Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tulla yhdynnässä mutta se ei vain onnistu. Voiko asiaa harjoitella jotenkin?

Vierailija
15.02.2021 |

Ärsyttävää.
En tykkää siitä, että tulen vain klitoriksen stimuloimisesta. Toki kiva, että edes onnistuu niin mutta onko mahdollista jotenkin myös tulla yhdynnän kautta? Olen kateellinen niille naisille, joilta se onnistuu.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naisen pitäisi saada juuri yhdynnässä? En tajua tätä asiaa..Miksei vaan olla tyytyväisiä kun saa.Ei tee naisesta yhtään parempaa saako millälailla vaan,pääasia että saa!

Älkää aina vaan luoko noita idoiootteja paineita naisille, että "koittakka hinkata sitä ja tätä", minkä hemmetin takia?? Koittakaa miehet itse ruveta saamaan jollain muulla tavalla, vaikka polvitaipeeseen panemalla, tai jotain yhtä älyvapaata!

Jos nainen haluaa saada yhdynnässä. Ihan sama varmaan hänelle, haluatko sinä vai et.

Juu niin onkin, en ole kieltänyt ketään saamasta vaikka kuusen latvalla. Mutta oikeus olla ja saada kukin KUINKA IKINÄ HALUAA.

Miehille se näyttää olevan tärkeetä aina jankutukseen asti, että naisen pitäisi saada sillä pelkällä kalulla,ei muulla.

Mulla on klitoris, ja MINÄ haluan että sitä hyväillään, kuten te miehet haluatte että teidän terskaa...mikä on teille niin vaikeeta tajuta? Haluan silti sitä kulliakin.

Kuka täällä on jankuttanut, että pitäisi saada pelkällä kalulla?

Henk. koht. ainakaan en sitä kaipaile.

42/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naisen pitäisi saada juuri yhdynnässä? En tajua tätä asiaa..Miksei vaan olla tyytyväisiä kun saa.Ei tee naisesta yhtään parempaa saako millälailla vaan,pääasia että saa!

Älkää aina vaan luoko noita idoiootteja paineita naisille, että "koittakka hinkata sitä ja tätä", minkä hemmetin takia?? Koittakaa miehet itse ruveta saamaan jollain muulla tavalla, vaikka polvitaipeeseen panemalla, tai jotain yhtä älyvapaata!

Jos nainen haluaa saada yhdynnässä. Ihan sama varmaan hänelle, haluatko sinä vai et.

Juu niin onkin, en ole kieltänyt ketään saamasta vaikka kuusen latvalla. Mutta oikeus olla ja saada kukin KUINKA IKINÄ HALUAA.

Miehille se näyttää olevan tärkeetä aina jankutukseen asti, että naisen pitäisi saada sillä pelkällä kalulla,ei muulla.

Mulla on klitoris, ja MINÄ haluan että sitä hyväillään, kuten te miehet haluatte että teidän terskaa...mikä on teille niin vaikeeta tajuta? Haluan silti sitä kulliakin.

no M62 moneen kertaan sanoo että kaikki naiset haluavat vain naimalla, ja muut sitten kai epänormaaleja. Ja samaa jauhavatkokolailla muutkin, että naimallahan se naisen kuuluu saada,ja tarjotaan vaikka mitä oppeja "harjoitteluun".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastamassa mä sain ekan yhdyntäorgasmin, mutta se oli aluksi vaikeaa kun pitää luottaa kumppaniin täysin ja lopulta pyysin, että hän pitää minusta kiinni. Ja keskityt todellakin vaan omaan nautintoon. Vie miehen kädet sinne mistä haluat hänen koskettavan samalla. (Puristaa peppua, hivellä selkää, hyvällä tai puristaa rintoja) tai imeä nännejä. Kokeile eri rytmejä ja lantion asentoja ja vaikka pyörittää lanteita.

Tyyny pyllyn alla saattaa auttaa monessa asennossa. Ja ennen yhdyntää tulee olla tosi kiihoittunut. Eikä se haittaa jos samalla hyväilee klitorista tai peppureikää, jos se auttaa. :D

Vierailija
44/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginaorgasmi ja klitorisorgasmi on mulla ainakin ihan erilaiset ja välillä haluan vain toista, välillä molempia. Myös rintoja koskettamalla voin saada orgasmin.

Mä oon aina saanut aika helposti orgasmin, kun on stimuloinut klitorista pelkästään tai yhdessä g-pistettä/vaginaa ja klitorista. Kun opin pelkän vaginaalisen niin aloin pitämään siitä paljon enemmän, kun olen yhdynnässä.

Suuseksillä ja käsiseksillä taas klitorisorgasmit on parempia.

Vierailija
45/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no M62 moneen kertaan sanoo että kaikki naiset haluavat vain naimalla, ja muut sitten kai epänormaaleja. Ja samaa jauhavatkokolailla muutkin, että naimallahan se naisen kuuluu saada,ja tarjotaan vaikka mitä oppeja "harjoitteluun".

En ole missään sanonut, että kaikki haluaa, vaan sanonut, että kyselyiden mukaan enemmistö naisista haluaa saada naidessa. Siitä otsikossakin oli kyse, eikä mistään muusta keinosta tai miesten haluista.

Oman vaimon orgasmeissa minulle ollut tärkeintä vain että on saanut, keinoista viis. On silti halunnut ja saanut eniten naimalla. Saanut käytännössä joka viikko 70-luvun lopusta lähtien, joten voi olla tyytyväinen. Saa taas varmaan tänäänkin, jos ei mitään ihmeitä satu. Viime viikolla ei mennyt varmaan viittäkään minuuttia kun nousi nuollessa selkä kaarelle ja pillu kramppasi orgasmissa. Tuli pieni ongelma siitä, että pillu jäi vielä pinkeänä odottamaan kalua. Päälle tullessa vaimo sai vähän aikaa sovittaa kalua sisään ennenkuin mahtui. En ole varma saiko toisen pienemmän, mutta ainakin mahlat kasteli mun nivuset. Tyytyväisenä jäi ainakin makoilemaan mun päälle kalu pillussa.

M62

Vierailija
46/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta moni nainen haluaa saada orgasmin naidessa, eikä suuseksillä. Siksi!

Orgasmin saamista naimalla helpottaa, jos ensin mies antaa suuseksiä ja sormettaa orgasmin rajoille. Sitten pitää vain kokeilla kuinka rajoille, milloin on liian aikaista milloin mennyt yli. Kun ajoituksen oppii nainen saa aika nopeasti orgasmin naimisen aloituksesta. Siten mieskin kestää helpommin tarpeeksi pitkään, että molemmat saa. Orgasmin saamiseen auttaa sekin, että kiimaa nostetaan ensin pitkään ja sitten ikäänkuin luvan kanssa naidaan pellit auki suurella kiihkolla. Vaimolla ainakin vaikutti selkeästi orgasmin saantiin minun kiimani, siksi sitä tuli monesti näyteltyä, jos ei ollutkaan herkässä.

Vaimonikin halusi nuorempana aina naidessa, eikä suuseksillä. Haluaisi vieläkin jos saisi. Mutta sama se on itselläkin, suuhun laukeaminen ei ole kuin kalpea aavistus pilluun laukeamisesta. Suikkarit ei poista panetusta kuin hetkeksi.

M62

Kokoajan olet puhunut vaimostasi, kuin hän olisi sama kuin kaikki naiset, ja lisäksi puhut USEIMMISTA NAISISTA,  miten sinä sen voi tietää? Ja minä olen nainen, ja en siis tiedä mitään, vaikka jokapäivä harrastankin seksiä, ja totisestoi kuumaa vielä.

Vierailija
47/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orgasmin yhdynnässä? Ei saa suurin osa muistakaan naisista

09.08.2019 klo 14:44

Neljä viidestä naisesta ei saa orgasmia ilman klitoriksen stimulointia. Olet siis täysin normaali.

Erityistason seksuaaliterapeutti (NACS) Marja Kihlström kertoo videolla vinkkinsä orgasmivaikeuksista kärsiville naisille.

Luulitko, että muut naiset saavat orgasmin pelkän yhdynnän avulla ilman klitoriksen stimulointia? Eivät saa. Näin kertoo Journal of Sex & Marital Therapy -tiedelehdessä julkaistu tutkimus, johon vastasi tuhat 18–94-vuotiasta naista. Toimittaja Rebecca Reidin mielestä naiset ovat eläneet silti vuosikymmeniä keisarin uudet vaatteet -tilanteessa. Reidin mukaan naiset ovat kuvitelleet, että he ovat outoja, kun eivät saa orgasmia pelkän yhdynnän avulla, eivätkä siksi sano asiasta mitään. Oikeasti he ovat vain normaaleja, mutta kukaan ei ole puhunut asiasta.

