Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
641/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimyksestä välittyy erittäin vastenmielinen mies. Olin aivan yllättynyt. Mokasi täysin viimeisen tehtävän, ajasta viis, mitä se sillä olisi tehnyt kun oli niin hidas muutenkin.

Ei oo lihavat lepposia.

Vierailija
642/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhimyksestä välittyy erittäin vastenmielinen mies. Olin aivan yllättynyt. Mokasi täysin viimeisen tehtävän, ajasta viis, mitä se sillä olisi tehnyt kun oli niin hidas muutenkin.

Ei oo lihavat lepposia.

Sitähän tässä nyt on pohdittu, että mokasiko vai onnistuiko täydellisesti :) Myyräily sitäpaitsi vaatii keskittymistä, ei siinä ehdi leppoisa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvaus Myyrästä on edelleen vahvasti Teemu (nyt kun toinen epäiltyni Penttilä on poissa pelistä). Kukaan kilpailijoista ei koskaan epäile häntä.

Vierailija
644/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko sekä Pippa että Teemu äänestäneensä pelkästään Joonaa, laittaneensa kaikki munat yhteen koriin? Ja Pippa tippui. Joona ei siis ole myyrä, jos Pippa äänesti pelkästään häntä. Myöskin pelkästään Joonaa (väitetysti) äänestänyt Teemu ei tippunut. Joko siksi, että Teemu a) oli väärissä vastauksissaan hieman Pippaa nopeampi, tai b) koska Teemu on myyrä, eikä hänen vastauksilla ole väliä.

Vierailija
645/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo lihavat lepposia.

Sitähän tässä nyt on pohdittu, että mokasiko vai onnistuiko täydellisesti :) Myyräily sitäpaitsi vaatii keskittymistä, ei siinä ehdi leppoisa olla.

Enpä muista että viime kauden myyrä ois ollut jatkuvasti vihainen milloin mistäkin ja tylyttänyt muita kilpailijoita. Kyllä se on ihan tuon tyypin oma luonne, joka näyttää tulevan vahvasti esiin eikä mikään muu. Vaikuttaa olevan juuri sellainen myrkyllinen ihminen, jota en todellakaan omaan tuttavapiiriin haluaisi. 

Vierailija
646/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo lihavat lepposia.

Enpä muista että viime kauden myyrä ois ollut jatkuvasti vihainen milloin mistäkin ja tylyttänyt muita kilpailijoita. Kyllä se on ihan tuon tyypin oma luonne, joka näyttää tulevan vahvasti esiin eikä mikään muu. Vaikuttaa olevan juuri sellainen myrkyllinen ihminen, jota en todellakaan omaan tuttavapiiriin haluaisi. 

Juu, ei tarvitse myyrän olla vihainen ja luonnekin tietysti vaikuttaa, mutta myyrän on tavallaan oltava kuitenkin skarppina koko ajan, milloin vain vähänkin kilpailuun liittyvistä asioista puhutaan tai ollaan tekemässä itse tehtävää. On mietittävä mitä sanoo ja tekee, jopa ilmeitään, ettei epähuomiossa toimi tavalla, josta paljastuu. Ei myyränä pysty varmaan kauhean hyvin rentoutumaan. Joissakin tilanteissa myyrä ehkä joutuu myös ns. tylyttämään, jotta saisi epäilykset kohdistumaan johonkuhun muuhun. Ja jokin tyly ilme voi myös myyrällä olla vastareaktio jossain tilanteessa, jos meinaa vaikka pokka pettää - ilme josta ei pysty lukemaan mitään..

Vierailija
647/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuija oli kyllä aivan helpon oloisesti oma iloinen ja hymyilevä itsensä.

Vierailija
648/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Me muut keskustelijat ei tunneta Tuijaa, joten ei oikein ole tietoa millainen hän normaalielämässä on.

Vierailija
649/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa

Laukka pois koska on niin olevinaan pomo.

Vierailija
650/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä joonaa naurattaa? Nykyisin aina on vaikeuksia pidätellä hymyä.

Ilarin kanssa hänellä liitto: olisiko toinen myyrä, jakavat potin kun toinen tietää laittaa vastauksia oikein, ja toinen saa rahaa kun muuten ei tulisi mitään kuin kokemuksia.

Vierailija
651/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Pyhi on fiksu ja mielenkiintoinen persoona, olisin mielelläni hänen ystävänsä.

Vierailija
652/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys lapsellinen ja ylimielinen kiukuttelija

Vierailija
653/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko sekä Pippa että Teemu äänestäneensä pelkästään Joonaa, laittaneensa kaikki munat yhteen koriin? Ja Pippa tippui. Joona ei siis ole myyrä, jos Pippa äänesti pelkästään häntä. Myöskin pelkästään Joonaa (väitetysti) äänestänyt Teemu ei tippunut. Joko siksi, että Teemu a) oli väärissä vastauksissaan hieman Pippaa nopeampi, tai b) koska Teemu on myyrä, eikä hänen vastauksilla ole väliä.

Mä veikkasin kanssa tätä Joonaa, kunnes se pudonnut Mikko sanoi, että Myyrä on joko tää Joona tai Pippa. Nyt kun Pippa on pudonnut ja tää pudonnut Mikko oli siis väärässä, sen on pakko olla joku muu kuin tää Joona. Vois kyllä ollakin tää Teemu. Oli vähän omituinen se sen kommentti, että heti näki, ettei Pyhimys ole ollut missään ottelemassa, kun ei edes hammassuojat olleet mittatilaustyötä. No ei kai, jos joku viedään jonnekin salille joksikin tunniksi, sille mitään hammassuojia mittatilata? Muutenkin, esittää tyhmää tää Teemu. Niin tosin Pippakin teki.

Kaikki vaikuttaa myyriltä. :-O

Vierailija
654/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tijazzz kirjoitti:

Miksiköhän kun näytettiin Ainon vastaus kiysymykseen . "Onko myyrä nainen vai mies" hän vastasi Nainen. Mutta Pippa kun lähti, hän on ainoa nainen jäljellä eli jos myyrä vastaa kumminkin oikein kaikkiin kysymyksiin niin Aino on myyrä.

Eipä vaan Aino vastasi myyrän olevan mies!

Ei tässä näytetä oikeita kysymyksiä ja vastauksia vastaajan kohdalla.

Vierailija
655/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan voi sille mitään, että mitä useamman jakson ohjelmaa katson, sen vähemmän pidän Pyhimyksestä. Mulle tulee hänestä todella veemäisen ihmisen kuva, jopa Pippa jää kakkoseksi tälle. 

Mulla taas on käynyt toisin päin. Olen alkanut pitämään enemmän. Sama juttu Pipan kanssa.

Mäkin oon ruvennut tykkäämään tästä Pyhimyksestä, ei ole mikään tyhjännauraja eikä makeilijapersoona.

Vierailija
656/1055 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kirjoitti:

Viimeisin jakso, 6. jakso siis, lopussa myyräkirjoja selaillessa ja testiin valmistautuessa oli mielestäni hämmentävä kohta. Jokainen selaili omaa kirjaansa ja puhui epäilyksistään, mutta ainoastaan Pyhimys istui peilin edessä ja häntä näytettiin kaksi kertaa... en ole varsinaisesti Pyhimystä epäillyt myyräksi, mutta mietin voiko kyseessä olla jokin tuotannon vihje tämä peilin edessä istuminen kun myyräepäilyksistä puhuttiin.

Itse en ymmärrä, miten johonkin kirjaan asioita kirjaamalla voisi paremmin hahmottaa, kuka on myyrä. Todella outo ajatus. Itse kirjoittaisin, jos kirjan saa pitää, siihen matkapäiväkirjaa itselleni, tai menisin kaljalle kaupungille, milloin pääsee, kun muut keskittyvät kirjoihinsa ja niihin kirjaamiinsa omakeksimiin johtolankoihin. Tuollainenhan vaan sekoittaa päätä enemmän.

Vierailija
657/1055 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännä ettei Pipalle ole koskaan tullut vastaan tehtävää jossa ei saa pomottaa vaan täytyy olla toisen käskytettävänä. Se oli hämmentävää. Jo ajattelin että hän on Myyrä. Toisaalta se näytettiin kun sotkee tietovisan. Junassa näytti ottavan tahallaan väärän kuvan.

Noora jekutti näkyvästi. Samoin Aino. Näkyvästi munaili alussa ja galleriassa yritti lopettaa kisaa. Eli keiden touhuja ei ole näytetty?

Vierailija
658/1055 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Pertti taas on ikävä tyyppi. Vaikkakin muuten hiljainen ja suorastaan näkymätön. Kiva nähdä hänet ohjelmassa. Kaikki eivät ehkä näe.

Vierailija
659/1055 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys se on ihan selvästi. Joka jaksossa selvää myyräilyä (mutta välillä sopivan huomaamatonta), kun katsoin jaksoja uudestaan.

Vierailija
660/1055 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemupas

Ketju on lukittu.