Todellinen väliinputoaja on köyhä ja työtön, mutta kunnollinen mies
Jos hän olisi varakas työssäkäyvä, niin hän saisi naisia.
Tai jos hän olisi renttu työtön, niin silloinkin hän saisi naisia.
Mutta kunnollinen työtön ei saa.
Kommentit (44)
Mulla on kunnollinen, köyhä ja työtön mies. Luulen, että sun ongelma on jossain ihan muussa, todennäköisesti siinä, että todellisuudessa olet katkeroitunut ruikuttaja, etkä kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei narkomaanimies ole todellinen väliinputoaja? Tai mies, joka on neliraajahalvaantunut?
Aika kapeat lasit on päässä, jos kuvittelee, että edellä mainituilla olisi todella paljon vientiä.
Kadehditko siis heidän elämäänsä?Eiköhän narkomaaninaiselle kelpaisi ihan hyvin työtön, kunnollinen mies, mutta miksi hän ei kelpaa sulle?
Heh... et tunne yhtään narkomaaninaisia. Ne naiset etenkin haluaa juuri niitä huumediileri miehiä ja pikku nilkkejä. Antavat persettä huumeannoksesta, piri tai subu töötistä.
Ei tarttis antaa, kun kunnollinen, työtön mies antaisi työttömyyskorvauksensa. Helpottaa elämää kummasti, kun joku muu maksaa käytön.
Ja kyllä, olen piireissä pyörinyt.
Varmasti antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan työssäkäyvä ja kunnollinen mies. Hän maksaa jännisten elarit ja muut ihanat maksut, mutta ei pääse itse nauttimaan mistään.
Miten tämä on edes mahdollista? Miten olet päätynyt maksamaan elareita lapsista, jotka eivät ole sinun olematta kuitenkaan tekemisissä niiden lasten äidin kanssa??
Verorahoista koska jänniksillä itsellään ei ole varaa maksaa
Ei tarttis antaa, kun kunnollinen, työtön mies antaisi työttömyyskorvauksensa. Helpottaa elämää kummasti, kun joku muu maksaa käytön.
Ja kyllä, olen piireissä pyörinyt.