Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
901/1055 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli nyt kuka vaan, mutta pyhi Mikko vaikuttaa veemäiseltä henkilöltä ja Aino pikkuisen yksinkertaiselta. Joka tapauksessa noi Latvian paikat näyttää niin kivoilta, että toivottavasti sinne pääsis jo ensi syksynä.

Nehän näyttelee tuotannon luomia rooleja. Lisäksi homma leikataan tietyllä tavalla.

Vierailija
902/1055 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minusta kaikki kolme teemu, aino, pyhi. on epäilyttäviä, eikä minulla ole mitään mielipidettä kuka on myyrä. koska olen unohtanut ohjelmaa katsoessa ohjelma formaatin, olen vain keskittynyt noiden tehtävien tekemiseen, ja unohtanut myyrän. mutta kyllä saa jännittää koko tiistai aina kello 21.00, veikkaan että pulssiini nousee 200 kun mitä lähemmäksi myyrän paljastusta tullaan. mutta hienoja maisemia tuolla latviassa pitää joskus käydä tuolla. 

Samoin 😄. En ymmärrä hevon hännän vertaa mikä on idea tässä kilpailussa mutta ihan hauska seurata tehtäviä.

Minusta katsoja ei voi päätellä mistään mitään. Voihan sitä tietty päässään kehitellä jos kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1055 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäinen puhelin -tehtävän ensimmäinen sekunti: kaikki poistaa pussi päästä. Muut ihmettelevät hetken, katsovat ympärilleen että mikä juttu. Pyhimys ei ihmettele mitään, vaan säntää salamannopeasti lukemaan tehtävälappua. Koska tiesi missä se on ja mikä tehtävä on.

Tähän kiinnitin itsekin huomiota! Muut katselivat hetken ympärilleen että mikä on homman nimi, Pyhis ei vaan suuntasi suoraan ohjelapulle, ei edes katsellut yhtään missä se mahtaisi sijaita.

Pyhimys myös oli heti huutelemassa sitä miten kukin kuulee vain yhtä henkilöä kun muut vielä huhuilivat että kuuleeko kukaan. Eli joko todella skarppi ja tajusi heti jutun juonen tai tiesi. Alkoi ärsyttämään miehen käytös kun alko mököttämään että minähän en enää kommentoi mitään ja istuu huonossa ryhdissä huppu ja lippis päässä. Lapsellista.

Muutama kilpailija jäljellä. Pitäisikö hänen koko ajan valehdella väärää puuta myyräksi, vai auttaa muita? Eikö se nyt ole selvä, ettei tuossa vaiheessa enää kukaan anna vinkkejä muille?

Vierailija
904/1055 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino näyttäisi myyrälle, mutta eihän tuo voi noin ilmiselvää. Olen suorastaan pettynyt jos on myyrä!

Kaikissa tehtävissä töpännyt näyttävästi , toisaalta jos ei ole myyrä, on aika tötterö tyyppi.

Vierailija
905/1055 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten katsojat on edelleen arvannut Teemua kaikkein vähinten myyräksi. Ainoa myyräksi MTV:n sivuilla veikkaa 38,0%, Pyhiä 33,9% ja Teemua 28,1%. Olisin luullut, että suurin osa epäilee Teemua, joka on ollut eniten taustalla, kun taas Ainon ja Pyhimyksen epäilyttävyyttä on alleviivattu alusta asti.

Vierailija
906/1055 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo tulee tuntumaan pettyneeltä olipa se kuka tahansa noista kolmesta. En oikein edes tiedä miksi.

Vierailija
907/1055 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tajua että näkemänne klipit on promille noiden yhdessä viettämästä ajasta tuolla. Tehtävistäkin näette vain sen mitä tuotanto haluu teidän näkevän.

Hoopot.

Totta hemmetissä me se tajutaan. Ja pohditaankin siksi mitä on jätetty näyttämättä, eikä kuitenkaan auta kuin arvailla sen perusteella mitä nähdään. Toisaalta me nähdään myös jotain sellaista mitä kanssakilpailijat eivät näe eli tehtävissä päästään seuraamaan myös tilanteita, joissa vain yksi tai osa kilpailijoista on jotain tekemässä. Hoopo.

Vierailija
908/1055 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa nähdä koko kauden aja, miten kullakin täällä on muodostunut omamielipide finaali kolmikosta. onneksi tähän saadaan ratkaisu, ylihuomenna vihdoikin ratkeaa myyrä. jännä nähä ketkä täällä arvaukset on osunu oikeaa. harmi ettei finaalia näy mtv palvelusta ennakkoo tiistai aamuna, mutta ihan hyvä niin kukaan ei spoilaa sitä kuka on myyrä vaan säilyy kivasta jännitys iltaan saakka.

Vierailija
909/1055 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on vastenmielinen 😕

Vierailija
910/1055 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa.  Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.)

Vierailija
911/1055 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AfricaTraveller kirjoitti:

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa.  Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.)

miten tämä liittyy koko ohjelmaan, nyt olen hämmentynyt. 

Vierailija
912/1055 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten tämä liittyy koko ohjelmaan, nyt olen hämmentynyt. 

Travellerin piti päästä flexaamaan näille Latvian-kävijöille

Vierailija
913/1055 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarilla tuli trailerii huomisesta finaalista. Oli kyllä jännittävä tunnelma, ku kaikki kolme seisoo siinä rivis. Ja muut jännittää kuka se o.

Vierailija
914/1055 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja kyllä pyhimikko näytti erilaiselta puku päällä. Mihin oot lippikset jättäny

Vierailija
915/1055 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos (mikro)ilmeitä on uskominen, Aino on myyrä. Mutta en tunne häntä muista yhteyksistä, joten en tiedä, millainen ilmeilijä hän normaalisti on. Eli voi olla, ettei olekaan myyrä.

Vierailija
916/1055 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kyllä haikee olo ku myyrä päättyy huomen. en tienny mitä odottaa ohjelmalta kun katoin ensimäisen kerran tätä ohjelmaa, ja hienoo et on tälläne twisti lisätty ohjelmaan, eli toi myyrä. tuo sen jännityksen tähä. mitä ei selvityjissä ole. 

Vierailija
917/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäinen puhelin -tehtävän ensimmäinen sekunti: kaikki poistaa pussi päästä. Muut ihmettelevät hetken, katsovat ympärilleen että mikä juttu. Pyhimys ei ihmettele mitään, vaan säntää salamannopeasti lukemaan tehtävälappua. Koska tiesi missä se on ja mikä tehtävä on.

Tähän kiinnitin itsekin huomiota! Muut katselivat hetken ympärilleen että mikä on homman nimi, Pyhis ei vaan suuntasi suoraan ohjelapulle, ei edes katsellut yhtään missä se mahtaisi sijaita.

Pyhimys myös oli heti huutelemassa sitä miten kukin kuulee vain yhtä henkilöä kun muut vielä huhuilivat että kuuleeko kukaan. Eli joko todella skarppi ja tajusi heti jutun juonen tai tiesi. Alkoi ärsyttämään miehen käytös kun alko mököttämään että minähän en enää kommentoi mitään ja istuu huonossa ryhdissä huppu ja lippis päässä. Lapsellista.

Muutama kilpailija jäljellä. Pitäisikö hänen koko ajan valehdella väärää puuta myyräksi, vai auttaa muita? Eikö se nyt ole selvä, ettei tuossa vaiheessa enää kukaan anna vinkkejä muille?

Ei varmaan kannata kaikkia tietoja vuodattaa muille etenkin jos ei itse ole myyrä (itse uskon että on). Tuo tapa tuoda asia ilmi oli mielestäni vaan väärä ja vaikutti muidenkin mielialaan. Olis tehnyt mieli ohjata Mikko lasten pöytään ja antaa aikuisten puhua vaikka siitä säästä.

Vierailija
918/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen jatkaen. En muista varmuudella oliko juuri Pyhi joka tämän kommentin sanoi, mutta jossain immuniteetti/jokeri-tehtävässä muistaakseni Pyhi sanoi että jos on varma pelaaja ja uskoo tietävänsä myyrän, niin ei edes tarvitse mitään immuniteettejä. Ainakin haastatteluissa Pyhi on ollut hyvin itsevarma ja koppava eli uskottelee tietävänsä varmuudella myyrän. Eli mitä väliä vaikka (tässä tapauksessa jos epäilee Ainoa) Teemulle ja Joonalle kertoo ajatuksiaan tehtävistä. Kun kerta on nopea tekemään testit ja jokerikin taskussa.

Vierailija
919/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa myyrä finaali tänään mtv3 ja mtv-palvelusta klo 21.00

Vierailija
920/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mtv myyrä sivuilta löytyy pienipätkä videomateriaalia finaalista. pyhimys saapuu finaalii aurinkolasit  päässä ja joona, penttilä nauraa. ja ilari vaa pyörittelee päätä repesi kyl heti nauraa :)

Ketju on lukittu.