Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markolle tyrmäys korkeimmalta oikeudelta: Joutuu elättämään lasta, jonka isä ei ole

Vierailija
18.02.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3b0983ad-c65a-4ca7-915a-1dc805df97c9

"Pidän päätöstä täysin vääränä. En halua kiistää lapsen oikeutta elatukseen. Lapsella on kuitenkin myös oikeus isään, ja se isä en ole minä, Marko on sanonut Iltalehdelle."

Kommentit (1492)

Vierailija
1281/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaus loppuu, kun madonna-äiti antaa haastattelun Keski-Uusimaalle ja siitos-isä Etelä-Saimaalle ja kertovat heidän totuutensa.

Vierailija
1282/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se olikin vasta 1,5 v silloin XD No oli miten oli, EI KIINNOSTA JA LOPETTAKAA NÄISTÄ UUTISISTA JANKKAAMINEN😴😴😴😴

TUNTUU HYVINKIN KIINNOSTAVAN,KUN VIIKONLOPUN AAMUNAVAUS ON TÄLLAINEN

Tuntuu Paula SINUAKIN kiinnostavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden, jotka ihmettelivät, ettei Marko heti suoraan juoksujalkaa kiirehtinyt kumoamiskannetta jättämään, olisi hyvä lukea oheinen artikkeli. Voisi karistaa rähmät silmistä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000007815666.html

Vierailija
1284/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teitä kiinnostaa kansanedustajien näkemykset mm lapsen edusta, niitä voi lukea eduskunnan täysistuntopöytäkirjan PTK 151/2020vp sivuilta 70-80.

https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Poytakirja/Documents/PTK_151+2020.pdf

Vierailija
1285/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaus loppuu, kun madonna-äiti antaa haastattelun Keski-Uusimaalle ja siitos-isä Etelä-Saimaalle ja kertovat heidän totuutensa.

Vierailija
1286/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh tätä jankkausta😑😑 ASIA SELVISI 12 VUOTTA MYÖHEMMIN. DOR-KA MIEKKONEN KUN EI OLE TEHNYT ISYYSTESTIÄ SILLOIN MUINAISHISTORIASSA JA KUVITTELEE, ETTÄ VOI KUMOTA ISYYTENSÄ V...U VUOSIKAUSIEN JÄLKEEN XDDDDDDDDDDDDD HEI LAPSI, OLEN OLLUT ISÄSI VIIMEISET 12 VUOTTA, MUTTA EN OLE ENÄÄ JATKOSSA. PÄRJÄILE, HYVÄSTI! XDDDDDDDD 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

No ei mennyt lainkaan noin. Tää "Marko" vaikuttaa erittäin päisevältä kaverilta somepresenssinsä mukaan ja tekee tässä asiassa täysin oikein käyttämällä äidin ja biologisen isän oikeita nimiä. Näin äitinä ja naisena en voisi tietenkään olla samassa tilanteessa mutta jos kuvittelen asian omalle kohdalle, että olen pari vuotta ollut suhteessa, jossa kumppani on salannut multa ensinnäkin pettämisen ja sitten sen että yhteiseksi luultu lapsi ei olekaan minun vaan tämän toisen, niin se on vahvuutta eikä heikkoutta sanoa että tämä oli tässä. Miettikää nyt omalle kohdalle. Joka päivä kun näet lapsen, tiedät ettei se ole sun ja toiset jatkaa petosta edelleen. Siinä tuntis jokainen ihminen itsensä täydelliseksi pelleksi.

Tää juttu ei saa jäädä unholaan, nainen on saatava vastuuseen teoistaan ja lakimuutos on tultava. Miesten oikeudet ovat aivan yhtä tärkeät kuin naisten. Ja lasten oikeudet ei tässä todellakaan toteudu, koska Marko on tänä päivänä lapselle täysin ventovieras lapsi ja tää biologinen isä on lapsen elämässä Herätkää nyt oikeasti. Tää on 100% väärin.

Nyt olisi hyvä kuulla, mitä kaikki läpeensä tilanteesta sydämistyneet kirjoittajat täällä aikovat oikeasti tehdä lain muuttamiseksi. Onko jossain vetoomus, kannanotto, kansalaisaloite, jonka halukkaat voivat käydä allekirjoittamassa? Onko tukiyhdistys perustettu? Vai onko lopulta kivempi vain nauttia palstalla tästä sosiaalip*rn*sta?

Vierailija
1287/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku keräys kasaan ja hoidetaan asiat niin että "Marko" selviää tästä taistelusta ainakin taloudellisesti. 

Kyllä minä ainakin laittaisin kymmenykseni kassaan! Todellakin!

Olen nähnyt lähipiirissäni samankaltaisen asian ja se mies meni ihan rikki, nyttemmin kuollut päihteisiin. Joten jos rahallisella avulla pärjää, niin olen mukana!

Vierailija
1288/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh tätä jankkausta😑😑 ASIA SELVISI 12 VUOTTA MYÖHEMMIN. DOR-KA MIEKKONEN KUN EI OLE TEHNYT ISYYSTESTIÄ SILLOIN MUINAISHISTORIASSA JA KUVITTELEE, ETTÄ VOI KUMOTA ISYYTENSÄ V...U VUOSIKAUSIEN JÄLKEEN XDDDDDDDDDDDDD HEI LAPSI, OLEN OLLUT ISÄSI VIIMEISET 12 VUOTTA, MUTTA EN OLE ENÄÄ JATKOSSA. PÄRJÄILE, HYVÄSTI! XDDDDDDDD 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

No ei mennyt lainkaan noin. Tää "Marko" vaikuttaa erittäin päisevältä kaverilta somepresenssinsä mukaan ja tekee tässä asiassa täysin oikein käyttämällä äidin ja biologisen isän oikeita nimiä. Näin äitinä ja naisena en voisi tietenkään olla samassa tilanteessa mutta jos kuvittelen asian omalle kohdalle, että olen pari vuotta ollut suhteessa, jossa kumppani on salannut multa ensinnäkin pettämisen ja sitten sen että yhteiseksi luultu lapsi ei olekaan minun vaan tämän toisen, niin se on vahvuutta eikä heikkoutta sanoa että tämä oli tässä. Miettikää nyt omalle kohdalle. Joka päivä kun näet lapsen, tiedät ettei se ole sun ja toiset jatkaa petosta edelleen. Siinä tuntis jokainen ihminen itsensä täydelliseksi pelleksi.

Tää juttu ei saa jäädä unholaan, nainen on saatava vastuuseen teoistaan ja lakimuutos on tultava. Miesten oikeudet ovat aivan yhtä tärkeät kuin naisten. Ja lasten oikeudet ei tässä todellakaan toteudu, koska Marko on tänä päivänä lapselle täysin ventovieras lapsi ja tää biologinen isä on lapsen elämässä Herätkää nyt oikeasti. Tää on 100% väärin.

Naisena kysyn myös biologinen äidin vastuuta asiasta. Millaisella otsalla hän kehtaa pyytää tai vaatia tätä Markoa elättämään tätä lasta?

En voi käsittää. Jokainen hoitakoon omat lapsensa.

Vierailija
1289/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo Marko näytti naamansa julkisesti televisiossa. Yksikään nainen ei enää erehdy parisuhteeseen tuollaisen vätyksen kanssa. Kilttimies, aisankannattaja, huomionkipeä marttyyri. Eikä ole edes synnyttänyt yhtään lasta.

Kuulostat joltain 200kg pubiruusulta, jolla reilu määrä omakohtaisia kokemuksia petoksista ja kusettamisesta.

Aaahaaahaa!!! ;) U have been serverd..Good!

Vierailija
1290/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1291/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on onneksi järkeä pysyä julkisuudesta poissa.

Vierailija
1292/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen etu on tässä sinänsä kimurantissa tapauksessa tärkein. Miehen sureminen rahojensa perään ei nyt valitettavasti voi ajaa lapsen edun edelle.

Olisitko itse tyytyväinen lapsi, kun aikuisena tajuaisit että äitisi pettämä mies on pakotettu maksamaan sinun elämisen kulujasi 47 000?

Vierailija
1293/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka ovat sitä mieltä, että tämä on väärin myös lain osalta, niin kansalaisalite olisi hyvä reitti jatkaa.

Itse allekirjoittaisin sen kyllä.

Vierailija
1294/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka ovat sitä mieltä, että tämä on väärin myös lain osalta, niin kansalaisaloite olisi hyvä reitti jatkaa.

Sori, typo.. :)

Vierailija
1295/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko tämä laki myös toisinpäin? Eli jos äidillä ei ole aluksi mitään vaatimuksia elatuksen suhteen, hän ei voi haastaa miestä käräjille sitten kun lapsi on yli 2-vuotias?

Vierailija
1296/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka ovat sitä mieltä, että tämä on väärin myös lain osalta, niin kansalaisaloite olisi hyvä reitti jatkaa.

Vierailija
1297/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko tämä laki myös toisinpäin? Eli jos äidillä ei ole aluksi mitään vaatimuksia elatuksen suhteen, hän ei voi haastaa miestä käräjille sitten kun lapsi on yli 2-vuotias?

Erittäin hyvä huomio!

Vierailija
1298/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voisi tällaisessa tapauksessa haastaa vaimonsa oikeuteen petoksesta? Vaimo on erehdyttänyt miehen luulemaan että lapsi on hänen, eli rikos on sama kuin yrittäisi laskuttaa toista tekaistuilla laskuilla. Kyse on isosta summasta rahaa, vähemmistäkin talousrikoksista häkki heilahtaa.

Vierailija
1299/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies voisi tällaisessa tapauksessa haastaa vaimonsa oikeuteen petoksesta? Vaimo on erehdyttänyt miehen luulemaan että lapsi on hänen, eli rikos on sama kuin yrittäisi laskuttaa toista tekaistuilla laskuilla. Kyse on isosta summasta rahaa, vähemmistäkin talousrikoksista häkki heilahtaa.

Näin luulisi olevan, mutta Suomen laki koukeroineen kaikkineen on hieman mutkikkaampi.

Vaikkaki taämä tapauksen päätös ei mene yleiseen oikeustajuun millään, niin jossain siellä (lain sisällä) on oikeasti ihan järkevä päätös.

Itsekkään en hyväksy päätöstä, mutta uskon (ehkä naiviisti), että laki on tehty suojelemaan tiettyä ryhmää/yksilöitä. Joten välillä on pakko niellä paskaa, että saa appelsiinin maistumaan makealta.

Vierailija
1300/1492 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on onneksi järkeä pysyä julkisuudesta poissa.

Päivärinta on kuulemmA madonna-rouvaa pyytänyt. Sen verran yhteiskunnallisesti merkittävästä asiasta on kyse. Miettikääpä esim.perinnöllisiä sairauksia ja niiden tutkimusta. Eli tällaisia RINTAPERILLISIÄ meillä lait suojelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä