Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tulla yhdynnässä mutta se ei vain onnistu. Voiko asiaa harjoitella jotenkin?

Vierailija
15.02.2021 |

Ärsyttävää.
En tykkää siitä, että tulen vain klitoriksen stimuloimisesta. Toki kiva, että edes onnistuu niin mutta onko mahdollista jotenkin myös tulla yhdynnän kautta? Olen kateellinen niille naisille, joilta se onnistuu.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen kyllä ykköspesästäkin kun edestä kutittelee siinä samalla. Parjaimmillaan molemmat laukeaa samaan aikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki huippukivasta Riittävän iso JellyJ##tikka.

Vierailija
4/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttoi itsellä. Jossain vaiheessa vaan aloin tulemaan. En kyllä tiedä oliko raskauksilla osansa, ainakin ne herkisti jonkun verran lisää. Ja toisaalta ylipäätään saman kumppanin kanssa vuosia seksiä harrastaessa on pikkuhiljaa vapautunut ja antautunut nautinnolle yhä enemmän, vaikka kuvittelin alussakin olevani vapautunut.

Mutta itse tulen ehkä parhaiten esim. miehen päällä ratsastaessa, koska sillon klitoris stimuloituu samalla hankauksesta ja toisaalta voin itse hakee itselle täydellisen rytmin.

Vierailija
5/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
6/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista saa juuri klitorisorgasmin. Joka voi tuntua syvemmälläkin, mutta vaginaorgasmi on enemmän miesten kuvittelema juttu. Heitä harmittaa että nainen voi laueta ilman heitäkin.

Vierailija
7/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika auttoi itsellä. I7Jossain vaiheessa vaan aloin tulemaan. En kyllä tiedä oliko raskauksilla osansa, ainakin ne herkisti jonkun verran lisää. Ja toisaalta ylipäätään saman kumppanin kanssa vuosia seksiä harrastaessa on pikkuhiljaa vapautunut ja antautunut nautinnolle yhä enemmän, vaikka kuvittelin alussakin olevani vapautunut.

Mutta itse tulen ehkä parhaiten esim. miehen päällä ratsastaessa, koska sillon klitoris stimuloituu samalla hankauksesta ja toisaalta voin itse hakee itselle täydellisen rytmin.

Tähän mekin on pitkässä suhteessa päädytty eikä valittamista.

Vierailija
8/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus johtaa usein siihen, että nainen vain hankaa klitoristaan miehen vatsaan. Suosittelen lähistä ja kestävä mies, joka hitain voimakkain vaihtelevin työnnöin hakee naisesta nautinnollisia kohtia. Nainen koittaa samalla ottaa tuntumaa kulliin emätintä puristelemalla ja jännittämällä. Mies välillä myös pysäyttää työnnöt syvälle ja antaa kullin sykkiä omia lemmenlihaksia jännittäen. Yleensä tässä vaiheessa tulee, kun sen vain kerran oivaltaa.

Vierailija
9/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastus johtaa usein siihen, että nainen vain hankaa klitoristaan miehen vatsaan. Suosittelen lähistä ja kestävä mies, joka hitain voimakkain vaihtelevin työnnöin hakee naisesta nautinnollisia kohtia. Nainen koittaa samalla ottaa tuntumaa kulliin emätintä puristelemalla ja jännittämällä. Mies välillä myös pysäyttää työnnöt syvälle ja antaa kullin sykkiä omia lemmenlihaksia jännittäen. Yleensä tässä vaiheessa tulee, kun sen vain kerran oivaltaa.

Ääni tälle.

Vierailija
10/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit simuloida yhdyntää peniksen kanssa yksin dildon avulla.

Voit siis etsiä dildolla kiihottavaa tuntumaa pillustasi(tai anaalistasi) niin että haet rauhassa & ilman ulkoisia paineita mahdollisimman kiihoittavaa tahtia ja tuntumaa jonka avulla pääset huipulle koskematta klitorikseen.

Kun saat orgasmeja tällä tavoin niin voit saada helpommin orgasmeja myös miehesi kanssa koska sinulla on muistissa minkälainen tuntuma ja tahti tuottaa sinulle orgasmin

Sängyssä voit neuvoa miestäsi tarkasti millä tahdilla haluavat hänen nussivan sinua jotta saisit orgasmeja

Vierailija
11/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä naisen pitäisi saada juuri yhdynnässä? En tajua tätä asiaa..Miksei vaan olla tyytyväisiä kun saa.Ei tee naisesta yhtään parempaa saako millälailla vaan,pääasia että saa!

Älkää aina vaan luoko noita idoiootteja paineita naisille, että "koittakka hinkata sitä ja tätä", minkä hemmetin takia?? Koittakaa miehet itse ruveta saamaan jollain muulla tavalla, vaikka polvitaipeeseen panemalla, tai jotain yhtä älyvapaata!

Vierailija
12/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naisen pitäisi saada juuri yhdynnässä? En tajua tätä asiaa..Miksei vaan olla tyytyväisiä kun saa.Ei tee naisesta yhtään parempaa saako millälailla vaan,pääasia että saa!

Älkää aina vaan luoko noita idoiootteja paineita naisille, että "koittakka hinkata sitä ja tätä", minkä hemmetin takia?? Koittakaa miehet itse ruveta saamaan jollain muulla tavalla, vaikka polvitaipeeseen panemalla, tai jotain yhtä älyvapaata!

Aivan. Moni nainen tulee vain ostamalla Cuccin käsilaukun. Tähän voi mieskin osallistua maksajan ominaisuudessa, ja voitteko uskoa, että se on tyydyttävämpää kuin seksi kyseisen naisen kanssa?

Vierailija
13/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin voittaa lotossa? Miten se onnistuu? Harjoittele koko ikäsi, ja lopulta kun kuolema koittaa, tajuat että ei hitto ei se vaan tullutkaan.

Vierailija
14/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat-tekniikka kokeiluun, vaatii harjoittelua mutta sillä luultavasti onnistuu.

Vierailija
15/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatko pillua imemällä orkun

Vierailija
16/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele, näin saat miehes onnelliseksi.

Vierailija
17/62 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu naisen pitää harjoitella miehen tapaa...ja unohtaa se tapa millä itse parhaiten a helpolla saa.

Vierailija
18/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu naisen pitää harjoitella miehen tapaa...ja unohtaa se tapa millä itse parhaiten a helpolla saa.

Tulisiko mielestäsi naisilta kieltää ap:n esittämät kokeilut, vai mitä yrität sanoa?

Vierailija
19/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko mielestäsi naisilta kieltää ap:n esittämät kokeilut, vai mitä yrität sanoa?

En tietenkään, enkä mitenkään voisikaan! Ihmettelen vaan sitä MIKSI se orgasmi pitäisi saada juuri yhdynnässä, kun helpompiakin tapoja naiselle on, kuin tuo nimenomaan miesten tapa. Loogista! Eihän miestenkään tarvitse "harjoitella" saamista jollain muullatavalla kuin omallaan.

Vierailija
20/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta moni nainen haluaa saada orgasmin naidessa, eikä suuseksillä. Siksi!

Orgasmin saamista naimalla helpottaa, jos ensin mies antaa suuseksiä ja sormettaa orgasmin rajoille. Sitten pitää vain kokeilla kuinka rajoille, milloin on liian aikaista milloin mennyt yli. Kun ajoituksen oppii nainen saa aika nopeasti orgasmin naimisen aloituksesta. Siten mieskin kestää helpommin tarpeeksi pitkään, että molemmat saa. Orgasmin saamiseen auttaa sekin, että kiimaa nostetaan ensin pitkään ja sitten ikäänkuin luvan kanssa naidaan pellit auki suurella kiihkolla. Vaimolla ainakin vaikutti selkeästi orgasmin saantiin minun kiimani, siksi sitä tuli monesti näyteltyä, jos ei ollutkaan herkässä.

Vaimonikin halusi nuorempana aina naidessa, eikä suuseksillä. Haluaisi vieläkin jos saisi. Mutta sama se on itselläkin, suuhun laukeaminen ei ole kuin kalpea aavistus pilluun laukeamisesta. Suikkarit ei poista panetusta kuin hetkeksi.

M62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan