Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on usein pitkät hiukset (rintoihin asti tai vähän alle) ja miehet tykkäävät niistä. Mutta aina kun leikkaan hiukset

Vierailija
19.02.2021 |

lyhyemmiksi polkkamittaan, kuulen kehuja naisilta, kuinka hyvin minulle sopii tämä lyhyempi hiusmalli.

Onko miehillä ja naisilla oikeasti niin eri maku kauneuden suhteen?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Lyhyet tekee jotenkin pirteämmän näköiseksi, mielestäni.

Vierailija
2/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkät luonnonkiharat hiukset. Mielestäni pitkät hiukset saa mut näyttämään lihavammalta ja vanhemmalta. No lyhyillä hiuksilla näytän miesten mielestä "lesbolta pikkupojalta" 😁 Ainakin tietää keille miehille ei anna huomiota. Tyra Banks joskus kommentoi, että rumat naiset verhoutuu hiuksiin. Miehet nyt vaan on välillä yksinkertaisia. Pistäpä punainen kotelomekko päälle niin saat kenet vaan 😁 (ja tämä on vähän provo, näistä syistä seurustelen alakulttuurien edustajien kanssa..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltymykseni naisia kohtaan ei ole riippuvainen heidän hiustensapituudesta

t: m40

Vierailija
4/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi tuttuni, joka juuri muutti tyyliä, vaaleat prinsessakiharat vaihtuivat tummempaan polkkaan. Minusta tosi hyvä muutos, istuu paljon paremmin naisen teräväpiirteisiin kasvoihin ja räväkkään persoonaan. Voin kuvitella, että moni mies kauhistuisi pitkien, vaaleiden hiusten leikkaamista. 

Naisilla tyylin vaihtaminen liittyy usein muuhun elämänmuutokseen. Muut naiset haluavat tukea hyvää fiilistä ja uutta elämää. Ja suomalaisilla harvoin on niin paksu ja hyväkuntoinen tukka, että todella pitkät hiukset näyttävät paremmalta. 

Vierailija
5/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset tykkää, kun joku leikkaa lyhyen tukan. Ei näytä enää niin hyvältä ja sitä tuntee itsensä paremman näköiseksi.

Vierailija
6/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kukaan ole sanonut hiuksista mitään. Itse tykkään kyllä pitkistä. En tosin kommentoi itsekään muiden hiuksia.

Vierailija
7/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat että näytät rumemmalta niin näyttävät itse rinnallasi paremmilta.

Vierailija
8/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille tuntemilleni naisille lyhyt tukka sopii paljon pitkää tukkaa paremmin.

Vierailija
9/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kehuvat lämpimikseen, kun huomaavat, että toinen on käynyt kampaajalla. Kivat, sopii sulle. Vaikka aiempi ois sopinut paremmin.

Vierailija
10/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut naiset tykkää, kun joku leikkaa lyhyen tukan. Ei näytä enää niin hyvältä ja sitä tuntee itsensä paremman näköiseksi.

Ai hallelujah! Onko jonkun naisen itsetunto muka oikeasti kiinni siitä miltä muut naiset näyttät? Näin naisena tätä väitettä on vaikea uskoa. Itselleni on yks lysti miltä muut näyttävät tai mitä he tekevät hiuksilleen.

Vierailija
11/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Näyttää yhtä hyvältä, ehkä jopa paremmalta, mutta naiset tietävät että miehet pitävät pitkistä hiuksista ja liittävät sen typerästi naisellisuuteen.

Vierailija
12/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest todella harvoille sopii oikeesti pitkät hiukset. Mut sit taas hieman lyhyemmät hiukset sopii kaikille. Enkä tarkoita nyt mitään 3 cm pituista tukkaa, vaan esimerkiksi olkapäille ylettyvää tai hieman lyhyempää. Mun mies tykkää melko lyhkäsistä hiuksista. Oon kyl myös tavannut sellasen jätkän, joka antoi oharit, koska hiukset ei ollu tarpeeks pitkät (eli alaselkään asti). Eiköhän jokaisella oo omat mielipiteet ja oma "makunsa kauneuden suhteen". Mun mielestä hiukset on ihmisille ihan liian iso asia.

Vierailija
13/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun alkoi tekemään mieli hyväillä naisen ihania rintoja.

Vierailija
14/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka pukee harvoja.

Lyhyt tukka on oikeasti kaunis.

Ei pidä odottaa miehiltä liikoja.

Niistä on vaan kiva hiplata kutreja

kun niillä itellään ei ole paljon hiuksia

(jos yhtään)

Vierailija
15/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hallelujah! Onko jonkun naisen itsetunto muka oikeasti kiinni siitä miltä muut naiset näyttät? Näin naisena tätä väitettä on vaikea uskoa. Itselleni on yks lysti miltä muut näyttävät tai mitä he tekevät hiuksilleen.

Näin naisena en käsitä miksi muuten työpaikan akat kehuu Pirjoa voimaantuneeksi, upeaksi naiseksi, kun tämä leikkasi todella lyhyen mallin, vaikka tyhmempikin näkee että se pitkä letti passasi niin paljon paremmin.

Yks lysti se mullekin on, mutta jos multa kysytään niin yli olkapäiden ulottuvat hiukset sopivat lähes poikkeuksetta paremmin naiselle kuin naiselle. Miehillä sit toisinpäin.

Vierailija
16/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen yksi tuttuni, joka juuri muutti tyyliä, vaaleat prinsessakiharat vaihtuivat tummempaan polkkaan. Minusta tosi hyvä muutos, istuu paljon paremmin naisen teräväpiirteisiin kasvoihin ja räväkkään persoonaan. Voin kuvitella, että moni mies kauhistuisi pitkien, vaaleiden hiusten leikkaamista. 

Naisilla tyylin vaihtaminen liittyy usein muuhun elämänmuutokseen. Muut naiset haluavat tukea hyvää fiilistä ja uutta elämää. Ja suomalaisilla harvoin on niin paksu ja hyväkuntoinen tukka, että todella pitkät hiukset näyttävät paremmalta. 

Se pitkä tukka onkin melko usein täynnä hiuslisäkkeitä.

Vierailija
17/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka tekee tätimäiseksi. Tanja Karpelakin vanheni 10 vuotta kun laittoi ton viimesimmän kampauksen, no parempi tietty pitää matalaa profiilia kun elää sopeutumiseläkkeellä.

Jokainen tietysti leikkaa karvansa niinku haluaa mut harvemmin viehätyn tosi lyhyttukkaisesta naisesta ellei muuten ole ihan ideaalit piirteet omaan makuun.

m40

Vierailija
18/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisilla joku vimma kynityttää hiuksensa. Luulevat näyttävän laihemmalta kun on sivusiili, singlattu niska ja pixie. Päinvastoin, pullistuu siinä vaan posket kuin pikkuporsaalla. Kun katsoo muualta tulevia eurooppalaisia naisia, heillähän on tukka päässä! Tukka on naisen kruunu.

Saattaa olla et on vain kampaajien ansaintakeino pätkiä lyhyeksi ja taas parin vkon päästä lisää lyhyeksi...

Vierailija
19/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta:D Mulla on pitkä punainen kihara tukka ja työpaikan naiset ajoivat kuin käärmettä pyssyyn, että katkaisisin sen ihan lyhyeksi, koska mulla on "niin kauniit kasvonpiirteet". Joo, ihan varmasti:D

Vierailija
20/57 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun alkoi tekemään mieli hyväillä naisen ihania rintoja.

Entä jos naisen rinnat eivät ole ihanat? Vai tarkoititko lauseellasi, että kaikenlaiset rinnat ovat ihania?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi