Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
681/1055 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona tai Aino myyrä.

Vierailija
682/1055 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu koko ajan sitä mieltä, että Ilari on myyrä. Enää en oo varma. Aino on kummallinen, samoin Teemu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1055 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän maassa 3. kausi kuvataan?

Vierailija
684/1055 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten tietoa että silloin kun Myyrässä oli kisaamassa taviksia niin oliko ohjelmaan silloin yleistä hakua missään? Jos esim.tulisi 3.kausi taviksilla niin itseä kiinnostaisi hakea mukaan. Vois olla hauskaa.

Vierailija
685/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhi on Myyrä.

Vierailija
686/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin kauden trailerin nähtyäni, että Pyhimys on myyrä. Mielipiteeni on pysynyt vahvana.

En usko että hänen kaltainen, itsensä älyköksi nostanut, osallistuisi tällaisiin formaatteihin vain viihteen vuoksi. Myyrä-koukku on tuonut kivan lisän ja pääsee sitten loppufiilistelyissä jauhamaan lisää tilasto- ja todennäköisyysjargonia.

Vierailija
687/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

semifinaali nelikko. pyhi, aino, teemu, joona

ilari putos

Vierailija
688/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhi on Myyrä.

Kun lippiksessä komeilee M, niin eiköhän se ole siinä. 

Vierailija
689/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhis koska kauppasi myyräkolikon Ilarille 150 myyrärahan edestä. Eihän myyrä tarvitse myyräkolikoita! Samaten löysi viimeksi niin helposti ne myyräkolikot

Vierailija
690/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösveikkaukseni Teemu on jo pysyy. Jälleen jaksossa korostui se, ettei kukaan pidä Teemua syyllisenä. Ainon ja Pyhin mielestä Teemu on niin luotettava ja oma itsensä. Eli selvä myyrä.

Vähän harmittaa Ilarin tippuminen, koska myös hän olisi sopinut hyvin myyräksi (kuten Teemu ja Penttilä).

Vierailija
691/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu käytti testissä jokerin ja asetti sen niin että Myyrä-teksti osoitti suoraan kameraan..

Myös kun huomautti Ilarille rahojen (150€) katoamisesta, niin näytti jotenkin valehtelevan. Teemu on lisäksi aina melko ilmeetön putoamistilanteissa...

Joonalla on kova kilpailuvietti ja teki tosissaan töitä saadakseen immuniteetin, mm. sanoi ottavansa 4000€ jos palkinto jää hänelle. En usko hänen olevan myyrä.. enkä Pyhimyksenkään vaikka tarjottu on.

Pistän rahani Teemun puolesta :-D tai kakkosvaihtoehtona Ainon

Vierailija
692/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että myyrä on Ilari, mutta kun tämä putosi, niin uskon Pyhimyksen olevan myyrä. Aino on liian sählä, Joona liian velmu ja Teemu ei ole tehnyt mitään epäilyttävää.

Vierailija
693/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kirjoitti:

Teemu käytti testissä jokerin ja asetti sen niin että Myyrä-teksti osoitti suoraan kameraan..

Ja tämä todisti mitä??

Vierailija
694/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Aino on Myyrä niin surkein sellainen koska on tehnyt näkyvästi sähläyksiä jo ekassa jaksossa, olisi outoa jos niitä ei ole leikattu pois. Samoin Joona.

Teemun ja Pyhin sähläyksiä ei ole näytetty. Paitsi junassa.

Teemu on vaitonainen ilmeetön ja siksi hiukan tylsä .

Pyhi taas äänessä ja myös kuvattu eniten. Tuotannon herkullisin vaihtoehto on Pyhi.

Vierailija
695/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on myyrä

Vierailija
696/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikissa tehtävissä olisi perustellusti voinut epäillä joko Ilaria tai Pyhiä. Seiskajakson junatehtävä, kuutosjakson valehtelutehtävä sekä osittain kukkatehtävä ja kolmosjakson rahojen repiminen, jota pohjustettiin jo ykkösjaksossa. Viitosjakson vankilatehtävän oli ilmeisesti tarkoituskin epäonnistua, jotta juonta saataisiin kuljetettua seuraavaan jaksoon. Muut tehtävät ovat koko lailla onnistuneet.

Ainoa selvästi Pyhiin epäilyt kohdistava tehtävä oli mielestäni nelosjakson kuuden laatikon tehtävä. Noora auttoi Pyhin myyräilyä melkoisesti hajoamalla henkisesti ja toimimalla laatikkotehtävässä lähes identtisesti Pyhin kanssa.

Nelosjakson kelkkailutehtävässä Teemu kertoi Pyhin viivytelleen tehtävän alussa. Tuotanto lienee kuvannut jotain Pyhin ilveilyä viimeisen jakson paljastusta varten. Samalla periaatteella viitosjakson vankilatehtävässä Pyhi vietiin yksin johonkin huoneeseen. 

Jos Aino olisi ottanut enemmän roolia kuutosjakson valehtelutehtävässä, pitäisin etäisesti mahdollisena, että hän voisi olla vielä Myyrä. Mutta eivätköhän kaikki kilpailijat osaa jo epäillä Pyhiä, jolloin loput testit ovat pääasiassa nopeustestejä. 

Vierailija
697/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin menee keskustelu junatehtävän jälkeen:

Pyhi:Valitettavasti mä löysin sen oikeen. Mut mä ennsaany sitä kuorta. Jos joku ois sanonu 15,10... Mä oisin saanu ne kuvailut ekas puoles minuutis se oli vaan se löytäminen.

——————————————————

Pyhi haastiksessa:Taas mä löysin itteni vaan siitä tilanteesta, et ei! Et se oli niin lähellä.Ja mua ärsytti tosi paljon että kukaan ei nähny kuinka lähellä se oli. Koska jos mä oisin ollu ite sillä toisella puolella, niin mä oisin ajatellu että no, ihan yhtä hyvin toi voi olla valetta.

——————————————————

Joona: Sä sanoit että sä sait tietää sen heti.

Pyhi: Nii ja minkälainen se oli. Silloin mä löysin sen.

Joona: Miks et sä ottanu heti sitä?

Pyhi: Mä otin sen heti kun mä löysin sen. Se oli viimesessä paikassa.

——————————————————

Haastattelussa Ilari tai Joona ei usko Pyhin selitykseen.

——————————————————

On kyllä noi sanomiset ristiriidassa, ja muutenkin Pyhi hiukan epäilyttävä.

Jos tää on sekava niin kattokaa mtv palvelusta

698/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää pelissä on siis Mikko, Aino, Teemu ja Joona, mutta mielestäni Mikko on kyllä todella vahva myyrä epäilty Teemun rinnalla, vaikka Teemu ei ole kyllä tehnyt yhden yhtä myyräliikettä mielestäni. Kuka on teidän mielestänne myyrä?

Vierailija
699/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi tätä menoa :D ekaa kertaa en kyl tiiä kuka on myyrä. Viimestä jaksoa varten onki sit papereita mitä yrittää tulkita, mut sitä ennen viel yks jakso...

Ilari epäili: Aino ja Pyhi (Ilari tippui)

Joona epäili: Aino ja Pyhi (käytti jokerinsa)

Pyhi epäili: sano, että Joona ei ole myyrä (käytti 1/2 jokeria)

Teemu epäili: Aino tai Joona (käytti jokerinsa)

Aino käytti immuniteetin

Roope sanoi tiputuksen alussa, että jokeri ratkaisi ja jokerin jälkeen aika ratkaisi. 

Vierailija
700/1055 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhi on älykkö ja Mensan jäsen ja uskoisin että tuotannolla on ollut helppoa luottaa siihen että pyhi hoitaa myyräilyt ja kestää pelin tuoman paineen ja ulospäin katsottuna onkin vähän turhan rento.

Ketju on lukittu.