Myyrä kausi 2 official 2021
MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.
Ja taas mennään
Kommentit (1055)
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten tietoa että silloin kun Myyrässä oli kisaamassa taviksia niin oliko ohjelmaan silloin yleistä hakua missään? Jos esim.tulisi 3.kausi taviksilla niin itseä kiinnostaisi hakea mukaan. Vois olla hauskaa.
Oli haku, näin yksi minulle tuttu ensimmäisen kauden osallistuja silloin sanoi. En kysellyt sen tarkemmin.
Vankilatehtävästä asti ollut ilmeistä, että Pyhis on myyrä, kun lupaili ensimmäistä kuvaa väärin muka vahingossa, siihen tuhraantui paljon aikaa. Aino taas hoiti hommaansa kunnolla.
Pyhimys ryssi junatehtävän kunnolla, hetkessä sen kuvan olis löytänyt jos olisi yrittänyt.
Samoin benjihyppyjaksossa yritti myyräillä valitsemalla Ainon sijaan Teemun nopeammaksi tehtävän suorittajaksi, mutta yllättäen Teemu sitten olikin parempi ja saivat täyden potin.
Ihmettelen myös miksi Joona ja Ilari heivasivat Pyhimikon liitosta pois. Varmaan ainakin Joona alkoi ymmärtää että Mikko on myyrä.
Pippa epäili Myyräksi Joonaa (mutta tippui eli epäili väärin), Ilari epäili myyräksi Ainoa ja Pyhimystä (mutta tippui eli epäili väärin), kuka jää jäljelle?
Käyttäessään imMUniTEEtin Teemu laittoi Myyrä-laikan pystypäin kohti kameraa.
Vierailija kirjoitti:
Pippa epäili Myyräksi Joonaa (mutta tippui eli epäili väärin), Ilari epäili myyräksi Ainoa ja Pyhimystä (mutta tippui eli epäili väärin), kuka jää jäljelle?
Tuo Teemu ei ole myyräillyt yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäessään imMUniTEEtin Teemu laittoi Myyrä-laikan pystypäin kohti kameraa.Tuo Teemu ei ole myyräillyt yhtään!
Tätä mäkin mietin. Toisaalta myyrä ei saa olla liian ilmiselvä, mutta ei myöskään sellainen, jonka touhuja ei näytetä juuri ollenkaan. Ekoissa jaksoissa Teemu ei saanut ruutuaikaakaan juuri yhtään. Luulisi, että katsojillakin pitäisi olla joku mahdollisuus päätellä kilpailijan touhuista, kuka on myyrä. Muutenkin kuin vain sen perusteella, että tuo ei ole tehnyt mitään epäilyttävää ja ollut tosi vähän esillä.
En sano etteikö Teemu voisi olla myyrä, mutta kyllä mä ehkä silti Pyhiksen puoleen kallistuisin.
Joko Pyhimys pelaa myyrämäisesti peliä, eli tekee tahalleen asioita todella epäilyttävästi ja selittelee ihan outoja. Tai sitten on aivan liian läpinäkyvä myyrä, olen suoraan sanottuna tosi pettynyt jos pyhi on myyrä!! Tosi huonosti peittelee myyräilyt.
Siinä painijatarinassaan Pyhimys ”näytteli” valehtelevansa, ei edes halunnut yrittää näyttää siltä, että puhuu totta ja muistelevan tapahtunutta. No miksi halusi ihmisten luulevan hänen puhuvan potaskaa? No että häntä epäiltäisiin ja valittaisiin, jotta tehtävä epäonnistuisi. Siinä oli ainakin selvä myyräily.
Toivoisin todella että pyhi vaan pelaa jotain omaa myyräpeliä hämätäkseen muita saadakseen itse etumatkaa arvailuille. Ja yrittää kotikatsojien epäilykset kääntyvän häneen.
Muuten veikkaan myyräksi Teemua. Pelaa pelit hyvin koska tietää että tässä pelissä joku kuitenkin myyräilee hänen puolestaan ja saa hänet näyttämään rehdiltä pelaajalta. Ja monesti on haastatteluissa korostanut kuinka itse on aika pelannut kunnolla yms.
Mutta vielä toistona, jos pyhimys on myyrä, tosi huonosti pelattu koska on niin itsestäänselvä 👎🏻
Teemu se ei voi olla, koska hän on aivan liian kunnollinen.
Tänään tuli jousitusta, missä itsekin on tullut ajeltua Gauda-joen ja laakson yli Siguldassa. Kiva bongailla tuttuja paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli jousitusta, missä itsekin on tullut ajeltua Gauda-joen ja laakson yli Siguldassa. Kiva bongailla tuttuja paikkoja.
Jousitusta= jakso, jossa (taas tämä päättää mitä kirjoitetaan! )
Pyhimys on kuvottava!! On kehittänyt tarinansa omasta ”neroudesta” ja vähitellen alkanut uskoa siihen.
Mä kiinnitin huomiota siihen, että Teemu lateli ne muistipelin värit aikalailla ekalla kerralla oikein tosi nopeasti ja omien sanojensa mukaan rennosti sen kummemmin miettimättä. Musta erinomaisen hyvä suoritus lonkalta, mistä heräsi myyräepäilyt ja se, että hänellä olisi ollut ratkaisu tiedossa etukäteen.
Sekin paljastaa pyhimyksen myyräksi, että aidot kilpailijat mainitsevat nimeltä ketä epäilevät, mutta pyhimyksen en muista kertaakaan maininnen nimeltä ketään
Vierailija kirjoitti:
Joko Pyhimys pelaa myyrämäisesti peliä, eli tekee tahalleen asioita todella epäilyttävästi ja selittelee ihan outoja. Tai sitten on aivan liian läpinäkyvä myyrä, olen suoraan sanottuna tosi pettynyt jos pyhi on myyrä!! Tosi huonosti peittelee myyräilyt.
Siinä painijatarinassaan Pyhimys ”näytteli” valehtelevansa, ei edes halunnut yrittää näyttää siltä, että puhuu totta ja muistelevan tapahtunutta. No miksi halusi ihmisten luulevan hänen puhuvan potaskaa? No että häntä epäiltäisiin ja valittaisiin, jotta tehtävä epäonnistuisi. Siinä oli ainakin selvä myyräily.
Toivoisin todella että pyhi vaan pelaa jotain omaa myyräpeliä hämätäkseen muita saadakseen itse etumatkaa arvailuille. Ja yrittää kotikatsojien epäilykset kääntyvän häneen.
Muuten veikkaan myyräksi Teemua. Pelaa pelit hyvin koska tietää että tässä pelissä joku kuitenkin myyräilee hänen puolestaan ja saa hänet näyttämään rehdiltä pelaajalta. Ja monesti on haastatteluissa korostanut kuinka itse on aika pelannut kunnolla yms.
Mutta vielä toistona, jos pyhimys on myyrä, tosi huonosti pelattu koska on niin itsestäänselvä 👎🏻
Joo samaa mieltä!! Osasit sanoittaa sen mitä ajattelin.
Jos pyhimys on todella myyrä niin on kaikkien aikojen huonoiten onnistunut siinä...
Pyhimyksen olo on kyllä jotenkin todella luotaantyöntävä. Haluaa olla oikeassa aina kaikessa ja kyseenalaistaa muiden mielipiteitä. He ovat hänen silmissään fiksuja jotka ajattelevat samoin kuin hän itse.
Selluloosa kirjoitti:
Pyhi on älykkö ja Mensan jäsen ja uskoisin että tuotannolla on ollut helppoa luottaa siihen että pyhi hoitaa myyräilyt ja kestää pelin tuoman paineen ja ulospäin katsottuna onkin vähän turhan rento.
Mutta miten tylsä ja ennalta-arvattava valinta olis myös tuotannolta!! Pyhimys kun on suu vaahdossa mm vain elämässä maininnut omasta nokkeluudestaan, Mensan jäsenyydestä ja älykkyydestään. En itse henkkoht luota yhteenkään ihmiseen joka mainostaa olevansa älykäs ihminen...
surkein kausi tähän mennessä jos pyhimys on myyrä, ei onnistunut peittämään sitä juuri ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Ilari epäili väärin, koska tippui, muttei tuosta ihan tuollaista päättelyketjua voi tehdä. Et tiedä kumpaa, Ainoa vai Pyhimystä, Ilari sitten loppujen lopuksi vastauksissaan veikkasi. Toinen näistä voi siis edelleen olla oikea ja toinen väärä.
Sitäpaitsi jotkut muutkin veikkasivat yhtä paljon väärin, koska jonkun pelasti jokeri ja jonkun toisen (tai ehkä tuon saman jokeripelaajan?) nopeampi aika, jolloin tippujaksi jäi Ilari. Melkeinpä veikkaan, että oli yksi Ilaria huonompi vastaaja, joka jokerillaan pääsi Ilarin kanssa tasoihin vastauksissa ja sitten mentiin aikavertailuun ja siinä hän voitti Ilarin.
Vierailija kirjoitti:
Selluloosa kirjoitti:
Pyhi on älykkö ja Mensan jäsen ja uskoisin että tuotannolla on ollut helppoa luottaa siihen että pyhi hoitaa myyräilyt ja kestää pelin tuoman paineen ja ulospäin katsottuna onkin vähän turhan rento.
Mutta miten tylsä ja ennalta-arvattava valinta olis myös tuotannolta!! Pyhimys kun on suu vaahdossa mm vain elämässä maininnut omasta nokkeluudestaan, Mensan jäsenyydestä ja älykkyydestään. En itse henkkoht luota yhteenkään ihmiseen joka mainostaa olevansa älykäs ihminen...
surkein kausi tähän mennessä jos pyhimys on myyrä, ei onnistunut peittämään sitä juuri ollenkaan.
Tällaisten asioiden takia taviskausi olisikin mielenkiintoisempi. Ei olisi ennakkotietoja/oletuksia kenestäkään kilpailijasta, ainoastaan se, mitä he ohjelmassa itsestään kertovat ja lähinnä ammatti. Kaikki enemmän samalla viivalla.
No onpa tyhmää jos Pyhimys on eka Voicessa "salainen bäkkärivalmentaja" ja nyt sit myyränä.
Joona on hauska ja söpö :D
Typerä ja läpinäkyvä käsikirjoitus, miksi kilpailijoita pistetään sanomaan tiettyjä asioita, tällä saadaan katsojat epäilemään väärää kilpailijaa. Vai mitä sanoo Teemu 😉