Lue keskustelun säännöt.
Miten saisin ystävän usasta?
07.08.2006 |
että voisi lähettää mm tavaroita korvausta vastaan, mitä ei suomesta saa?
Kommentit (7)
kuulosti nimittäin hyvältä idealta ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
koko miehen suku lähettelemässä tavaraa:)
Aika erikoiselta kuulostaa toi sun ystävänkaipuu, haluat " ystävän" , että saan hänen kauttaan tavaroita. Nettikaupat on keksitty ja niitä kautta saa kaikkea kivaa Jenkeistä. Ja voihan sinne Usaan matkustaa itsekin ja ostaa tavaraa monen vuoden tarpeeseen!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai painosta joku kaverisi lähtemään sinne töihin.