Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä laihduttaminen on ihan karmean pitkä ja tympeä työmaa. Lisäksi ällötän itseäni sitä enemmän mitä enemmän laihdun.

Vierailija
17.02.2021 |

Ylipainoa on 35 kiloa. Tai oli, nyt olen jo laihtunut 13 kiloa ja alun huuma on vaihtunut tympeään puurtamiseen. Tämä on aikamoinen työmaa, laardia on valtavasti ja olen ihan hirveä möhkäle. Oikeastaan oksetan itseäni sitä enemmän, mitä enemmän laihdun. Tuntuu että alan nähdä itseni nyt realistisesti, aiemmin en halunnut nähdä totuutta. Tiedän kyllä että pääsen tavoitteeseeni, mutta silti oksettaa. Varmaan ihmisille on jäänyt minusta muutenkin ikuinen muistijälki lihavana, eikä se siitä mihinkään muutu. Oksettaa kaikki valokuvatkin, saisipa ne pois, mutta eihän se näin some-aikana ole mahdollista.

Ja sitten lenkille..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin lähes 40 kiloa ja mua ällöttää roikkuvat nahat joka puolella. Pitää käyttää pitkähihaisia paitoja kesälläkin eikä puhettakaan että kehtaisi käyttää sortseja tai mennä uimarannalle.

Terveydelle tietysti laihduttamisesta oli hyötyä, mutta en tunne voivani yhtään paremmin. Ennen häpesin läskejäni ja nyt roikkuvaa ihoa.

Vierailija
22/25 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä rankkaa tunkea suuhun ison määrän sijaan pienempi määrä ruokaa.

Onhan se rankkaa, kun syödään vähäkalorista ruokaa, jota SAA syödä vatsan TÄYTEEN. Lautanen kasataan kaikella ravinnottomalla ja kalorittomalla "ruualla" joka vain lisää nälkää. Tunnin päästä taas sama setti. Sitten ihmetellään kun paino vain lisääntyy.  Kroppa yrittää nälissään varastoida kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treenannut viimeiset 12 kuukautta keskimäärin 4-6 kertaa viikossa. Treeniohjelman vaihdon yhteydessä olen pitänyt yhden kevennetyn viikon ja yhden taukoviikon. Pääasiassa siis treeni on ollut kuntosali- ja voimaharjoittelua sekä aerobisena treeninä kävelyä ja pyöräilyä. Olen yrittänyt samalla keventää  syömistä, mutta paino on vaan noussut 5kg. Vyötäröltä on onneksi lähtenyt melkein 10cm ja vaatteet istuu paremmin sekä vartalo on muutenkin ryhdikkäämpi, mutta ainakaan liikunta ei ole avain painonpudotukseen. BMI tällä hetkellä yli 30, mutta en ole erityisen tyytymätön enkä stressaa painosta, mitä nyt kasvot ovat pyöreät kuin kollikissalla.

Vierailija
24/25 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä painan 120kg. Mieheni heitti, että kunhan vaan jättäisin herkut arkipäiviltä pois, laihtuisin taatusti. No, minäpä kokeilin sitä. Vaikutus painoon oli 0kg. :D 

Tänään olen syönyt aamupalaksi 2 ruispalaa margariinilla, leikkeleellä ja kurkulla. Lounas oli puolukkarahka (iso kasa puolukoita, rasvaton rahka, puolukkahillon jämät). Päivälliseksi on makaronilaatikkoa (tumma makaroni, rasvaton munamaito, vähärasvainen naudan paistijauheliha), jota söin jo eilen pienemmän annoksen kuin 8-vuotias tyttäreni. :/ 

Ainoat "ylimääräiset" jutut ruokavaliossani ovat rasvattomaan maitoon tehdyt kaakaot, niitäkään en juo jatkuvasti ja teen aina pieneen mukiin, vähäkalorisesta jauheesta. Että joo, ihan hirveän palkitsevaa. ":D"

t. ikiläski

Ei mikään ihme, että et laihdu, jos syöt noin kuin kerroit.

No varmasti laihtuu tuolla määrällä. Mutta ei yhdessä päivässä.

Vierailija
25/25 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laihdutin lähes 40 kiloa ja mua ällöttää roikkuvat nahat joka puolella. Pitää käyttää pitkähihaisia paitoja kesälläkin eikä puhettakaan että kehtaisi käyttää sortseja tai mennä uimarannalle.

Terveydelle tietysti laihduttamisesta oli hyötyä, mutta en tunne voivani yhtään paremmin. Ennen häpesin läskejäni ja nyt roikkuvaa ihoa.

Pelkkä laihduttaminen harvemmin sitä oloa kohentaa. Laihtuminen ja liikunnan kautta parantunut fyysinen kunto kohottaa mielialaa ja kiinteyttää. Löysä nahka kiristyy ainakin jonkin verran ajan myötä, mikäli on riittävän nuori tai ihossa on yhä kollageenia jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan