Myyrä kausi 2 official 2021
MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.
Ja taas mennään
Kommentit (1055)
Olipas taas upea toi Mustapäiden talo, vau.
Pyhi ei ookkaan myyrä! Myyrä ei ottais rahoja! Kumpi se sitten on... Teemu? Aino? ...nyt oon kyl ihan pihalla :D
Tuotanto yrittää nyt ihan selkeesti ihmiset ajattelemaan pyhistä myyränä. Myyrä ei tarvitse jokereita. Aino se ei voi olla koska sekin olisi median puolesta jo ”paljastettu” ekassa jaksossa otsikolla ”paljastuiko myyrä jo ensimmäisessä jaksossa?” Kun oli se Ainon puhelinnumeron häslinki. Eli Teemu on myyrä.
TääVaa kirjoitti:
Pyhi ei ookkaan myyrä! Myyrä ei ottais rahoja! Kumpi se sitten on... Teemu? Aino? ...nyt oon kyl ihan pihalla :D
Miksei ottaisi? Ei ne kerry pottiin kuin sille, joka ne ottaa ja vain siinä tapauksessa, että hän voittaa. On ihan samamitä myyrä tuossa kohdin valitsee.
Mitäääääääää?! Se oli sittenki Pyhi!
En olisi uskonut Mikkoa myyräksi!
Tiesin tän. Miksi potti muuten ei ollut 25 000?
Vierailija kirjoitti:
Myyrä otti rahat
Pettymys. Liian näkyvää myyräilyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi ollut....?
Ilmiselvä, meni maku jo ohjelmaa katsoessa
Mä olen koko ohjelman luullut että se kuka on myyrä on se voittaja joka saa rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vaan se joka valitsi 4k saisi sen omaan voittopottiinsa jos voittaisi. Eli vaikka toinen valitsisi rahat niin ei mene loppupottiin jos joku toinen voittaa.
Yhdestä jutusta mietin jo aiemmin, että Pyhi olisi myyrä. Hän käytti koko kisan ajan Makian vaatteita. Eli sponssivaatteita. Oli hyvää mainosta, koska tiedettiin ettei hän varmasti tipu. Makia siis antoi vaatteet ja sai näkyvyyttä. Oli myös M-logo.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen koko ohjelman luullut että se kuka on myyrä on se voittaja joka saa rahat.
Mikäs järki siinä olisi? Eihän sitten olisi mikään kilpailu kun tuotanto valitsee myyrän. Voittaja luonnollisesti se joka tietää eniten myyrästä ja selviää pisimmälle. Muuten kisan lopputulos ois selvä jo ekassa jaksossa.
Ilmiselvää oli alusta asti kuka on myyrä.
Ihan varmana Aino on myyrä.