Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
921/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhi on Myyrä 99,99%:n varmuudella.

Vierailija
922/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vika veikkaus: Teemu on myyrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se selviää! Ei malttais odottaa iltaan... tottunu aina töiden jälkeen katsomaan jakson mtv:tlä... nyt on pakko odottaa. 

Oma veikkaus on, että Pyhi on myyrä.

Perusteluna koska viime jaksossa Teemu toi kassaan 4tonnia, myyränä olisi jättänyt sen kuoren ottamatta. Ainoa kaikki epäili myyräksi (paitsi tieten Aino itse) ja ei sitä tuotais nii selkeesti esille katsojille, leikkaajat kyllä tietää kuka on myyrä. Pyhi käy nii pelaajasta ku myyrästä, mutta jää nyt ainoaksi myyrä ehdokkaaksi joten... :D 

Saapa nähä miten käy! 

Vierailija
924/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus: 

Pyhimys on myyrä ja Aino voittaa.

Vierailija
925/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen jakson jälkeen oma myyrä-veikkaukseni top-3 oli: 1. Penttilä, 2. Teemu, 3. Mira. Minusta taustalla olevat on kaikista epäilyttävimpiä. Eli finaalissa myyräveikkaukseni on Teemu.

Vierailija
926/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Teemu on myyrä, niin ei ole kauhean hyvin vetänyt. Ollut lähinnä passiivinen ja porukanhidastaja. Autotehtävä ainut, josta selkeästi vei rahat. Toki se epäilyttää, että tiesi ennen oikeusistuntoa mitä tuleman piti.

Jos Pyhis on myyrä niin vähän turhan alleviivaten vetänyt läpi koko setin. Ensimmäinen källi toritehtävä, joka ei ollut oma idea. Taulutehtävässä teki ison numeron autokuviosta. Sitten suuttui jäätyään toiseksi viimeiseksi laatikkotehtäässä ja otti kostoksi -500. Sitten oli muka katkera Ilarille kun Joona vaihtoi Pyhin kanssa kaveeraamisen tähän ja kämmäili sitten tehtäviä sen takia. Melkein joka jaksossa puhunut pudonneen kanssa ja yrittänyt tälle tuputtaa jotain väärää myyräehdokasta. Huono vaihtoehto, eipä ole paljon esitettävää, mitä tähän mennessä ei olisi jo nähnyt.

Aino on oma epäilyni. Ollut aika monessa tehtävässä mahdollisuus säätämiseen. Ensimmäisen tehtävän puhelinnumeron väärin muistaminen, joskin olisi voinut vaikka kehittää valheen siitä, että omistaa kaksi puhelinta. Taulutehtävässä häsläsi tauluja vaikka kävi vain kerran katsomassa.  Vankilatehtävässä hieno sauma hidastaa ohjeiden jakelua. Rantatehtävässä kehui olevansa entinen partiolainen, mutta kompassin käyttö ja suunnan näyttö muutenkin aivan hukassa.  Kelkkatehtävässä kertoi itse lukevansa vain puolet ohjeista. Monissa tehtävissä ollut sivussa säätämässä tai varsin passiivinen.

Rikkinäisen puhelimen tehtävässä Pyhillä oli kolme väärin (Roope sanoi että kolme väärin oli yhdellä ja samalla). Yksi meni Joonan piikkiin kun kertoi valehdelleensa. Aino oli juurikin ennen Pyhiä, joten hän saattoi hyvinkin turmella Pyhin vastaukset. Toki tiedonkulun häiriö saattoi tapahtua myös tätä ennen tai jälkeen. 

Vierailija
927/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa sitä ei kerrottu, kellä ne väärät vastaukset meni väärin. Mut jos pyhi on myyrä tietää kaikki vastaukset. Ja vaikee uskoo et ois vastannut väärin.

Vierailija
928/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa jaksoa uudestaan tarkistaakseni tarkat sanamuodot, mutta itse käsitin sen Roopen ilmoittaman väärät vastaukset -kohdat niin että yksi henkilö antoi väärät vastaukset, eli Joona, kerta tunnusti vastanneensa kerran väärin.

Vierailija
929/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut, joka ei vaan usko, että Pyhi on myyrä? :D Ymmärrän toki 100% miksi häntä epäillään, ja on hän toki tehnyt tekoja, jotka vaikuttaa myyräilyltä, mutta ite en vaan jostain syystä usko, että hän on myyrä..

Vierailija
930/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainut, joka ei vaan usko, että Pyhi on myyrä? :D Ymmärrän toki 100% miksi häntä epäillään, ja on hän toki tehnyt tekoja, jotka vaikuttaa myyräilyltä, mutta ite en vaan jostain syystä usko, että hän on myyrä..

Jos ei ole myyrä niin hyvin erikoista roolia on vetänyt tai hyvin erikoinen persoona on mikäli ihan oma itsensä on. Myyränhän on pakko valehdella muille ja haastatteluissa jatkuvasti, eli helpompi ehkä tehdä se jonkun roolin kautta.

Vierailija
931/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhi on Myyrä 99,99%:n varmuudella.

Kyllä tähän alan kallistua minäkin. Jotenkin en pääse yli siitä, että kukkatehtävässä Pyhin ohjeet oli tosi huonot. Fiksuna ihmisenä hän varmasti tiesi, että kannattaa sanoa selkeästi mihin kohtaan lautaa maljakko tulee ja mitä kukkia siihen tulee. Sen sijaan hän vain jatkoi selostusta seuraavaan vaasiin.

Lateli niitä maljakoita myös ihan mielivaltaisesti sinne tänne hyllyjä, vaikka olisi kannattanut aloittaa vaikka vasemmasta reunasta ylhäältä ja edetä siitä eteenpäin aina siihen viereen seuraava ruukku eikä ihan toiselle puolelle seinää.

Vierailija
932/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kolmesta Aino olisi paras myyrä. Jos Pyhimys on myyrä, niin vähän tylsä homma...

Vierailija
933/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hajoaa pää jos Aino on oikeesti myyrä. Ekan jakson perusteella sitä epäili, kun sanoi puhelinnumeronsa väärin. Mut ei myyrä voi niin surkea olla, eihän?

Vierailija
934/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hajoaa pää jos Aino on oikeesti myyrä. Ekan jakson perusteella sitä epäili, kun sanoi puhelinnumeronsa väärin. Mut ei myyrä voi niin surkea olla, eihän?

Oli myyrä tai ei, luulen että toi puhelinnumerohomma oli puhdas moka eikä tahallista. Jos olisi ollut myyrä, miksi olisi lopulta kertonut että oli sanonut väärän numeron? Siinähän olisivat loppuajan laskeneet niitä numeroita yhteen onnistumatta ja saamatta enenpää rahaa ja myyrä olisi ollut tyytyväinen. Tästä syystä luulen ettei Aino ole myyrä tai jos on, niin tuo oli vahinko eikä myyräilyä. Eka kisa, paineet ja jännitys, niin en pitäisi mahdottomana että jäätyy tai menee lukkoon tms tekee jotain typerää.

Vierailija
935/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa sitä ei kerrottu, kellä ne väärät vastaukset meni väärin. Mut jos pyhi on myyrä tietää kaikki vastaukset. Ja vaikee uskoo et ois vastannut väärin.

Ei kerrottu, mutta näytettiin väläys Pyhin listalta  ja siellä oli kysymys Joonan kolmosnimestä ja Pyhi oli listansa kanssa itse kuvassa.

Vierailija
936/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemua on kyllä näytetty todella vähän toiminnassa. Välillä tuntunut, että kaveri on porukassa jonkin sortin taustapiru ja auktoriteetti, eli on voinut myyräillä vaikuttamalla toisiin. Ihmettelin esimerkiksi oikeusistuin tehtävässä, miten ilmiselvä Ilarin stoori meni läpi. Hyvin voinut Teemu auktoriteetillaan saada muut vakuuttuneiksi Pyhin valehtelemisesta. Penttiläkin taisi sanoa jotain tyyliin "Teemukin sanoi.." Jos Teemu on ollut myyrä ja onnistunut projektissaan niin sitten oli kyllä hyvä valinta. Hyvin vaikea sanoa, miten olisi tehtävien epäonnistumisiin vaikuttanut.

Vierailija
937/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaus Pyhimys myyrä ja Aino voittaa.

Pettyisin jos Teemu olisikin myyrä koska olisi vetänyt sen roolin niin huonosti :S niinkun oikeesti. Pettyisin myös siihen miten ohjelma leikattu ja näytetty katsojille kun ideana kuitenkin on että katsojien tulee jaksojen perusteella yrittää arvata myyrä.

Vierailija
938/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa! Nyt jännittää!!!

Vierailija
939/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemulla ja Ainolla oli ainaki kolme jokeria! En hoksannu oliko Pyhiksellä mitään meni nii nopeesti ohi...

Vierailija
940/1055 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino puhui tässä jakson alussa ihan korulauseita. Miehet analysoi kisaa ja tunteita.

Ketju on lukittu.