Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-kauppa ilmoittaa mainoksissaan, että suosittelevat asiakkailleen maskin käyttöä, lisäksi kaupassa kuulutetaan tosituvasti, että kaupassa on vahva sositus maskin käytölle

Vierailija
19.02.2021 |

Miten silti jotkut kehtaa vielä liikkua siellä ilman? Ovatkohan nu ihmiset vajaaälyisiä vai mistä on kyse?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kehtaa, maskipakkoa ei ole, eikä tule. Suositus on suositus.

Saatko jotain nautintoa siitä, että vaarannat kaupan henkilökunnan terveyden?

Enemmänkin sanoisin että kaupan henkilökunta vaarantaa minun terveyteni (minulla diabetes, astma), koska eivät pidä tuplamaskeja

Sinun ei ole pakko asioida siellä kaupassa. Voit tilata tuotteet itsellesi kotiin jos noin ajattelet. Kaupan henkilökunta sen sijaan ei voi valita millaisia asiakkaita kauppaan tulee. 

Voi, voi ammatinvalintakysymys.Pitää kouluttautua toiseen ammattiin, ellei kestä asiakkaita. 

En tiedä kaupan työntekijöistä mutta minulla aspatyöyssä on kaikki oikeus olla tekemättä työtehtävää joka saattaa vaarantaa oman terveyteni. Eli olla palvelematta maskittomia asiakkaita. Yleensä siirryn takahuoneeseen kun sellainen tulee.

Kerro ihmeessä missä olet töissä? Muuten en usko sanaakaan. Kukaan työnantaja ei tollasta pelleilyä alkaisi katsomaan. t. Aspan esimies

Sanotaan vaikka että hieman infotiskin tyyppistä työtä. Minä en katsoisi työnantajaa jonka mielestä itsestäni huolehtiminen on pelleilyä. Jos asiakas kaipaa palveluani hän laittaa maskin ja tätä mieltä on myös esimieheni.

Meillä infotiskille hankittiin aikaa sitten plexit eikä pomo ole kekinyt mitään syytä sille, miksi suojan molemmin puolin pitäisi olla lisäksi maski.

Maskiton työntekijä antaa itsestään ja edustamastaan yrityksestä vastuuttoman vaikutelman. Sellainen vaikuttaa negatiivisesti bisneksiin.

Vierailija
62/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi toteuttaa maskittomien sivut, jonne kerätään kuvia maskittomista. Aletaan ottamaan valokuvia noista maskittomista, paikka ja aika merkitään, tottakai, jotta perusteet maskin käytölle ovat olemassa.

persulooks 2?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denialistit ei olis ikinä uskonut tän päivän koittavan kun maskeja tuputetaan jo K-kaupassakin..

Vierailija
64/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLEN TÄYSIN TERVE IHMINEN , MITEN VAARANNAN KAUPAN HENKILÖKUNNAN ???????

Vierailija
65/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi toteuttaa maskittomien sivut, jonne kerätään kuvia maskittomista.

Joku muu, kunhan sinun ei tarvitse nähdä vaivaa moisten sivujen toteuttamisessa? 

Vierailija
66/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oireettomana on helppo huudella.

Vierailija
67/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin kerran s-marketissa tuollaisen maskikuulutuksen. Käännyin 360 astetta ja jatkoin matkaani.

On vamaan ollut hauskan näköistä kun olet pyörähtänyt täysiympyrän ja sitten jatkanut matkaasi samaan suuntaan mihin olit menossakin. Vähän niin kuin tanssiliike kesken ostosreissun.  :-)

Syy tuohon kyllä jäi viestistäsi vähän epäselväksi.

Vierailija
68/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin terve ihminen ei vaarana yhtään mitään.

Se oireeton kantaja-satu on sopivasti keksitty tätä plandemiaa varten, jotta saadaan kaikki velvoitettua naamarättien käyttöön.

Vierailija
69/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarin työntekijänä oli kiva kuunnella kuulutuksia koko päivän.

"Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää!" P*skan marjat. Työntekijänä en pystynyt pitämään turvaväliä työkavereihin, kun yritin ottaa etäisyyttä, tuli noottia, kun en ollut siellä hyllynvälissä, missä oli jo 3-5 + kauppakassin keräilijät!

Vierailija
70/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhtaan tieteellisesti ajateltuna, on todennäköisempää että oireeton ihminen on tarve (ts ei ole taudin kantaja) kuin että hän olisi oireeton taudin kantaja

Vierailija
71/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täysin terve. Siis oikeasti terve. En kanna yhtään mitään k-virusta oireettomasti tai oireellisesti enkä siis tartuta ketään.

Naamarättejä en tarvitse. Piste.

Vierailija
72/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhtaan tieteellisesti ajateltuna, on todennäköisempää että oireeton ihminen on TERVE (ts ei ole taudin kantaja) kuin että hän olisi oireeton taudin kantaja

Kyse on siitä että niitä oireettomia joilla on aktiivinen tartunta (ei esim mennyt tartunta) on huomattavan vähän suhteessa niihin oireettomiin joilla ei ole tartuntaa

Vierailija
73/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttäny maskia vielä kertaakaan.

Vierailija
74/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Sokoksen ruokaosastolla yhdellä vanhalla naisella oli maski, nimittäin suun alla leuan peittona. Meinasin ostaa irtotomaatteja ja näin kun hän hypisteli niitä, tyyliin tämä ei ole hyvä, eikä tämä, tämän ota....

Päätin sitten unohtaa irtotomaatit ja ostin sellaisen valmiin pakkauksen.

Sillä kertaa itselläni oli maski, mutta monesti käyn lähikaupassa hiljaisempina aikoina ilman.

Vierailija
75/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin toimivuus perustuu siihen, että kaikki käyttävät. Toisekseen täällä uhoilevat eivät voi mitenkään tietää sitä, ovatko oireettomia taudinlevittäjiä. Siksi on ihan turhaa vedota siihen - en mä ole sairas enkä tartuta ketään.

Maski suojaa  osittain  muita kuin maskin käyttäjää tämän pöpöiltä. Mutta jos kaikki pitävät isoimmat hengityspartikkelinsa maskin sisäpuolella, virusmäärät ilmatilassa eivät leviä villisti ja tartuta. Eli on siitä maskista ahtaissa suljetuissa tiloissa hyötyä - uskokaa jo.

Vierailija
76/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kommentin jälkeen epäilen mielentervettäsi - ympäri maailman löytyy jatkuvasti oireettomia ihmisiä, jotka ovat kuolleet kuka mihinkin sairauteen, siis oireettomina. Mukana on yhtälailla nuoria kuin myös vanhempia, moni myös tartuttaa oireettomana sairauksia, muutakin kuin koronaa.

Vierailija
77/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fil.Kand kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhtaan tieteellisesti ajateltuna, on todennäköisempää että oireeton ihminen on TERVE (ts ei ole taudin kantaja) kuin että hän olisi oireeton taudin kantaja

Kyse on siitä että niitä oireettomia joilla on aktiivinen tartunta (ei esim mennyt tartunta) on huomattavan vähän suhteessa niihin oireettomiin joilla ei ole tartuntaa

Noin se klamydia ja tippurikin leviää.

Vierailija
78/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskin toimivuus perustuu siihen, että kaikki käyttävät. Toisekseen täällä uhoilevat eivät voi mitenkään tietää sitä, ovatko oireettomia taudinlevittäjiä. Siksi on ihan turhaa vedota siihen - en mä ole sairas enkä tartuta ketään.

Maski suojaa  osittain  muita kuin maskin käyttäjää tämän pöpöiltä. Mutta jos kaikki pitävät isoimmat hengityspartikkelinsa maskin sisäpuolella, virusmäärät ilmatilassa eivät leviä villisti ja tartuta. Eli on siitä maskista ahtaissa suljetuissa tiloissa hyötyä - uskokaa jo.

Olen täysin terve. Piste. Mitään kuonokoppaa en laita sinun mieliksesi.

Oireeton levittäjä on sopivasti keksitty tähän feikkipandemiaan.

Vierailija
79/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli todellinen syy maskin käyttämättömyydelle on se, että koet sen nöyryyttävänä? Voi reppanaa!

Vierailija
80/81 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli todellinen syy maskin käyttämättömyydelle on se, että koet sen nöyryyttävänä? Voi reppanaa!

On olemassa kymmenittäin tutkimuksia maskien hyödyttömyydestä "k-virusta" vastaan ja se myös lukee niissä maskipaketeissa.

Joten en käytä hyödyttömiksi todettuja maskeja. Enkä ole l.ammasreppana, kuten sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän