Vaimon seurassa ei saa edes mainita sanaa seksi. Ei suostu terapiaankaan
Niin, seksiä meillä on viimeksi ollut jouluna ja silloinkin oli työn ja tuskan takana, että siihen ryhdyttiin kun vaimo tuhahti, että "hoidetaas nyt äkkiä sitten pois alta!" Viime vuonna kokonaiset 3 kertaa (vaimon syntymäpäivä, kesälomapäivä, joulu) ja tänä vuonna ei siis vielä kertaakaan. Viimeksi viime viikolla sanoin, että tämä peli ei vetele ja kysyin että suostuisiko edes esim. seksiterapeutin puheille, mutta ei ole kuulemma tarvetta, koska halut eivät ole kadonneet, mutta se seksi nyt vain ei ole "väliaikaisesti" tärkeää. Alaspäinhän tässä ollaan tultu seksin saralla jo muutama vuosi. Ennen jaksoin sentään yrittää, mutta ne omatkin halut vaimoa kohtaan lähtevät siinä kohtaa kun saat kuudennenkymmennen kerran peräkkäin kuulla, että "ei nyt, katsellaan myöhemmin" ja kun se myöhemmin tulee niin vaimo on 13 vaatekerraston kanssa sängyssä ja haukottelee teatraalisesti. Lähde siinä sitten ehdottelemaan kun toinen jo ilmoittaa, että nyt nukutaan.
Jos TV:ssä on joku seksikohtaus niin vaimo joko itse vaihtaa heti kanavaa tai tuhahtaa, että "vaihda nyt jonnekin muualle se kanava" tai lähtee vain siksi aikaa pois huoneesta. Mitään muutakaan seksiin liittyvää ei saa edes mainita. Kun telkkarissa on kaikkia kaalimato ja satisfier mainoksia ja jos niistä vaikka keksii jonkun kaksimielisen vitsin tai jutun niin alkaa kauhea kiukuttelu, että olisihan se pitänyt tietää, että sulla on vain tuollaiset mielessä.
Näin etätöissä ja korona-aikana on vaikea edes tavata ketään, jonka kanssa halut voisi hoitaa pois, joten kärvistellään sitten seksittömässä suhteessa sen aikaa. Pettämiseen tämä kyllä varmasti jossain vaiheessa ajautuu kun kolmenkympin puolessa välissä seksi kotona on loppu.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vaimon keho, vaimon päätös. Ei voi etkä saa pakottaa häntä seksiin, jos hän ei halua. Sen sijaan tarjoa turvaa ja syliä.
Sen sijaan voi erota. Ei voi pakottaa miestä pysymään rakkaudettomassa liitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37018 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tällaisessa tilanteessa hommaisin sijoitusasunnon keskustasta panoluukuksi. Koronan jälkeen laittaisin airbnb-käyttöön ja muut ajat pitäisin omana "tuntihotellina". Talouteen tulisi pitkällä aikavälillä hieman lisätuloja sekä mieli virkistyisi. Mahdollisen eron tullessa olisi paikka minne muuttaa.
Just. Kaikilla, kun ei ole sitä ensimmäistäkään omistusasuntoa. Saatikka sitten ihan panomestaksi muka ois varaa ihan vaimoltakin "huomaamatta" ostella kämppää.
Ja lisäksi vielä, että pettäminen ei ole hyvä ratkaisu, enkä vaan tarkoita moraalittomuutta. Koska toinen, tässä tapauksessa vaimo, ei välitä miehestään tai suhteestaan, ero on ainoa vaihtoehto. Aivan turha toivo, että tuollaisesta tilanteesta voisi vielä nousta. Miksi siis pitkittää tuskaa, kasvattaa vain katkeruutta, ja elämä menee hukkaan.
En ymmärrä tätä vaimo ei välitä mantraa.
Mitä hänen pitäisi tehdä?
Antaa kehonsa r@iskattavaksi?
Raiskaus on vasten toisen tahtoa, väkisinmakaamista. Jos toinen ei enää tahdo, hän ei rakasta. Ei siinä selitykset ja tekosyyt paljon auta, vaikka niitä toisilla aina riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon keho, vaimon päätös. Ei voi etkä saa pakottaa häntä seksiin, jos hän ei halua. Sen sijaan tarjoa turvaa ja syliä.
Sen sijaan voi erota. Ei voi pakottaa miestä pysymään rakkaudettomassa liitossa.
Rakkaus ja seksi eivät ole synonyymejä!! Huoh, kuinka monta kertaa tämä pitää sanoa.
Etsi himokas nuori pimatsu, mitä sitä kärsimään. Seksi on elämässä ainoa tärkeä asia, muulla ei väliä.
Hän ei välitä sinusta enää, mutta haluaa olla muuten turvallisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Mutta eipä taida tästä miehestä olla tähän.Jaaha, taidanpa miehenä lopettaa siivoamisen ja sanoa vaimolle, että oma keho, oma päätös. Et voi pakottaa minua siivoamaan, jos en halua. Sen sijaan anna hali. Tulen kohta kertomaan miten meni.
Onko imuroiminen mielestäsi sama asia kuin se, että antaa miehen tyhjentää kassinsa rööriisi silloin kuin itse haluaa?
Kokeilepa vaikka naapurin Pekan kanssa asiaa ja anna hänen tyhjentää kassinsa sinuun, vaikka et asiaa haluaisikaan. Tai mistä sitä sinusta tietää, ehkä se naapurin Pekka on juuri sitä mitä sinä haluat ja onhan teilläkin suhde, naapuruussuhde. Jos Pekka tulee muna pystyssä hissiin samaan aikaan sinun kanssasi, niin suhteenne vuoksi sinun ei auta muuta kuin pyllistää, koska Pekka haluaa.
Halaamalla ja kauniisti puhumalla pääsee muuten tosi paljon paremmin eteenpäin kuin vonkaamalla, kettuilemalla, äksyilemällä ja typerillä vitseillä. Tuskinpa ap on edes vaimonsa kanssa seurustelua aloittaessaan lähtenyt heti vaatimaan reikää, vaan hän on (toivottavasti) halinut, ollut ihana kuunteleva ja jutteleva mies, pitänyt kädestä, koskettanut hellästi ja ollut muutenkin herrasmies. Mitä on sen jälkeen tapahtunut? Onko ap enää tippaakaan se mukava mies, joka sai naisensa hymyilemään, ja tämän luottamuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ap eroa?
Noh, koska sitä toista kyllä silti rakastaa ja arvostaa ja tähän asti olen elätellyt toiveita, että se joskus muuttuisi paremmaksi, mutta ei taida olla muuttumassa.
Joopa joo. Minä olen nainen, joka ei juuri koskaan sano ei. Seksi on suhteen ja koko elämän suola. Mutta mullapa mies sanoo, että tunteet on kadonnut, hän ei siis rakasta. Seksuaalisuuttani piti kuitenkin itsestäänselvänä, kun se on niin voimakas. Melkein vuoden harrastelin miehen mielestä oikein hyvää seksiä ennen kuin tunteettomuus hänen puoleltaan alkoi vaikuttaa. Nykyään mielummin hoitelen itse itseni ja erohan tässä on tulossa. On se kumma, että pihtareillekin rakkautta riittää ( myös mieheni aiemmassa suhteessa) mutta kun on oikeasti halukas nainen, niin rakkaus katoaa. No, sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Etsi himokas nuori pimatsu, mitä sitä kärsimään. Seksi on elämässä ainoa tärkeä asia, muulla ei väliä.
Itseasiassa ne nuoret pimatsut eivät useinkaan ole niitä himokkaimpia. 30-35v boomerit ja milfit ovat niitä, jotka jo uskaltavat sanoa ja näyttää mitä haluavat.
Hakea apua. Itse naisena en haluaisi elää seksittömässä parisuhteessa. Meillä on ainakin rakkautta ja silloin seksi on myös hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ne nuoret pimatsut eivät useinkaan ole niitä himokkaimpia. 30-35v boomerit ja milfit ovat niitä, jotka jo uskaltavat sanoa ja näyttää mitä haluavat.
Boomerit on nykyään 70-75 -vuotiaita, joten tuskin monella enää edes on haluja tai heppi toimi, vaikka maailmanluokan siittiöitä aikoinaan tuottikin. Yhdysvalloissa toisen maailmansodan jälkeinen syntyvyys jatkui pidempään aina 1960-luvun alkuun saakka, joten sielläkin nuorimmat boomerit on vajaa kuuskymppisiä. Suomessa 1985-1990 syntyi poikkeuksellisen pieniä ikäluokkia, joten tarkista faktat ennen kuin käytät termejä väärin.
https://www.tilastokeskus.fi/static/media/uploads/tup/suoluk/kuviot/suo…
Haluaa varmasti, muttei sinun kanssasi. Harvemmin nainen hyvästä seksistä kieltäytyy
Kuulostaa järkyttävältä. Vaimosi ei pysty puhumaan asiasta eikä suostu, että ulkopuolinen ammattilainen auttaisi.. Oon nainen, ja musta tuo- että hän sivuuttaa koko seksittömyyden, vaikka pyydät häntä terapiaan-on merkki, että hän on luovuttanut liittonne suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ja seksi eivät ole synonyymejä!! Huoh, kuinka monta kertaa tämä pitää sanoa.
Ehkä ei, mutta ei suuresta rakkaudesta kerro jos tuolla lailla tekee kummankin elämän ankeaksi. Kuinka monta kertaa se on naisille sanottava? Ero..
Ap:lle Ehdotus:
Älä puhu mitään seksistä. Siivoa, osallistu kotitöihin, hommaa harrastuksia, rupeat käymään kuntosalilla, käyt parturissa ja pidät muutenkin ulkoisesti itsestäsi huolta. Siten kun naisesi mielenkiinto alkaa heräämään (usein kun ei yritä liikaa), hommaa joku ihana hemmottelu vkl naisellesi ja jätä Satisfyer 2 hotellihuoneen sängylle. Ehkä naisesi on unohtanut mitä on orgasmi, mitä on nautinto. Häpeää omaa vartaloa? Rentoutuneena, yksin hotellihuoneessa ehkä jonku spa hoidon jälkeen skumppalasi kädessä lekotellessa saataisi koko konetta kokeilla ja halut herätä. Kysynkin että oletko seksissä kuunnellut mitä naisesi haluaa? Ehkäpä Satisfyer toisi kipinää suhteeseen. Tämän jälkeen jos naisesi ei halua seksiä takaisin kotiin palatessa niin ihme on. Sitten voit mun puolesta lakata yrittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle Ehdotus:
Älä puhu mitään seksistä. Siivoa, osallistu kotitöihin, hommaa harrastuksia, rupeat käymään kuntosalilla, käyt parturissa ja pidät muutenkin ulkoisesti itsestäsi huolta. Siten kun naisesi mielenkiinto alkaa heräämään (usein kun ei yritä liikaa), hommaa joku ihana hemmottelu vkl naisellesi ja jätä Satisfyer 2 hotellihuoneen sängylle. Ehkä naisesi on unohtanut mitä on orgasmi, mitä on nautinto. Häpeää omaa vartaloa? Rentoutuneena, yksin hotellihuoneessa ehkä jonku spa hoidon jälkeen skumppalasi kädessä lekotellessa saataisi koko konetta kokeilla ja halut herätä. Kysynkin että oletko seksissä kuunnellut mitä naisesi haluaa? Ehkäpä Satisfyer toisi kipinää suhteeseen. Tämän jälkeen jos naisesi ei halua seksiä takaisin kotiin palatessa niin ihme on. Sitten voit mun puolesta lakata yrittämästä.
Eiköhän tuo Ap:n akka jo tätä nykyäkin hoitele seksinsä jonkun toisen kanssa tai ainakin halua tehdä näin. Mitä tuota suotta nyt enää kustantamaan tilaisuutta tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Tänään etätöissä:
>5v seksittömyyden jälkeen vinkkaa eukolle Mites olis
>suuttuu, kävelee kuin lehmä sohvalle>ehdota pillun lipitystä....
>ehdota että ottas nikkelin suuhun...
>ala suutelee akkaa ja yritä räplätä märäksi....
>5min ei kosteutta havaittavissa
>eukko hakee liukkarin,
>ehdota takaa päin....>ehdota uutta asentoa....
>saa muna pilluun kun litra liukkaria on kulutettu
>3min panohommia.... Saa loisto idea kokeilla sormella 2 reikää....>2min lisää panoa... Voitko jo tulla kun rupee tuntuu tyhmältä.
> vie suorite loppuun ja laukea.Että sellasta
No sait sentään seksiä viiden vuoden tauon jälkeen, vaikket edes panostanut asiaan suuresti. 😄
Minulle (nainen) ovat tuoksut ja visuaalisuus tärkeää seksuaalisessa halussa. Sen kanssa onkin joutunut nykyisin painimaan.
Voin ihan suoraan sanoa että kiiho tun miehessäni hänen ulkomuodostaan. Nyt en tarkoita mitään sixpackiä vaan niitä hänen normaalityövaatteitaan: pukua jne. On siis sellaisessa hommassa että yleensä liikkui aina puku päällä päivittäin töissä ja näin tietenkin hänen lähtevän töihin sliipattuna yhtä aikaa kanssani ja tulevan sliipattuna takaisin kotiin. Vaikka olisi tullut minua aikaisemmin kotiin niin tyypillisesti oli työvaatteet vielä päällä kun itse saavuin kotiin. Partaveden tuoksu sai sukkani pyörimään ja olin valmis repimään miehen makuuhuoneeseen työpäivän jälkeen. Itsekin koin itseni haluttavaksi kun olin meikannut ja oli hyvännäköiset vaatteet päällä.
Noh. Korona. Etätyöt. Verkkarit kummallakin jalassa. Tai jotkin oloasun tyyliset. Partavesi? No ei todellakaan. Meikkiä minulla? Öh joskus. Haluttaaki samalla tavalla kuin ennen. Ei, määrä on tippunut huimasti. En minä halua tuota verkkareista haahuilevaa miestä yhtä paljon kuin sitä skarpisti pukeutunutta ja hurmaavalta tuoksuvaa miestä joka minulla aiemmin oli. Ja juu tuskin mieskään haluaa minua yhtä paljon kuin ennen...
Jos ap:n perheessä on myös siirrytty etäilemään niin tällainenkin voi olla syynä.
Eiköhän tuo Ap:n akka jo tätä nykyäkin hoitele seksinsä jonkun toisen kanssa tai ainakin halua tehdä näin. Mitä tuota suotta nyt enää kustantamaan tilaisuutta tuohon.[/quote]
No vellihousut toimii niin ettei toimi ollenkaan. Ja puhuu naisista akkoina. Vaikea sanoa mikä tilanne, onko rouvalla masennus, ovatko kotona 24 h etätöissä molemmat ja ehkä joku pieni breikki toisistaan voisi olla paikallaan. Ei myöskään tiedetä pitääkö AP itsestään huolta, onko etätöissä rupsahdettu, onko vaimo rupsahtanut vai mistä kiikastaa.
Onko AP:n seksiehdotukset sitä että työnnetään sormet alapäähän tai jotain muuta vastaavaa luotaantyöntävää käytöstä. Esileikki vähän kadonnut? Charmi kadonnut?Kuulostaa kuitenkin siltä, että kummatkaan ei voi hyvin. Seksissä toki voi taukoa olla esim synnytyksen jälkeen ja aika luonnollista se onkin joskus. Silloin miehiltä löytyy kyllä kädet joilla tyydyttää itsensä. Muutenhan jokaisen synnytyksen jälkeen pitäisi lähteä pettämään kun "ei saa muutamaan kuukauteen seksiä". Puhuminen, puhuminen ja puhuminen sekä kumppanin kunnioitus on avainasemassa, jos ne kadottaa ei oikein suhteella ole toivoa. Joskus täytyy sekin sietää, että toisella ei ole haluja. Sitten pitää tehdä jotain niiden halujen löytymisen eteen. Mies osti mulle salikortin ja voin sanoa että haluja löytyy kyllä kun läskit saa kyytiä. Kummasti haluja löytyy myös kun mies hemmottelee kylpyläreissuilla ja se että saa vaikka vkl aamupalan pöytään ja nukkua pitkään.
Vielä syiden pohtimista. Hormonivalmisteet voivat viedä halut joiltakin naisilta. Pitkä parisuhde voi viedä myös halut, jos mietit haluaisitko itse painia tavallaan karvaisen miehen kanssa hikisesti usein, et ehkä haluaisi. Ellei ole todella miellyttävä tyyppi ja henkinen yhteys. Ehkä sinusta kehittyy ajan myötä naiskuiskaaja