Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
261/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenaismofan kirjoitti:

Ärsyttävää, kun Noora tippui noin aikasin pelistä pois.

Samaa mieltä! Noora oli kaikessa ärsyttävyydessään tosi herkullinen hahmo ja sekoitti sopivasti pakkaa. Mutta tuossa pelissä pärjää (eli on Myyrä) se, joka on sopivan harmiton, väritön ja luottamusta herättävä.

Vierailija
262/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimyksen pettymys laatikkotehtävässä oli todella aidon oloista. Vaikutti myös pudotuksessa aidosti hermostuneelta ja vihreän saatuaan helpottuneelta. Hyvä myyrä tietysti näyttelisi pettynyttä, hermostunutta ja helpottunutta tuossa tilanteessa, mutta jotenkin en usko, että Pyhimykseltä tuollaisia näyttelijänlahjoja löytyy. Pyhimys oli pitkään ykkösepäiltyni, mutta nyt tippui tämän episodin myötä alemmas listalla.

Penttilä olisi sopivan leppoisa ja harmiton myyrän rooliin, mutta jotenkin tuntuu, että hän suorittaa kuitenkin tehtävät liian hyvin. Se autotehtävä on toistaiseksi ollut ainoa heikko suoritus, muuten Penttilä on ollut tasaisen hyvä ja tuonut rahaa pottiin. Toki eihän katsoja kaikkea näe, mutta silti mietin, että sabotoisiko myyrä kuitenkin enemmän.

Olen kyllä ihan kujalla, jopa enemmän kuin viime kaudella. Omasta mielestäni tämä julkkiskausi on ihan mielenkiintoinen, tuntuu että nämä julkimot uskaltavat sekoittaa enemmän pakkaa ja pelata ronskimmin, mikä tarjoaa katsojillekin enempi viihdettä ja tekee myyrän löytämisen vaikeammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne Siguldassa? Aika hienon näköinen mesta sekin.

Vierailija
264/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kans kaikki jollain tapaa ärsyttävät on hyviä seurattavia, toisaalta itse tykkään seurata myös hyvähermoisia, Esim. Teemun peliä on mielenkiintoista seurata.

Jonkilaiset väliinputoajat ovat ehkä niitä tylsimpiä, mutta myös todennäköisimpiä myyriä.

Vierailija
265/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penttilä olisi sopivan leppoisa ja harmiton myyrän rooliin, mutta jotenkin tuntuu, että hän suorittaa kuitenkin tehtävät liian hyvin. Se autotehtävä on toistaiseksi ollut ainoa heikko suoritus, muuten Penttilä on ollut tasaisen hyvä ja tuonut rahaa pottiin. Toki eihän katsoja kaikkea näe, mutta silti mietin, että sabotoisiko myyrä kuitenkin enemmän.

Joo ja täytyy muistaa, että ainakin Nooran omien sanojen mukaan Penttilä oli hänen pääepäiltynsä myyräksi ja tiedämme mitä Nooralle kävi. Mun mielestä tää julkkiskausi myös kiinnostava ja sopivasti on osattu heittää epäilyjä suuntaan jos toiseenkin.

Vierailija
266/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhimyksen pettymys laatikkotehtävässä oli todella aidon oloista. Vaikutti myös pudotuksessa aidosti hermostuneelta ja vihreän saatuaan helpottuneelta. Hyvä myyrä tietysti näyttelisi pettynyttä, hermostunutta ja helpottunutta tuossa tilanteessa, mutta jotenkin en usko, että Pyhimykseltä tuollaisia näyttelijänlahjoja löytyy. Pyhimys oli pitkään ykkösepäiltyni, mutta nyt tippui tämän episodin myötä alemmas listalla.

Vaikka olisi ollut vähän äänitehosteillakin höystetty se Pyhimyksen pulssi, niin sehän jyskytti ihan mielettömästi ja olen samaa mieltä, että hän vaikutti olevan ihan aidosti jännittynyt pudotustilanteessa.

Vierailija
267/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin miettimään siinä pudostustilanteessa, kun Roope sanoi, että tokavikaksi tullut olisi pudonnut, jos hänellä ei olisi ollut jokeria, että kuka se oikein oli. Jokerithan oli Pipalla, Ilarilla, Joonalla ja Teemulla. Joku noista ei siis ainakaan ole Myyrä. Mun mielestä Pippa olisi liian ilmeinen Myyräksi, joten veikkaan, että hänestä oli kyse.

Vierailija
268/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kans kaikki jollain tapaa ärsyttävät on hyviä seurattavia, toisaalta itse tykkään seurata myös hyvähermoisia, Esim. Teemun peliä on mielenkiintoista seurata.

Jonkilaiset väliinputoajat ovat ehkä niitä tylsimpiä, mutta myös todennäköisimpiä myyriä.

Onko Teemu aidosti hyvähermoinen? Mun mielestä hän vaikuttaa olevan vähän pihalla koko ajan, leppoisan oloinen tyyppi ja vähän silleen mukanaroikkuja. Loistelias taktiikka vai aidosti hömelö?

Vierailija
269/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin miettimään siinä pudostustilanteessa, kun Roope sanoi, että tokavikaksi tullut olisi pudonnut, jos hänellä ei olisi ollut jokeria, että kuka se oikein oli. Jokerithan oli Pipalla, Ilarilla, Joonalla ja Teemulla. Joku noista ei siis ainakaan ole Myyrä. Mun mielestä Pippa olisi liian ilmeinen Myyräksi, joten veikkaan, että hänestä oli kyse.

Pippa tai Teemu. Eikö Ilarilla ja Joonalla ollut kaksi jokeria, jotka olisivat voineet teoriassa käyttää molemmat? Kaikki näyttivät laittavan yhden jokerin pöytään, mutta sehän ei mitään todista.

Teemun suhteen olen itsekin vähän kahden vaiheilla: joko on aika kujalla tai sitten pelaa aivan huippupeliä.

Vierailija
270/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Ilari vaikuttaa jotenkin tosi kettumaiselta tyypiltä. Mä en osta ollenkaan sitä ”solidaarisuusläppää”, jota ainakin Pippa tuntuu ihailevan tosi paljon.

Vierailija
271/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne Siguldassa? Aika hienon näköinen mesta sekin.

Sigulda on ihana paikka, kannattaa käydä! Sarja on kyllä hyvä Latvian matkailumainos, jos ei muuta

Vierailija
272/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei ollut Noora, olisin pettynyt jos olisi niin ilmeinen myyrä ollut.

Vierailija
273/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä juttu nämä jokerit tällä kaudella... Koko ajan jaossa.

Vierailija
274/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä juttu nämä jokerit tällä kaudella... Koko ajan jaossa.

Miten niin? Jokuhan täällä totesi, että Myyränä olisi haalimassa niitä jokereita, jotteivät muut saisi niitä itselleen. Tuo kyllä mukavaa maustetta peliin ja saa aikaan eripuraa ryhmässä, mikä on tosi viihdyttävää.

Vierailija
275/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti seuraavassa jaksossa muut huomaavat että kirstusta puuttuu rahaa.

Ilari ampui itseään jalkaan tuolla rahan kavaltamisella.

Vierailija
276/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeida ohjelma, tehty myös ennen salmisen tuomiota.

Vierailija
277/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi koko rahan puuttumisjuttu on jotenkin tosi erikoinen, 150 euroa on sen verran vähän, että ei sillä ole oikein mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta. Ihmetyttää se kaikki mekastus, joka ton ”kavalluksen” ympärille saatiin kasattua.

Vierailija
278/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pihalla ootte myyrän henkilöllisyydestä. siinä laatikko tehtävässä pippa väitti että ensimäisessä laatikossa on -500, kun todellisuudessa oli +100. eli pippa valehteli, ja on valehdellu jo aijemmin auto jutussa tuli myöhässä. taulupaikassa sotki tauluja miten sattu ja ohjeisti muita laittamaan niitä väärille paikoille. ja pippa kerto heti ensimäisessä jaksos, et tarkotus on herättää luottamusta ja olla mukava, sitten alkaa pelata. ja nyt juonitteli nooran ulosa. varmaan seuraavaks aino, sitte joonan ja pyhimksen sekä ilari.

Vierailija
279/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippahan totesi, että kolmannessa laatikossa on -100 euroa. Ei edes kurkannut ekaan laatikkoon, eikä puhunut siitä mitään. Sitä ihmettelin, että kukaan ei valehdellut noista laatikkojen sisällöistä - se olisi ollut loistava tapa taas vähän sekoittaa pakkaa. Mun makuun ainakaan vielä ei ole juoniteltu tarpeeksi, vähän liian kilttiä menoa.

Vierailija
280/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Teemu kyllä vaikuttaa olevan suht kartalla tapahtumista, vaikka onkin jättäytynyt enemmån sivuun. Uskon siis että on harkittu pelistrategia, eikä ole niin "hölmö" kuin välillä antaa ymmärtää.

Ketju on lukittu.