Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidon Tarpeessa' 05 ~vko32-33~

07.08.2006 |

Uuden pinon pystytys..:)

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pikkuinen vauvanalku jaksaisi tällä kertaa pysyä kyydissä loppuun asti. =)

Todella Hienoa!!

*rutistus*

EmmaE:llekin onnea tulevaan inssiin, joka onkin jo ihan käsillä! Wau!

Luin sen kyllä jo meilistäkin, mutta en ole kerennyt vielä vastaamaan, joten laitan nyt tsempitykset ensin tänne. =)

Toivotan oikein rutkasti onnea tulevaan.

Nonnalle pahoittelut ettei raskaus jatkunutkaan. =(

Mutta onneksi se on mahdollista, joten ainakin toivoa on.

Tuitulle iso lohtuhali hoitotauon vuoksi.

Todella ikävä juttu. Koita jaksaa.

Bilhalle oli pakko vielä kommentoida sen verran, kun mietiskelit tuota alipainoa, että riippuu täysin siitä onko kuukautiskiertosi normaali. Jos kuukautiset tulevat ihan normaalisti, vaikka oletkin hieman alipainoinen, niin silloin ei pitäisi olla mitään hätää. Itselläni meinaan on aivan sama ongelma eli olen ollut jo pitkään painoindeksin alapuolella (eli en ole edes indeksissä), mutta menkat ovat aina olleet säännölliset ja mitään ihmeempiä tuhrutteluja tms. sellaisia ei ole ollut joista olisi voinut päätellä kierrossa olevan jotain häikkää.

Lääkärikin sanoi painon vaikuttavan lähinnä niin, että menkat jäävät kokonaan pois jos se vaikuttaa hedelmällisyyteen.

Olen ollut aina varsin hoikka enkä oikeastaan liho vaikka söisin mitä (tämäkin voi muuten olla joskus ongelma), joten epäilen vähän noita painoindeksinkin rajoja että ovatko ne nyt sitten loppujen lopuksi niin absoluuttisia totuuksia. Ainakin itse olen voinut ihan hyvin enkä voisi toisaalta kuvitella olevanikaan kovinkaan montaa kiloa pyöreämpi.

=) No, nykyisessä tilanteessa tosin hieman eri juttu. Odotan innolla että vihdoinkin myös maha alkaisi kasvaa.. heh..

No juu..

Menen nyt teitä häiriköimästä.

Koittakaahan jaksaa ja plussia toivon joka iikalle oikein paljon!!

Moolille ja milikolle onnea piinailuun.

-viivi-

(keskiviikkona nähdään onko masussa elämää.. hui..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan