Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta perheestä kouluaikasi pahin kiusaaja oli?

Vierailija
17.02.2021 |

Itse muistan kaksi erityisen ilkeää, kaverukset. Molemmat perheestä, joissa isät kaupungin top10:ssä tulojen suhteen. Näillä pojilla kaikki vimpan päälle, merkkivaatteet, mopot ja myöhemmin moottoripyörät, autot, luksuslomat. Kiusaamisen kohteeksi otettiin etenkin köyhien perheiden lapset sekä kaikki ylipainoiset, silmälasipäiset tai aknesta kärsivät.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä toista mutta toinen ihan normi keskiluokkaisesta perheestä kuten epäilen että toinenkin. Tai keskiluokka/duunari väliltä.

Tosi kauniita ja hoikkia ja suosittuja.

Minua eivät ihan hirveesti kiusanneet mutta sellaista henkistä eristämistä ja selän takana haukkumista.

Itse tulin samankaltaisista oloista kuin he. Olin aika kaunis ja hoikka ja pukeuduin kuten muutkin.

En tiedä miksi ottivat minut silmätikuksi?

Minulla oli kuitenkin hyvä kaveripiiri ja kaverini olivat myös näiden kiusaajien kavereita niin ehkä se auttoi että säästyin enemmältä.

Oli myös yksi poika ja hän kai vähän huonommista oloista?

Tuo poika, tai nykyään mies pyysi minulta anteeksi kun pari vuotta sitten nähtiin yhteisen ystävän nelikymppisissä.

Tuntui siltä että tämä kiusaaja oli kiinnostunut minusta siellä juhlissa kun halusi koko ajan jatkaa keskustelua.

Olen onnellisesti naimisissa ja lapsia on. Hän eronnut.

Kävin katsomassa juuri toisen kiusaaajan faceprofiilin. En tiedä miksi kun en ole aiemmin käynyt.

Isolla haloolla taisteli kiusaamista vastaan! Ärsytti, teki mieli kirjoittaa että sinä kai sen tiedät kun itse olet kiusaaja. Toivon että muistaa oman käytöksensä ja häpeää sitä ja siksi ajaa kiusattujen asiaa.

Tuli mieleen, että voisitko ottaa häneen yhteyttä ja kysyä, mitä hän muistaa...? Kannattaa toki asetella sanansa todella tarkoin, jottei joudu syytetyksi häiritsevästä viestittelystä. 

Vierailija
42/48 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poroporvarillinen kokoomusperhe, jossa lapset harrastivat partiota yms tärkeää. Myöhemmin selvinnyt, että äidillä oli alkoholiongelma, joka pidettiin visusti salassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta perheestäni.

Eroperhe, pienituloisen yh-äidin luona asutiin ja isää nähtiin säännöllisesti.

Vierailija
44/48 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaan yrittäjäperheen poika, tuli kesken vuotta luokallemme. Luonteeltaan todella raukkamainen pelkuri yksin, mutta seurassa muita kiusaava "hauska" pelle. Piinasi systemaattisesti luokan arimpia oppilaita, mutta oikeastaan lähes kuka tahansa eteen osuva kelpasi kiusaamisen kohteeksi. Keräsi nopeasti samantasoisen kaveripiirin, joiden kanssa kävi toisten kimppuun. Koulumenestys oli hänellä kehno, mutta opettaja oudosti mielisteli ja puolusteli tätä kiusaajaa. Lieneekö pojan taustalla osuutta asiaa, pikkukaupungissa kun asuttiin. Pojasta ei ole tullut mitään kovin ihmeellistä, ja kuulin, että olisi pätkätöissä ravintola-alalla.

Vierailija
45/48 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunariperheiden tyttäriä molemmat - asuivat vähän syrjässä, mutta ihan OK alueella. Ilmeisesti alkoholia käytettiin perheissä paljon. Ala-asteella kiusasivat, yläasteella ongelmat purkautuivat enemmän päihteiden käyttöön kuin kiusaamiseen. 

Toinen näistä tytöistä oli oikeasti tosi pahasti sekaisin ja lukion alettua en ole hänestä kuullutkaan. Juoruja tosin liikkui, mutta kaikissa toistui sekaantuminen koviin huumeisiin ja muutenkin laitapuolen elämään. Se toinen kiusaaja on kai nykyään ihan ok, tupakoi ja alko maistuu edelleen. Törmättiin jouluna kotikylällä (missä hän taitaa edelleen asustellakin) ja en meinannut tunnistaa, kun näytti niin vanhalta. Jotain kuulumisia vaihdeltiin, työskentelee lähihoitajana nykyään. Ihmettelen kovasti, miten on kyseiselle alalle päätynyt, kun oli niin ilkeä ja väkivaltainen lapsena ja nuorena. 

Vierailija
46/48 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen faija hakkasi sen mutsia. Mutsi ei kyennyt pitämään jöötä lapsilleen. antoi isompien kiusata pienempiä sisaruksia. Jostain syystä minä en tuota jäbää pelännyt, vaikka hän kiusasi minuakin. Toisen perheessä faija oli ilmeisesti myös kiusaaja. Haukkui törkeästi ja henkilökohtaisesti pihan nuoria. Tuota jäbää ja sen faijaakin pelkäsin. Pahin raggari oli sellainen, jonka perhestä en tiedä mitään. Ihan hirveä ostarikingi.

Vierailija
47/48 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion inhottavin tyyppi oli eräässä skandaalissakin ryvettyneen diplomaatin tytär.

Vierailija
48/48 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisperheestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi