Olen kurkkuani myöten täynnä tuota jaksetaan vielä hetki -mantraa!
Haistakoot pitkän peen! Samaa hoettiin jo viime keväänä, eikä mikään ole muuttunut! Rokotuksia ei normaali väestö saa moneen kuukauteen, jos koskaan, ja näin ollen se ”hetki” on vielä pitkä!
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on silkkaa huijausta, maalitolppia siirrellään jatkuvasti tuolla "jaksakaa vielä vähän"-lässyttämisellä, joka on kusetusta.
En mä oo kyllä huomannut mitään maalitolppien siirtelyä? Mitä hiton mediaa te kaikki tästä valittavat oikein seuraatte?
Koko ajan on ollut tiedossa että pandemian käytöstä on todella mahdotonta ennustaa etenkin kun on kyseessä näinkin tuntematon virus.
Ei ole pandemiaa vaan plandemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on silkkaa huijausta, maalitolppia siirrellään jatkuvasti tuolla "jaksakaa vielä vähän"-lässyttämisellä, joka on kusetusta.
En mä oo kyllä huomannut mitään maalitolppien siirtelyä? Mitä hiton mediaa te kaikki tästä valittavat oikein seuraatte?
Koko ajan on ollut tiedossa että pandemian käytöstä on todella mahdotonta ennustaa etenkin kun on kyseessä näinkin tuntematon virus.
Mä ainakin seuraan hallituksen, THL:n, STM:n sekä pääkaupunkiseudun tiedotustilaisuuksia. Varsinkin Voipio-Pulkki tuntuu olevan näitä mantrojen hokijoita. Oman sekavuutensa hommaan tekee eri aisantuntijat erilaisine ennusteineen ja mallintamisineen. Niin ja rokotteet tulee ja pelastaa...hups...ei tullutkaan...no tulee niitä nyt vähän....no nyt niitä tuli jo enemmän...no riskiryhmisille tuleva rokotus ei ole kovin tehokas, ei kai se haittaa? .... jne jne
Pääkaupunkiseudulla on oltu jo yli 3 kk leviämisvaiheessa ja mitään ei edes yritetä tehdä tilanteen parantamiseksi. Nyt sentään on jo todettu, että levähtäköön, lapset ja nuoret pitää saada takaisin kouluun ja harrastuksiin. Toivottavasti viimeistään maaliskuussa aukeavat uimahallit, teatterit, museot jne. Kaikki kun eivät saa elämäänsä sisältöä kauppakeskuksista ja baareista.
No voi kyynel. Voiton puolellahan tässä ollaan, rokotukset käynnissä ja tapaukset laskee rajusti koko maailmassa.
Laskussa? Tartuntoja on sata enemmän kuin viimeviikolla.
Faktoja ei tarvii alapeukuttaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on täysin väärä asenne. Kun asennoidut niinpäin, että tämä kestää iäti, niin sitten ilahdut jos ja kun rajoitukset loppuvat. Nyt nillität, koska odotat loppua koko ajan.
Mun mielestä ennemminkin hallituksella ja virallisella tiedottamisella on väärä asenne. Tässähän just muutama edellinen nimenomaan kirjoittaa, että ei jaksaisi tuota virallista "jaksakaa vielä kaksi viikkoa". Kun niinhän se ei ole, että nopeasti mikään olisi muuttumassa ja kirjoittajat tietää sen varsin hyvin.
Sama ärsyttää itseäni tässä rajoitustiedottamisessa.
Pistäisivät rehellisesti kunnon pitkät rajoitukset eikä mitään "katsotaan kuun loppuun". Tai sanoisivat suoraan ettei tänä vuonna kannata pahemmin mistään isommista festareista tai tapahtumista haaveilla. Niin voisi ihmiset paremmin järjestää elämäänsä kun on vähän tiedossa aikajanaa paremmin ja olisi se reilumpaa myös järjestäjiä kohtaan.
Mikään ei ole sen ikävämpää kun ensin sanotaan että parin viikon päästä tai kesällä voi purkaa rajoituksia mikä aiheutta sen että ihmiset alkavat suunnitelemaan tapahtumia ja menojaan sen mukaan mutta sitten taas juuri ennen H-hetkeä tuleekin viranomaisilta stoppi että joo ei mitään festareita, konsertteja tai matkailua vieläkään.
Ja sitten päättäjät oikeasti vielä ihmettelevät mistä tämä "ei jaksa tätä enää, normalisoikaa ja avatkaa se yhteiskunta nyt" mentaliteetti tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enköhän sen verran nyt jo tiedetä että ei ole mikään kiva virus. Silti variantitkin päästiin tänne.
Mutta jep, kunhan pidetään uimahallit ja leffateatterit kiinni niin hyvin menee, arvioi hallitus, toki Marinia ja Kiurua vähän kismittää se, että lapset harrastavat.
No missä tästä hetken odotuksesta on nyt sitten hoettu? Itse en oo törmännyt moiseen.
Nyt voisitte laittaa vaikka niitä linkkejä, vai onko tää vaan jotain kokemista?