Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
721/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys on ollut monissa tehtävissä roolissa, jossa hän on yhtä aikaa tärkeässä roolissa sekä yksin erillään muista: junatehtävässä, kelkkatehtävässä lukijana sekä vankila/valehtelutehtävässä. Näiden lisäksi toki tehtävissä, joissa kaikki ovat vuorollaan yksin. Missään tehtävässä ei ole toisin päin, eli Pyhimys olisikin porukassa ja joku muu yksinään. Väittäisin, että Pyhimyksellä on ollut tätä roolia enemmän kuin muilla.

Myyrästä pitää kuvata live-myyräilyä, jota näytetään viimeisessä jaksossa.

Vierailija
722/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TääVaa kirjoitti:

Oi voi tätä menoa :D ekaa kertaa en kyl tiiä kuka on myyrä. Viimestä jaksoa varten onki sit papereita mitä yrittää tulkita, mut sitä ennen viel yks jakso...

Ilari epäili: Aino ja Pyhi (Ilari tippui)

Joona epäili: Aino ja Pyhi (käytti jokerinsa)

Pyhi epäili: sano, että Joona ei ole myyrä (käytti 1/2 jokeria)

Teemu epäili: Aino tai Joona (käytti jokerinsa)

Aino käytti immuniteetin

Roope sanoi tiputuksen alussa, että jokeri ratkaisi ja jokerin jälkeen aika ratkaisi. 

No jos kaikki epäilee Ainoa, olisko hän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää. Myyrä on käytännössä joku, joka on myyräillyt ihan avoimesti juurikaan sitä peittelemättä (Aino, Pyhimys, Joona) tai sellainen, joka ei ole tehnyt juuri mitään (Teemu). Toivoin, että olisi ollut jonkinlainen välimuoto.

Vierailija
724/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vieläkään arvata, vaikka oon katsonut joka jakson. Mun kaveritkin luulee, että mä osaan veikata hyvin valehtelijaa, mulle tää ohjelma on ollut silmiäavaava, että en aavista kyllä oikeesti mitään.

Vierailija
725/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että se kuka vähiten vaikuttaa myyrältä on myyrä. Eli Teemu. Kukaan ei epäilisi sitä. 

Vierailija
726/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Teemu olis Myyrä, se olis suorastaan katsojien huijaamista, kun ainoa epäilyttävä, mitä hän on tehnyt, oli Pyhimyksen tarinan epäily. Pitäähän Myyrän myyräillä, että sitä voi edes epäillä. Liian helppoa olis olla Myyrä, joka ei tee mitään.

Vierailija
727/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyräily on sitä onnistuneempaa mitä vaivihkaisemmin sen tekee.

Vierailija
728/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TääVaa kirjoitti:

Oi voi tätä menoa :D ekaa kertaa en kyl tiiä kuka on myyrä. Viimestä jaksoa varten onki sit papereita mitä yrittää tulkita, mut sitä ennen viel yks jakso...

Ilari epäili: Aino ja Pyhi (Ilari tippui)

Joona epäili: Aino ja Pyhi (käytti jokerinsa)

Pyhi epäili: sano, että Joona ei ole myyrä (käytti 1/2 jokeria)

Teemu epäili: Aino tai Joona (käytti jokerinsa)

Aino käytti immuniteetin

Roope sanoi tiputuksen alussa, että jokeri ratkaisi ja jokerin jälkeen aika ratkaisi. 

No jos kaikki epäilee Ainoa, olisko hän?

Vaikee mennä sanoon, riippuu niin monesta asiasta, pistikö kilpailijat äänensä yhelle vai hajauttiko... ja jos vaa yhelle, nii kummalle? Ilari on voinu laittaa kaikki äänensä Pyhille, mutta muut Ainolle tai sitten toisinpäin :D

Joku varmaan osais tehä tästä jonkun hyvän matemaatiisen päättelyn, mut itellä ei oo siihen lahjoja... 

Vierailija
729/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyrästä pitää kuvata live-myyräilyä, jota näytetään viimeisessä jaksossa.

Näin juuri tehdään, se on yksi jännimpiä asioita finaalissa, kun pääsee viimein näkemään mitä myyrä tosiaan teki :D 

Vierailija
730/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että Noora Karma tippui jo alussa. Jos hän on oikea mentalisti eli pystyy lukemaan ihmisten ajatukset niin olisi kevyesti pystynyt voittamaan koko kilpailun.

Vierailija
731/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kirjoitti:

Teemu käytti testissä jokerin ja asetti sen niin että Myyrä-teksti osoitti suoraan kameraan..

Myös kun huomautti Ilarille rahojen (150€) katoamisesta, niin näytti jotenkin valehtelevan. Teemu on lisäksi aina melko ilmeetön putoamistilanteissa...

Joonalla on kova kilpailuvietti ja teki tosissaan töitä saadakseen immuniteetin, mm. sanoi ottavansa 4000€ jos palkinto jää hänelle. En usko hänen olevan myyrä.. enkä Pyhimyksenkään vaikka tarjottu on.

Pistän rahani Teemun puolesta :-D tai kakkosvaihtoehtona Ainon

Temu se on

ei jännitä yhtään testin jälkeen. helppo toki selittää tappelijan taustalla, mutta en osta.

kommentit kameralle ihan tuubaa:

esim.

kun x putosi x-jaksossa  seliitti olleensa tyhmä (muka veikkasi väärää hevosta);  aivan ulkoa opeteltua tekstiä

Vierailija
732/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhi joko on myyrä tai esittää myyrää, jotta saisi muut arvaamaan väärin.

Vierailija
733/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuaki ihmetyttää, miten Teemu voi vielä olla tuolla vaikka on koko ajan arvellut vahvasti Joonaa samalla kun muut Joonaa arvelleet ovat jo tippuneet. Onko syynä jokerit vai se, että Teemu on itse myyrä?

Vierailija
734/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se myyrä sitten saanut mitään aikaiseksi, jos kaikki tuntuu pelaavan samallatavoin? Vai voisko olla useampi myyrä?

Vierailija
735/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vieläkään arvata, vaikka oon katsonut joka jakson. Mun kaveritkin luulee, että mä osaan veikata hyvin valehtelijaa, mulle tää ohjelma on ollut silmiäavaava, että en aavista kyllä oikeesti mitään.

No mistä tuossa voisi muka päätellä yhtän mitään

Täysin käsikirjoitettu, kuvattu ja leikelty.

Olen katsonut ihan vaan kibojen tehtävien takia mutta pelin tai kilpailun kannalta ihan seko ja typerä formaatti.

Ei hajuakaan mistään myyristä.

Vierailija
736/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino tiesi, että pyhimys on myyrä eikä ottanut mukaan benjihyppyyn. Tiesi ettei pyhimys hyppäisi. Aino ei tiennyt, että tehtävään kuuluu lisäksi salatehtävä. Pyhimys yritti sabotoida tehtävää valitsemalla teemun parhaammaksi muistipelissä

Vierailija
737/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä oletetaan, että Teemu olisi ollut huono muistipelissä? Itse valitsin samat kuin Pyhis. Teemun juurikin siksi, että on rauhallinen tarkkailija, toisin kuin Aino joka oli jo valmiiksi todella innoissaan tehtävästä ja ei olisi millään jaksanut keskittyä värien muistamiseen, samantyylisenä ihmisenä samaistuin.

Teemu ei Ainon mukaan jaksanut myöskään keskittyä, mutta tätä ei muistaakseni näytetty katsojille tai Teemu ei itse sanonut tälläistä? Korjatkaa, jos olen väärässä. Aluksi Teemulla meni värien paikat suurimmaksi osaksi oikein, mutta lähti sitten paikkoja yllättäen vaihtamaan. 

Vierailija
738/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty samalla tavalla kuin joku huono dekkari. Kaikki muut kuin murhaaja asetetaan jossain vaiheessa epäillyksi. Lopulta murhaaja on se jota kukaan ei epäillyt.

Vierailija
739/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aattelin niin että, ilari kertoi sanoneen ainolle ettei halua hypätä. mietin että, onko aino perillä myyrän henkilöllisyydestä. koska ilari kertoi ainolle että ei halua hypätä. ja valitsi pyhin koska, kaikki sen nyt tietää ettei olisi tullut sieltä alas koska on myyrä ja olisi sabotoinut kisaa sillä. kun puolestaa, aino varmaan tajusi että ilari ei voi olla myyrä. ja laittaa hänet hyppäämään, koska ilari tulee sieltä varmastikin alas, toisinkun pyhi ja halusi suojella myyrää. ja olen varma että, joona olisi pudonnut jos ei olisi ollut jokeria.

ja mielestäni teemu pelaa rehdisti kertoi myyrän pressi haastatelussa. kuinka hänellä on yksi taktiikka mitä hän aikoo käyttää selvittäkseen kuka on myyrä ja edetäkseen kilpailussa. ja pyhimystä haastateltiin jossain haastatelussa. jossa hän puhui kun olisi jo myyrä. jossa hän kertoi että eniten ärsytti reissussa se kun kukaan ei epäillyt ilaria ja pyhi kertoi ettei myyrä ole edes sabotoinut viidessä ensimäisessä tehtävässä ollenkaan. 

Vierailija
740/1055 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aino on myyrä. 

myyrän pressi haastateluissa oli pyhimys luuli tunnistavansa myyrä oli väärässä.

joona puhakka oli kiva olla ensimäisessä realityssa, puhui kuinka oli kivaa

teemu packalen kertoi kuinka luki ihmisiä ja pyrki urheilu taustaansa käytämään vahvuuksiaan hyödyksi myyrän löytämiseksi.

aino kohdalla ei ollut mitään myyrä kisasta ainoastaan, vaan miksi palasi suomeen näyttelemään. ei mitään myyrä koko kisasta.

hyvin epäilyttävää

Ketju on lukittu.