Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen tytär

Vierailija
15.02.2021 |

Onko kenellekään tuttua?Aikuinen tytär muistuttaa äitiään tämän nuoruuden virheistä mitkä eivät suoranaisesti koske tytärtä.Ne ajat ovat minulle tosi synkkiä ja olen hirveesti katunut niitä ja ahdistunut niistä.Hän on minulle tosi tyly vaikka olen ja olemme puolisoni kanssa auttaneet häntä niin rahallisestikin kun lasten hoidossa.Hän kohtelee välillä tosi ilkeästi.Olen sairas mutta myötätuntoa tulee harvoin.Eikö riitä että kadun tekojani,pitääkö vielä puukkoa kääntää haavassa .Mielessä vaan että kuka meistä sen ensimmäisen kiven voi heittää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä saattaa olla joku psyykkinen sairaus, usein näissä esim vakava masennus, ihminen on hyvin itsekeskeinen, eikä näe ongelmia henkilökohtaisesti vaan syyttä muita niistä. Kanna koittaa saada tyttärelle ammattiapua ja ymmärtää että käytös johtuu sairaudesta ei hänen oikeasta luonteestaan.

Vierailija
2/5 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran tälle aloitukselle. Mitäköhän "virheitä" kyseiset henkilöt ovat tehneet. Eivät varmasti yhtään mitään. Vai onko hoidettu liian hyvin. En usko koko tarinaa. Se että on jostain huolissaan ei merkitse mitään. Olet tilivelvollinen vain ja ainoastaan itsellesi. Kuten sanottu eväät elämälle annettu.

Tähän sopisi hyvin runo.

Lapset jotka ovat sinun lapsiasi eivät ole lapsiasi vaan auringon ja tuulen tyttäriä ja poikia.. Jne. Et voi kenenkään puolesta elää tätä elämää et edes aikuisten lapsiesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyttäresi tietää nuoruutesi virheistä?

Vierailija
4/5 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi on syyllinen nuoruutesi mokiin :(

Vierailija
5/5 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla kattomaan tyttäresi kunnon

T Setämies 37v