Vierailija
48/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten nämä saarnat naisten saamattomuudesta auttaa ap:ta saamaan orgasmin naimalla. Ei mitenkään. Mitä merkitystä sillä on, jos joku toinenkaan ei saa, jos kerran itse kuitenkin haluaa. Ap kysyi neuvoja ja konsteja, eikä sitä, että jonkun mielestä joku muu tapa saada orgasmi on hänelle parempi.

M62

Missään ei ole koskaan tutkittu mikä on miesten osuus ja vaikutus naisen orgasmin saamisessa. Väitän, että sopiva kemia ja osaaminen vaikuttaa suuresti naisen saamiseen ja varmasti on kalun koollakin joku merkitys.

Vierailija
49/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa alkaa käydä selväksi, että vain pieni osa naisista saa orgasmin yhdynnässä ja toisten naisten mielestä tämäkin vähemmistö pitäisi polttaa roviolla noitina. Mistä moinen kateus kumpuaa?

Vierailija
50/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä lukiessa alkaa käydä selväksi, että vain pieni osa naisista saa orgasmin yhdynnässä ja toisten naisten mielestä tämäkin vähemmistö pitäisi polttaa roviolla noitina. Mistä moinen kateus kumpuaa?

Täällä on vain joitakin kiihkoilijoita. Joidenkin on mahdotonta ajatella, että orgasmi voi onnistua yhdynnässä ilman glitoriksen stimulointia. Itsekin opin sen orgasmin vasta myöhemmällä iällä.

Vierailija
51/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan saavat vapaasti saada miten saavatkaan. En usko kateuteen, mutta en myös pidä ketäänsen "parempana" vaikka ei saisikaan ilman klitoriksen hyväilyä.

Päinvastoin, joku mies täällä mmeuhaa ja suorastaan tyrkyttää sitä pakkona, siis että naisen opeteltava, Ja pöh.

Vierailija
52/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pEmpä ole lukenut täällä ainoatakaan viestä, missä kiellettäisi naista saamasta millään tavalla. Mutta, en myöskään ole lukenut ensimmäistäkään miehen kirjoittamaa positiivista kommenntia siitä, että nainen ylipäänsä saa orgasmin millä tavalla hyvänsä. On annettu mm. neuvo olla koskettamatta sitä klitorista ollenkaaan! Siis istä mistä nainen nautintoa saa todellakin kovaa.

Vierailija
53/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pEmpä ole lukenut täällä ainoatakaan viestä, missä kiellettäisi naista saamasta millään tavalla. Mutta, en myöskään ole lukenut ensimmäistäkään miehen kirjoittamaa positiivista kommenntia siitä, että nainen ylipäänsä saa orgasmin millä tavalla hyvänsä. On annettu mm. neuvo olla koskettamatta sitä klitorista ollenkaaan! Siis istä mistä nainen nautintoa saa todellakin kovaa.

Eipä ole kommentteja kysyttykään, mutta tässä tulee:

Kiva, kun vaimo saa jollain tavalla.

Onko parempi nyt?

Vierailija
54/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut tänne vaikka kuinka monta kertaa, että tärkeitä on, että nainen saa ylipäätään jollakin tapaa seksi harrastettaessa. Saa sitten suuseksillä tai naimalla. Mutta jos nainen haluaa naimalla niin toki siihen pyritään kaikin tavoin.

Ei täällä ole kukaan mies kirjoittanut etteikö klitorista saisi hyväillä, jos nainen sitä haluaa. Mutta kaikki naiset ei halua naimisen aikana. Sen hyväksyminen näyttää olevan joillekin naiselle vaikeaa. Mutku minä...

M62

Vierailija
55/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija

47/54 | 

klo 17:33 | 16.2.2021

Neljä viidestä naisesta ei saa orgasmia ilman klitoriksen stimulointia. Olet siis täysin normaali.

Erityistason seksuaaliterapeutti (NACS) Marja Kihlström kertoo videolla vinkkinsä orgasmivaikeuksista kärsiville naisille.

Luulitko, että muut naiset saavat orgasmin pelkän yhdynnän avulla ilman klitoriksen stimulointia? Eivät saa. Näin kertoo Journal of Sex & Marital Therapy -tiedelehdessä julkaistu tutkimus, johon vastasi tuhat 18–94-vuotiasta naista. Toimittaja Rebecca Reidin mielestä naiset ovat eläneet silti vuosikymmeniä keisarin uudet vaatteet -tilanteessa. Reidin mukaan naiset ovat kuvitelleet, että he ovat outoja, kun eivät saa orgasmia pelkän yhdynnän avulla, eivätkä siksi sano asiasta mitään. Oikeasti he ovat vain normaaleja, mutta kukaan ei ole puhunut asiasta.

Vierailija
56/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit siis etsiä dildolla kiihottavaa tuntumaa pillustasi(tai anaalistasi) niin että haet rauhassa & ilman ulkoisia paineita mahdollisimman kiihoittavaa tahtia ja tuntumaa jonka avulla pääset huipulle koskematta klitorikseen.

Näin ohjeisti

täällä joku...

Vierailija
57/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

47/54 | 

klo 17:33 | 16.2.2021

Sama virsi jatkuvasti. Tuo on vain yksi pieni tutkimus. Joissakin tutkimuksissa yli 50% sai naimalla ja naimalla+klitorista hieromalla vajaa 20% siihen lisää, eli yhteensä 70% naimalla. Siten vain 30% ei saanut naimalla millään konstilla.

Tutkimustulosta hämää sana "säännöllisesti", koska vain 30% naisista saa säännöllisesti orgasmin naidessa ilman klitoriksen hierontaa.

Tutkimusten mukaan vain 42% naisista saa orgasmin suuseksillä, joten ei sekään aina ole tae orgasmiin.

Mutta mies on fiksu jos pyrkii siihen, että naisensa saa aina jollakin tapaa. Keinoista viis. Tähän olen ainakin itse pyrkinyt ja siinä myös onnistunut. Pitkässä parisuhteessa keinot vaimon orgasmin saannissa ovat vaihdelleet laidasta laitaan.

M62

Vierailija
58/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta m62, mutta puhe ollut kokoajan siitä, että pelkällä naimisella pitäs saada, ilman sitä klitoris stimulaatiota. Tätä ajatusta en ymmärrä. Itse saan järisyttävimmät orgasmmini, kun mies panee ja samalla sormillaan stimuloi klitorista. Aivan järkyt, ja melkein aina silloin myös ejakuloin.

En siis mitenkään vastusta kenenkää tapaa, en todellakaan, mutta en käsitä miksi pitäisi saada just pelkällä naimisella. Mutta iha ok jos joku saa, kutensanoin jo monasti kunhan saa. Ei siitä voi kukaan suuttua, herranjestas.

Vierailija
59/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä tietääkseni kukaan ole kirjoittanut että naisen pitäisi saada pelkällä nainnilla. Ihan tarpeeksi vaikeaa ja työlästä saada nainen saamaan muutenkin. Suurin osa seksiajasta ainakin meillä menee vaimon halujen ja pillun herättelyyn, saa sitten orgasmin ennen naimista tai sen aikana.

Minusta tärkeintä on se, että miehellä pitäisi olla hyvä keskusteyhteys naisen pillun kanssa. Pillu pitää saada haluamaan miestä ja miehen käsittelyä, oli tapa mikä hyvänsä. Muuten seksissä ei ole mitään järkeä. Jokusia kertoja heittänyt pyyhkeen kehään kun huomannut, ettei vaimon pillu ole herännyt, eli vaimoa ei ole haluttanut. Sen jälkeen otettu uusiksi joku toinen päivä.

Sanotaan, että nykyään naisen pitäisi olla vaativampi ja haluta itselleenkin nautintoa. Vähän kumma ajatus kun tuo toteutunut meillä jo 70-luvun lopusta lähtien, eli kun alettiin seurustelemaan. Oli molemmille itsestään selvyys.

M62

Vierailija
60/62 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meilläkin on itsestään selvyys että molemmat saa, minä montakin aina. Muuten ei oltaskaan enää yhdessä, ei todellkaan.

En tajua niitää naisia, jotka aina vaan ovat kuin nuket, joita mies käyttää miten haluaa, jajatkavat vuoskaudet. Hyi helvetti noita kamalia ukkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän