppyyttämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme