Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
661/1055 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys käveli keskimmäisen vaunun ohi, eli taktinen veto. Meni siihen viimeisenä, eli silloin kun tiesi ettei aika enää riitä.

Vierailija
662/1055 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerää, että katsojille näytetään niin vähän. Ei tuolla perusteella mitenkään voi arvata myyrää ja kuitenkin tämä ohjelma olisi se, jota kaikki haluaisivat seurata, jos annettaisiin mahdollisuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1055 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhiksen taktiikka on, että hän esittää myyrää, jotta muut hämääntyisivät luulemaan häntä myyräksi, ja tippuisivat yksi toisensa jälkeen pois, ja hän saisi sen potin, minkä saavat kerättyä.

Minä veikkaan, että Aino on myyrä. Hän pitää matalaa profiilia, tekee pieniä, huomaamattomia virheitä, jotka on helppo laittaa "blondiuden" piikkiin. + ilmeet, kun hän odottaa myyrätestin vastausta.

Vierailija
664/1055 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika urpoa Ainolta myyränä heti ensimmäisessä tehtävässä ikään kuin paljastaa itsensä, kertomalla kaikille, että hidasti tehtäväö ja muisti puhelinnumeronsa väärin. Miksi aloittaa peli heittäytymällä heti erittäin epäilyttäväksi, jota tarkkaillaan seuraavissa tehtävissä huolella?

Vierailija
665/1055 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vahva veikkaus myyrästä on kyl Teemu. Teme sattuu olemaan mun velipuoli,mutta ei se tietenkään voi mitään kertoa,mutta tunnen veljeni kyllä läpikotaisin ja vaikka välillä Teemu vaikuttaakin hieman pihalla olevalta niin ei kannata sen hämätä,teme on erittäin fiksu kaveri 😁

Vierailija
666/1055 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raven kirjoitti:

Mun vahva veikkaus myyrästä on kyl Teemu. Teme sattuu olemaan mun velipuoli,mutta ei se tietenkään voi mitään kertoa,mutta tunnen veljeni kyllä läpikotaisin ja vaikka välillä Teemu vaikuttaakin hieman pihalla olevalta niin ei kannata sen hämätä,teme on erittäin fiksu kaveri 😁

aika vaikee uskoo et on sun velipuoli, tää on anonyymi keskustelu palsta. yhtä hyvi joona voi olla mun isoveli ja ilari isä

Vierailija
667/1055 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satavarma, että myyrä on Ilari.

Vierailija
668/1055 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykäähän tsekkaamassa youtubesta koukus kanava. sieltä löytyy videoita missä joona ja hänen hyvä ystävä roope reagoi myyrä jaksoihin, jossain jaksossa on ollut vieraana roope salminen. ens viikon tiistaina klo 16.00 ilmestyvässä myyrä reagointi videolla vieraana on pyhimys, joten ottakaapa kanava tilaukseen.

Vierailija
669/1055 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole auennut tämä peli ollenkaan.

Onko niin että se lähtee jota kilpakumppanit ovat eniten arvanneet

Vaikuttaa että Salminenkaan ei ole innoissaan koko ohjelmasta/ pelistä. Kyllästyneen oloinen.

Eipä mikään ihme.

Vierailija
670/1055 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole auennut tämä peli ollenkaan.

Onko niin että se lähtee jota kilpakumppanit ovat eniten arvanneet

Vaikuttaa että Salminenkaan ei ole innoissaan koko ohjelmasta/ pelistä. Kyllästyneen oloinen.

Eipä mikään ihme.

Se lähtee, joka vastaa vähiten oikeita vastauksia. Mikäli vastaukset menevät tasan, se lähtee joka on ollut hitain vastaamaan. Myyrä ei voi tippua.

Vierailija
671/1055 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vain yksi ja sama myyrä koko ohjelman ajan?

Vierailija
672/1055 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään olen ollut sitä mieltä, että myyrä on Aino. Blondius on tosiaankin yksi hyvä peitetarina. Taulutehtävässä naisten puolella oli parikin taulua väärillä kohdilla, kuvista mahdoton sanoa, ketkä ne niihin sijoittivat. Vankilassa pystyi hassaamaan muiden aikaa miten halusi, veivaamalla Ilarin ja Pyhiksen väliä. Pyhis myös sanoi, että Ainolla kesti junatehtävässä. Samoin luki kourutehtävässä vain puolet tekstistä tietoisen valinnan kautta. Juurikaan hänen tehtävistään ei ole täysiä pisteitä herunut. Pyhis ja Joona yrittää esittää myyrää, jotta muut äänestäisivät. Ilari oli alussa myyräepäiltyni, mutta tehtäväsaldo kyllä viittaa vahvasti myyräämättömyyteen. Teemu kyllä hieman epäilytti. Vetänyt taustalla. Ja tuomioistuintehtävässä tiesi hyvin tarkkaan mitä tulee tapahtumaan ja jäi vaikutelma, että vaikutti melkoisesti päätökseen, vaikkei häntä juuri asiasta puhumassa nähtykään. (Ilarin tarinahan poikkesi niin paljon muista kahdesta, että tarvitaan melkoinen mielipidevaikuttaja saamaan muut uskomaan hänen puhuneen totta). Ainoa mitä Teemu kommentoi oli, että "oli niin hauska tarina, etten edes kuunnellut" Ainakin edelliskaudella tämä piti kutinsa. Tuntuu että puhuu vähän, mutta häntä kuunnellaan. Tarkoituksella tietenkin näytetään hyvin vähän hänen mahdollisia myyräilyjään. Taulutehtävän alussa joku miesten puolelta myös sijoitti parit taulut väärin, joskin ne sitten myöhemmin korjattiin. Yllättävän passiivinen kyllä jos myyräksi osoittautuu.

Vierailija
673/1055 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino 🤢🤮

Vierailija
674/1055 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilari on myyrä.

Vierailija
675/1055 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on myyrä.

Vierailija
676/1055 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys on kyllä ilkeän oloinen ihminen.

Vierailija
677/1055 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhi ❤️

Vierailija
678/1055 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikit: Ilari ja Pyhimys

Inhotukset: Teemu ja Aino

Vierailija
679/1055 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aino Sirje on harvinaisen ärsyttävä. Onneksi en ole koskaan aiemmin törmännyt kyseiseen "näyttelijään".

Sama 👍

Vierailija
680/1055 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vain yksi ja sama myyrä koko ohjelman ajan?

Kyllä.

Ketju on lukittu.