Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tulla yhdynnässä mutta se ei vain onnistu. Voiko asiaa harjoitella jotenkin?

Vierailija
15.02.2021 |

Ärsyttävää.
En tykkää siitä, että tulen vain klitoriksen stimuloimisesta. Toki kiva, että edes onnistuu niin mutta onko mahdollista jotenkin myös tulla yhdynnän kautta? Olen kateellinen niille naisille, joilta se onnistuu.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan maailman onnekkain mies, kun yhdestätoista naisesta kymmenen on saanut kanssani orgasmeja, SEKÄ yhdynnässä että klitorista stimuloimalla! Ja jos joku kehtaa väittää, että naiset teeskentelee, niin aivan sama, jos teeskentely tuottaa naiselle sen kaiken suurimman nautinnon.

Vierailija
62/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Se on naisen ja miehen yhteis työtä. Naisen orkku ei ole yleensä pika juttu.

Nautinto.. Leikkimisen tulos.

Vieläkö lisätään suunnaton kiihoittuminen.

Kaksi tai useampi mies, ja eteenkin jos yhdellä onkookas peli aiheuttaa aistien herkistymisen.

Aistien herkistyminen laukaisee useasti sellaisen tilan naisessa ettei sitä voi yleisesti selittää.

Kuten mm se ettei nainen tarvitse välttämättä isoa koskettelua saadakseen rajuakin

Orkkua.

Sen verran olen huomannut että nainen voi reagoida tosi voimakkaasti kun on useampi mies.

Olen hieman kookkaammalla pelillä varustettu ja kohtuu hyvän näköinen. Olen huomannut että joku nainen on ollut aika kiihoittunut kun olen toisen miehen kanssa yhdynnässä naisen kanssa.

Joku on saanut orkun jokosketuksessa jaitse yhdynnässä saanut usean orkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän