Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti. Mitä ajattelet ihmisestä joka on psykiatrisessa sairaalahoidossa?

Vierailija
15.02.2021 |

Olen siis psykiatrisella suljetulla hoidossa ja haluan tietää mitä ihmiset OIKEASTI ajattelevat minusta ja meistä hulluista...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ovat olleet paras ystäväni, toinen vanhemmistani, anoppi, lapseni jne. Joten enpä jaksa juuri ihmeempää ajatella.

Vierailija
2/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hänellä on varmaan vaikeaa, ja toivon että hän saa apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen ollut osastolla 4-5krt enkä häpeä sitä. Tutustuin siellä mahtaviin ihmisiin, osan kanssa pidetään yhteyttä

Vierailija
4/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lievää sääliä, sillä suomalaiset mt-palvelut ovat täysin lääkepainotteisia.

Vierailija
5/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tuntea teitä perhetuttuina

Ette sovi työlämään

Vierailija
6/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, kuten en myöskään niistä jotka ovat kardiologisella osastolla tai syöpäosastolla tai missä tahansa. Miehenikin on ollut useampaan kertaan, kuten myös ystäväni aikuinen tytär. Ei se ole sairaalaa kummempi.

Vierailija
7/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä suljetulla. Melko tavallista väkeä suurin osa potilaista. Lääkehoito minuakin säälittää, toivoisin parempaa huolenpitoa ihmisille.

Vierailija
8/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista voi sattua, parhaillekin meistä. Ei siinä ainakaan mitään hävettävää ole.

Vierailija
9/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään sen kummempaa. Äitini, enoni ja monet serkkuni ovat olleet siellä, eivät ole sen ”hullumpia” kuin muutkaan ihmiset.

Vierailija
10/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia jotka ovat olleet hoidossa (ja tunnen myös monia jotka ovat olleet siellä töissä).

Upeita fiksuja, aitoja ihmisiä ja ystäviä ovat olleet nämä hoitoon päässeet ja ihan rehellisesti olen yrittänyt olla heille tukena ja ystävänä kun ovat sitä tarvinneet.

Toivottavasti sinäkin saat apua ja hoitoa kun olet osastolle päässyt

Vierailija
11/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän on psykiatrisen hoidon tarpeessa ja saa toivottavasti avun. Kuten useimmin saa.

Vierailija
12/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielensä on syystä tai toisesta sairastunut ja hän on nyt saamassa hoitoa. Kuka tahansa voi sairastua mieleltäänkin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
13/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että niillä on aivoissa fyysinen sairaus. Toivon että saavat mahdollisimman modernia apua. Onneksi lääketiede edistyy vauhdilla.

Vierailija
14/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: Psykiatrisessa hoidossa oleminen ei tee ihmisestä niin mielenkiintoista, että hänestä jotain erityistä ajattelisin. 

Vierailija
15/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ovat olleet paras ystäväni, toinen vanhemmistani, anoppi, lapseni jne. Joten enpä jaksa juuri ihmeempää ajatella.

Eikö omat geenitkin ala pelottamaan?

Vierailija
16/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja sukulaisia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anopilta ja ystävältä harvemmin saadaan geenejä....

Vierailija
17/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että lähetteen tehnyt lääkäri on kertonut kaikesta hyvästä hoidosta, jota osastolla tulisi saamaan, huolet voisi siirtää omilta harteiltaan asiantuntevan henkilökunnan rakastavaan huomaan.

Todellisuudessa sitten potilas lähinnä haahuilee käytävillä ja tappaa aikaa tylsässä ympäristössä, jossa hoitajat huolehtivat vain lääkkeiden jakamisesta ja psykiatria näkee hyvällä tuurilla 5 minuuttia kerran viikossa.

Näin minä ajattelen. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
18/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Ylen dokkarin Lapinlahden sairaalasta 90-luvulta. Siinä kaupunkilaiset vastustivat alueen sulkemista. Olin pelkkää kylmää värettä kun joku sanoi jotenkin että ihmisen mielellä pitää olla oikeus olla haavoittuvainen.

Mikäköhän kyseisen sairaalan tilanne on tällä hetkellä? Ilmeisesti jotain hävikkiruokaravintolaa löytyy?

Vierailija
19/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustan ajatukseni ihmiseen itseensä, en siihen missä hän on hoidettavana.

Vierailija
20/43 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluja sukulaisia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anopilta ja ystävältä harvemmin saadaan geenejä....

Entäs toinen vanhempi ja oma lapsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän