Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole minkäänlaista kykyä olla kohtelias ja mukava ihminen

Vierailija
15.02.2021 |

Olen saanut nyt kuudesta eri työpaikasta palautetta siitä että en ole mukava ja minua ei pysty lähestymään.

Ystäviä minulle ei ole ja heidän kanssaan on aina ollut tosi isoja vaikeuksia tulla juttuun.

Mieheni vitsailee jatkuvasti sillä että ole sosiaalisesti rajoittunut. Töksäyttelen aina törkyjä suusta ja en anna esim. Rakentavasti palautetta.

Itse en onnistunu muuttumaan. En tiedä mitä tekisin enää käytökselleni. Yritän olla hiljaa palavereissa, yritän olla sanomatta yhtään mitään. Silti aina joku pienikin sana mitä sanon, on väärin.

Loukkaan jatkuvasti ihmisiä ympärilläni, enkä saa asiaa loppumaan.

En enää suostu tapaamaan ketään uutta, koska tiedän että aiheutan kuitenkin lopulta mielipahaa. En näe enää vanhoja tuttuja, miehen sukulaisia. Se aiheuttaa niin paljon stressiä..

Olen todella masentunut siitä, että olen ihmisenä niin hankala ja kykenemätön soputumaan työpaikalle.

Ja siis minulla ei jatkettu kuukausi sitten koeaikaa, koska minun kanssa ei voi kommunikoida ja muut ei tule juttuun kanssani.

Tapanko itseni nyt vai heti?

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kai sinä läpeensä surkea ole, jos kerran miehenkin olet onnistunut valloittamaan :)

Vierailija
2/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesihän selvästi nauttii törkyturpaisuudestasi! Keskity siihen - paskat muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et kai sinä läpeensä surkea ole, jos kerran miehenkin olet onnistunut valloittamaan :)

Joo. Jostain syystä siinä ei ole ollut ikinä ongelmia. En ole kuitenkaan se helpoin puoliso ja vaatii aikaa ymmärtää minua. Olen huolehtivainen ja uskollinen ja kun oppii tuntemaan, tietää etten tarkoita toiminnallani mitään pahaa.

Alan olla vain todella loppu tähän, etten sopeudu työpaikoille . Haluaisin sulautua massaan, mutta joka paikassa otetaan luonteeni esiin ja siitä ei ole ikinä hyvää sanottavaa.

Ap

Vierailija
4/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Jostain syystä siinä ei ole ollut ikinä ongelmia. En ole kuitenkaan se helpoin puoliso ja vaatii aikaa ymmärtää minua. Olen huolehtivainen ja uskollinen ja kun oppii tuntemaan, tietää etten tarkoita toiminnallani mitään pahaa.

Alan olla vain todella loppu tähän, etten sopeudu työpaikoille . Haluaisin sulautua massaan, mutta joka paikassa otetaan luonteeni esiin ja siitä ei ole ikinä hyvää sanottavaa.

Ap

Mitä jos työkaverit alkaisivat kohdella sinua niin kuin sinä heitä? Voisitko sen kautta ymmärtää, että mitä teet väärin ja onnistua muuttumaan?

Vierailija
5/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ihan normaali nainen. Töykeys ja vi t tumai suu s on teille ominaista. Kestämisiä miehellesi.

Mitä kehuttavaa luonteessasi on, jos joka paikassa törmätään sinun luonnevikaasi? Ovatko ihan kaikki muut väärässä?

Vierailija
6/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä jos työkaverit alkaisivat kohdella sinua niin kuin sinä heitä? Voisitko sen kautta ymmärtää, että mitä teet väärin ja onnistua muuttumaan?

Kun en tiedä mitä teen väärin. Nyt sain potkut koska kanssani kommunikointi toimi. En ole vuoteen nähnyt edes ketään. Yritin kysyä tarkentavia kysymyksiä eikä sanottu mitään muuta kuin että on joku sähköposti minulta edelleen lähetetty esimiehelle esimerkkinä. Kävin kaikki sähköpostini läpi enkä itse nähnyt mitään kamalaa minkä takia minusta olisi pitänyt tehdä valitus. En vain saa kiinni mikä minussa on niin hirveää ettei kanssani tulla juttuun. En hauku ketään enkä kiusaa tms. Ap

Vierailija
7/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäsi et tietenkään tapa, läheiset ympärilläsi joutuisivat surun valtaan. Itsemurha on heikkoutta kestää elämän realiteetteja. Sinä et ole heikko, vaan osaamaton. Sinullahan on jopa puoliso, joka nähtävästi sinusta välittää paljonkin. Et siis varmaankaan kamala ihminen ole. Mutta, minkälaisia törkyjä sinä sitten töksäyttelet? Ja mikä estää antamasta rakentavaa palautetta?

Vierailija
8/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä turpasi kiinni ja opettele käytöstavat.

Nuo taidot oppii tyhmäkin ihminen.

Mieheni sisko ei ole vieläkään oppinut ja ikää on jo 38. Töykeä eikä muiden tunteet kiinnosta pätkääkään! Hänhän on vain suorapuheinen ja rehellinen. Joopajoo ja siksi myös yksinäinen ja työntää naamansa muiden elämään arvostellen ja "palautetta" jaellen. Huhheijaa.

Vierailija
9/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, en ole ikinä puhunut kenellekään noin miten te laitatte kommentteja. Ap

Vierailija
10/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro muutama esimerkki vaikka ei-niin-rakentavasta palautteesta, jota olet antanut. Ja millaisia töksäytyksiä päästelet?

Et kai ole niitä ihmisiä, jotka vain sanovat totuuden, ja on kuulijan vika, jos siitä suuttuu?

Vierailija
11/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta sopisit mainiosti majakanvartijaksi!

Vierailija
12/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos joka paikassa otetaan sinun luonteesi esiin, se kertoo siitä, että nämä asian esiinottajat ovat todella loppu sinun luonteestasi. Ja se, että siitä ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa, pitäisi herättää sinussa ajatuksia. Haluaisit sulautua massaan, miksi konditionaali? Sulaudu massaan, tai katoa. Valinta on sinun.

Vierailija
13/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta sopisit mainiosti majakanvartijaksi!

Tai yksinäisen metsäpolun liikenteenlaskijaksi.

Vierailija
14/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengellinen johtaja kirjoitti:

Itseäsi et tietenkään tapa, läheiset ympärilläsi joutuisivat surun valtaan. Itsemurha on heikkoutta kestää elämän realiteetteja. Sinä et ole heikko, vaan osaamaton. Sinullahan on jopa puoliso, joka nähtävästi sinusta välittää paljonkin. Et siis varmaankaan kamala ihminen ole. Mutta, minkälaisia törkyjä sinä sitten töksäyttelet? Ja mikä estää antamasta rakentavaa palautetta?

Kun en tiedä. En hauku enkä arvostele ikinä. Olen suht suorapuheinen, mutta se liittyy aina tekemiseen ei ihmiseen. En puutu ikinä muiden asioihin enkä varsinkaan mihinkään henkilökohtaiseen elämään. Esimies ei suostunut antamaan mitään konkreettisia esimerkkejä. Siksi olenkin niin rikki. Olisi ollut kiva nähdä vaikka ne viestit mitä olen lähettänyt.. Mutta en saanut. Ap

Vierailija
15/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna joku esimerkki tekemisestäsi tai sanomisestasi minkä jälkeen sinua on moitittu? Ei tähän mitenkään pääse muuten käsiksi. Vai etkö lainkaan ole tajunnut tehneesi koskaan mitään väärin/loukkaavasti?

Vierailija
16/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, en ole ikinä puhunut kenellekään noin miten te laitatte kommentteja. Ap

"Töksäyttelen aina törkyjä suusta ja en anna esim. Rakentavasti palautetta."

Vierailija
17/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheistesi rehellinen palaute käytöksestäsi on varmaan sinulle olennaisinta, mutta jos et siitäkään ole vuosiin oppinut, syy taitaa olla neurologinen. Oikea diagnoosi ja ehkäpä sopeutumisvalmennuskurssi voisi auttaa. Veikkaan autismin kirjolla olevaa aspergerin oireyhtymää näin maallikkona.

Vierailija
18/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hengellinen johtaja kirjoitti:

Kun en tiedä. En hauku enkä arvostele ikinä. Olen suht suorapuheinen, mutta se liittyy aina tekemiseen ei ihmiseen. En puutu ikinä muiden asioihin enkä varsinkaan mihinkään henkilökohtaiseen elämään. Esimies ei suostunut antamaan mitään konkreettisia esimerkkejä. Siksi olenkin niin rikki. Olisi ollut kiva nähdä vaikka ne viestit mitä olen lähettänyt.. Mutta en saanut. Ap

Mihin tekemiseen? Jos ei kerta toisten ihmisten tekemisiin liity niin mihin sitten?

19/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole liian myöhäistä muuttua. Töykeys usein tulee lapsuuden kokemuksista jos lapsuuden perheessä oltiin töykeitä sieltä se malli tulee, ei muuta kuin oppimaan pois siitä.

Vierailija
20/109 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun en tiedä mitä teen väärin. Nyt sain potkut koska kanssani kommunikointi toimi. En ole vuoteen nähnyt edes ketään. Yritin kysyä tarkentavia kysymyksiä eikä sanottu mitään muuta kuin että on joku sähköposti minulta edelleen lähetetty esimiehelle esimerkkinä. Kävin kaikki sähköpostini läpi enkä itse nähnyt mitään kamalaa minkä takia minusta olisi pitänyt tehdä valitus. En vain saa kiinni mikä minussa on niin hirveää ettei kanssani tulla juttuun. En hauku ketään enkä kiusaa tms. Ap

Ai nyt et enää tiedäkään mitä teet väärin, vaikka aloitukseen juuri kirjoitit, että töksäyttelet, etkä ole kohtelias, etkä mukava.

Nämä oli ne palautteet mitä sain. "ole mukavampi" "olet suorapuheinen" ja mies sanoo että töksäyttelen. Tätä en ole tehnyt kyllä pariin vuoteen, kun lopetin muiden ihmisten näkemisen ja sanoin vain moi ja moimoi, hyvää kuuluu, mitä sulle" jne.

Jotain minussa on pahasti vialla, ja sen takia tässä mietin itsemurhaa kun en osaa korjata itseäni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä