Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon seurassa ei saa edes mainita sanaa seksi. Ei suostu terapiaankaan

Vierailija
15.02.2021 |

Niin, seksiä meillä on viimeksi ollut jouluna ja silloinkin oli työn ja tuskan takana, että siihen ryhdyttiin kun vaimo tuhahti, että "hoidetaas nyt äkkiä sitten pois alta!" Viime vuonna kokonaiset 3 kertaa (vaimon syntymäpäivä, kesälomapäivä, joulu) ja tänä vuonna ei siis vielä kertaakaan. Viimeksi viime viikolla sanoin, että tämä peli ei vetele ja kysyin että suostuisiko edes esim. seksiterapeutin puheille, mutta ei ole kuulemma tarvetta, koska halut eivät ole kadonneet, mutta se seksi nyt vain ei ole "väliaikaisesti" tärkeää. Alaspäinhän tässä ollaan tultu seksin saralla jo muutama vuosi. Ennen jaksoin sentään yrittää, mutta ne omatkin halut vaimoa kohtaan lähtevät siinä kohtaa kun saat kuudennenkymmennen kerran peräkkäin kuulla, että "ei nyt, katsellaan myöhemmin" ja kun se myöhemmin tulee niin vaimo on 13 vaatekerraston kanssa sängyssä ja haukottelee teatraalisesti. Lähde siinä sitten ehdottelemaan kun toinen jo ilmoittaa, että nyt nukutaan.

Jos TV:ssä on joku seksikohtaus niin vaimo joko itse vaihtaa heti kanavaa tai tuhahtaa, että "vaihda nyt jonnekin muualle se kanava" tai lähtee vain siksi aikaa pois huoneesta. Mitään muutakaan seksiin liittyvää ei saa edes mainita. Kun telkkarissa on kaikkia kaalimato ja satisfier mainoksia ja jos niistä vaikka keksii jonkun kaksimielisen vitsin tai jutun niin alkaa kauhea kiukuttelu, että olisihan se pitänyt tietää, että sulla on vain tuollaiset mielessä.

Näin etätöissä ja korona-aikana on vaikea edes tavata ketään, jonka kanssa halut voisi hoitaa pois, joten kärvistellään sitten seksittömässä suhteessa sen aikaa. Pettämiseen tämä kyllä varmasti jossain vaiheessa ajautuu kun kolmenkympin puolessa välissä seksi kotona on loppu.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat seksiä ihmisen kanssa joka ei halua seksiä sinun kanssa?

Sun kaltaiset ihmiset on mun mielestä todella pelottovia.

Vierailija
42/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vaan vetää käteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi aloittaa seksisuhde samassa tilanteessa olevan naisen kanssa. Win-win tilanne kaikille osapuolille - haluttomat puolisot saavat olla rauhassa, muut saavat.

Vierailija
44/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämätöntä, päälle kolmikymppiset elää seksittömässä suhteessa. Meillä on seksiä ihan joka päivä, muutama kerta vuodessa voi jäädä väliin. Ja samaa ikäluokkaa ollaan. Joskus miehen halut voi olla ehkä vähän suuremmat kuin omat, mutta rakastan häntä ja haluan niinä vähän väsähtäneempinäkin päivinä huomioida hänet, kun hänkin huomioi minua arjessa päivittäin. Ihmisten itsekkyys on jotain ihan käsittämätöntä, ihan kuin seksi oman puolison kanssa olisi liikaa vaadittu! Poikkeuksena tietenkin sairaudet ym., jotka voi tehdä seksistä tilapäisesti oikeasti vastenmielistä.

Kyllä se on liikaa vaadittu, jos toinen ei oikeasti halua. Keneltäkään et voi mennä vaatimaan seksiä.

Terveisin toinen kolmekymppinen, jonka parisuhteessa seksiä on aikalailla päivittäin.

Vierailija
45/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko avioliittoon sovittu ja vanhempienne sopima? Vai oletko ihan itse valkannut vaimosi, todennut hänet seurustelun aikana ihanaksi ihmiseksi ja nainut hänet?

Mitä ikävää olet tehnyt, että vaimo ei enää halua sinua? Onko hän edes koskaan halunnut?

Tai ehkäpä vika on siinä itsekeskeisessä pihtarimuijassa, joka käyttää valtaansa ja kontrolloi.

Kukaan ei voi pihdata seksiä, koska kukaan ei ole oikeutettu seksiin.

Seksillä ei voi siis kiristää tai kontrolloida.

Tällaiset maailmankuvat kuuluvat kiviajoille.

Vierailija
46/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat seksiä ihmisen kanssa joka ei halua seksiä sinun kanssa?

Sun kaltaiset ihmiset on mun mielestä todella pelottovia.

Kyllä mä ainakin haluan seksiä nimenomaan puolisoni kanssa, ihan siksi että vuorovaikutus on hänen kanssaan rennompaa kuin jonkun tuntemattoman. Muutenkin seksi on niin paljon muutakin kuin pelkkä fyysinen kliimaksi, ettei ole ihme jos sitä välillä kaipaa.

Vierailija
47/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

petä jonkun nuoren ja kauniin kanssa. Saattas alkaa sitäkin kiinnostamaan

Vierailija
48/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ap lapsia vai ei?

Ei ole lapsia. Haluaisin kyllä, mutta tuolla seksimäärällä ei ole tulossa. 

Vastataan nyt yleisesti näihin "oma vika, et siivoa tarpeeksi" kommenteihin sen verran, että siitä nyt ei ainakaan voi olla kyse. Minä olen etätöissä kotona ja vaimo sellaisissa töissä, että ei voi olla etätöissä. Niinpä minä teen ruokaa, pesen pyykit, imuroin ja hoidan koiran kävelytykset sun muut. Vaimo tekee sitten sen minkä ehtii töiltään, yleensä pesee vessat kerran viikkoon ja pyyhkii pölyjä. 

Joo, tottakai olen itse vaimoni valinnut ja kosinut, mutta silloin ei ollutkaan tällaista vaan ihan "normaali" seksielämä, mitä nyt vaimo ei ole koskaan ollut sellaista villimpää sorttia. Eikä minulla olisi mitään sitä vastaan, että seksiä olisi vähemmän, jos on joku stressaava elämäntilanne, mutta sellaista ei nyt tietääkseni ole kummallakaan päällä. Työstressiä nyt on varmaan kaikilla, mutta ei sekään voi olla syy vuosia jatkuneeseen haluttomuuteen. 

Eniten minua häiritsee tässä se, että vaimoa tämä tilanne ei näytä häiritsevän. Muistan kuinka joskus aikoja sitten riidan yhteydessä sanoi, että voisi hyvin elää ilman miestä. Tästä nyt on jo pari-kolme vuotta aikaa, mutta silti...

Nuorempana ehkä vonkasin seksiä, mutta nyt en ole enää pitkään aikaan yrittänyt kuin silloin tällöin, koska vastauksena on joka tapauksessa ei. Viime viikolla viimeksi ja siitä nämä ajatukset saivatkin alkunsa. Katsoimme telkkaria puoliksi sylikkäin ja silitin vaimon hiuksia. Sitten hän painautui enemmän minua vasten ja laittoi kätensä reidelleni. Minä tulkitsin sen niin, että nyt voisi olla hyvä tilanne viedä homma eteenpäin, mutta vaimo pomppasi ns. kauhuissaan ylös sohvalta ja lähti tietokoneelle. Kun kysyin mikä nyt tuli niin sain vastaukseksi vain töksäyttävän "No ei mikään. Mitä sä äsken yritit?" Vastasin, että koitin vain hyväillä kun tunnelma oli mielestäni kiva ja siihen puolestaan vastaus oli: "no niinpä tietysti. Taidan katsoa Netflixiä tästä koneelta sitten." ja siitä sitten esitin turhautuneen mielipiteeni, jonka avausviestissäkin kerroin.

Vierailija
49/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinkas paljon sinussa on sitä "vihkimätöntä lihaa"? Eli paljonko painosi on noussut suhteenne aikana?

Vierailija
50/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko avioliittoon sovittu ja vanhempienne sopima? Vai oletko ihan itse valkannut vaimosi, todennut hänet seurustelun aikana ihanaksi ihmiseksi ja nainut hänet?

Mitä ikävää olet tehnyt, että vaimo ei enää halua sinua? Onko hän edes koskaan halunnut?

Tai ehkäpä vika on siinä itsekeskeisessä pihtarimuijassa, joka käyttää valtaansa ja kontrolloi.

Tai sitten ap voisi oikein hyvin erota ja etsiä itselleen halukas nainen. Mutta ehdi, ei ap viitsi, hän haluaa vain valivalivalivalittaa. Ymmärrän vaimoa jonkun verran, mutta en ymmärrä miksi vaimo jää noin kurjaan liittoon.

Eikä vaimo käytä mitään valtaansa, vaan värkki on hänen ikioma. Ei avioliitossa mies saa mitään omistus- ja käyttöoikeutta vaimoonsa valitettavasti. Ihan siinä missä vaimo päättää itse mitä vaikka suuhunsa pistää, niin hän päättää myös sen, mitä värkkiinsä pistää.

Mä näkisin että tasapainoisessa avioliitossa on vastuu myös toisen huomioonottamisesta ja ilahduttamisesta.

Omasta mielestäni toista tulee helliä, huomioida tarpeet ja kunnioittaa kaikilla tavoin. Tämä tarkoittaa myös, että kumppanin tarpeet otetaan huomioon. Seksuaaliterveys on todella iso osa elämää ja psyykettä, osa ihmisen tarpeita siinä missä vaikka syöminen.

Mikäli seksin harrastaminen tai toisen tyydyttäminen ei aiheuta haittaa tai tunnu täysin vastenmieliseltä, voi sen tehdä ihan vaan toisen iloksi.

En minäkään aina saa kiksejä miehen hartioiden hieromisesta, mutta teen sen mielelläni jotta hänelle tulisi hyvä olo.

Ja jos aikuisella ihmisellä ajatus seksistä puolison kanssa tuntuu vastenmieliseltä, on syytä hankkia välittömästi apua.

Järkyttävä mielipide.

Miten tälläistä ajatusmallia voi vielä nykypäivänäkin olla?

Vierailija
51/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ap voisi oikein hyvin erota ja etsiä itselleen halukas nainen. Mutta ehdi, ei ap viitsi, hän haluaa vain valivalivalivalittaa. Ymmärrän vaimoa jonkun verran, mutta en ymmärrä miksi vaimo jää noin kurjaan liittoon.

Eikä vaimo käytä mitään valtaansa, vaan värkki on hänen ikioma. Ei avioliitossa mies saa mitään omistus- ja käyttöoikeutta vaimoonsa valitettavasti. Ihan siinä missä vaimo päättää itse mitä vaikka suuhunsa pistää, niin hän päättää myös sen, mitä värkkiinsä pistää.

Sinä olet jo puolesi päättänyt, se on tullut selväksi. Taidat samanlainen pirttihirmu olla itsekin? Säälin todella syvästi sinun mahdollista puolisoa. Todella. Sinulla ei ole alkeellistakaan kykyä tai tahtoa nähdä asioita useammasta näkökulmasta.

Ihan uskomatonta, että pidät pirttihirmuna ihmistä, joka päättää itse omasta kehostaan ja haluistaan. Jos ei haluta, ei ole pakko. Ja jos ei haluta jäädä seksittömään suhteeseen, ei ole pakko. Vai onko seksinpuutteen vuoksi erolla uhkaileva mies riihipiru?

Juurikin tämä!!

Vierailija
52/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään ongelma voi olla.

Vierailija
53/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun telkkarissa on kaikkia kaalimato ja satisfier mainoksia ja jos niistä vaikka keksii jonkun kaksimielisen vitsin.."

Huh, mä en kestäis kyllä yhtään tällasta vitsiä mieheltä. Menis seksihalut heti.

Mutta tuohon itse asiaan, ei kai tuossa auta kun ero tai asian hyväksyminen. Voiko olla masennusta tai tyytymättömyyttä omaan ulkonäköön vaimolla?

Vierailija
54/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kurja tilanne. Mun parisuhteessa on vähän sama tilanne, mutta ei siis lähellekään noin paha, ainakaan vielä. Minä olen siis se haluton nainen tässä tapauksessa. Mieheni on kyllä ihana ja rakastan häntä, mutta meillä on enimmäkseen toverillinen suhde nykyään. Jos alussa olikin jotain seksuaalista kipinää, nyt ei ole. Tosin pakko myöntää, että en alussakaan tuntenut mitenkään valtavasti vetoa häntä kohtaan, jos verrataan vaikka exään, jonka kanssa meillä oli täydellinen yhteisymärrys seksistä (valitettavasti mistään muusta ei sitten ollutkaan). Erokin tuntuisi pahalta kuuden yhteisen vuoden jälkeen, koska muuten tämä suhde on aivan mahtava. Minulle sinänsä sopisi, että mies hankkisi seksinsä muualta, mutta hän ei ole kovin innostunut tästä vaihtoehdosta. Pattitilanteessa ollaan.

Vierailija
55/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämätöntä, päälle kolmikymppiset elää seksittömässä suhteessa. Meillä on seksiä ihan joka päivä, muutama kerta vuodessa voi jäädä väliin. Ja samaa ikäluokkaa ollaan. Joskus miehen halut voi olla ehkä vähän suuremmat kuin omat, mutta rakastan häntä ja haluan niinä vähän väsähtäneempinäkin päivinä huomioida hänet, kun hänkin huomioi minua arjessa päivittäin. Ihmisten itsekkyys on jotain ihan käsittämätöntä, ihan kuin seksi oman puolison kanssa olisi liikaa vaadittu! Poikkeuksena tietenkin sairaudet ym., jotka voi tehdä seksistä tilapäisesti oikeasti vastenmielistä.

Kyllä se on liikaa vaadittu, jos toinen ei oikeasti halua. Keneltäkään et voi mennä vaatimaan seksiä.

Terveisin toinen kolmekymppinen, jonka parisuhteessa seksiä on aikalailla päivittäin.

Ei voi tietenkään vaatia, mutta ei myöskään voi syyllistää ihmistä, joka lähtee parisuhteesta seksittömyyden takia. Seksi on niin keskeinen perustarve.

Eikä ole.

Vierailija
56/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on kyllä selvästi joku suurempi lukko seksin suhteen, jos pelkkä telkkariohjelma saa defenssit päälle.

Valitettavasti sinä et voi tuota hänen puolestaan ratkoa.

Vierailija
57/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ap eroa?

Noh, koska sitä toista kyllä silti rakastaa ja arvostaa ja tähän asti olen elätellyt toiveita, että se joskus muuttuisi paremmaksi, mutta ei taida olla muuttumassa. 

Eli toisin sanoen, et voi erota, koska sen jälkeen joutuisit itse siivoamaan sotkusi, pesemään pyykkisi ja laittamaan ruokasi.

HAHHAH, ei tarvitse. Tilaat siivousfirman siivoamaan asuntosi, viet pyykkisi pesulaan ja tilaat ruoat woltilta.

Eivät kaikki miehet ole samanlaisia juntteja sikoja kuin oma miehesi. Itsepä olet miehesi valinnut.

Vierailija
58/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ap lapsia vai ei?

Ei ole lapsia. Haluaisin kyllä, mutta tuolla seksimäärällä ei ole tulossa. 

Vastataan nyt yleisesti näihin "oma vika, et siivoa tarpeeksi" kommenteihin sen verran, että siitä nyt ei ainakaan voi olla kyse. Minä olen etätöissä kotona ja vaimo sellaisissa töissä, että ei voi olla etätöissä. Niinpä minä teen ruokaa, pesen pyykit, imuroin ja hoidan koiran kävelytykset sun muut. Vaimo tekee sitten sen minkä ehtii töiltään, yleensä pesee vessat kerran viikkoon ja pyyhkii pölyjä. 

Joo, tottakai olen itse vaimoni valinnut ja kosinut, mutta silloin ei ollutkaan tällaista vaan ihan "normaali" seksielämä, mitä nyt vaimo ei ole koskaan ollut sellaista villimpää sorttia. Eikä minulla olisi mitään sitä vastaan, että seksiä olisi vähemmän, jos on joku stressaava elämäntilanne, mutta sellaista ei nyt tietääkseni ole kummallakaan päällä. Työstressiä nyt on varmaan kaikilla, mutta ei sekään voi olla syy vuosia jatkuneeseen haluttomuuteen. 

Eniten minua häiritsee tässä se, että vaimoa tämä tilanne ei näytä häiritsevän. Muistan kuinka joskus aikoja sitten riidan yhteydessä sanoi, että voisi hyvin elää ilman miestä. Tästä nyt on jo pari-kolme vuotta aikaa, mutta silti...

Nuorempana ehkä vonkasin seksiä, mutta nyt en ole enää pitkään aikaan yrittänyt kuin silloin tällöin, koska vastauksena on joka tapauksessa ei. Viime viikolla viimeksi ja siitä nämä ajatukset saivatkin alkunsa. Katsoimme telkkaria puoliksi sylikkäin ja silitin vaimon hiuksia. Sitten hän painautui enemmän minua vasten ja laittoi kätensä reidelleni. Minä tulkitsin sen niin, että nyt voisi olla hyvä tilanne viedä homma eteenpäin, mutta vaimo pomppasi ns. kauhuissaan ylös sohvalta ja lähti tietokoneelle. Kun kysyin mikä nyt tuli niin sain vastaukseksi vain töksäyttävän "No ei mikään. Mitä sä äsken yritit?" Vastasin, että koitin vain hyväillä kun tunnelma oli mielestäni kiva ja siihen puolestaan vastaus oli: "no niinpä tietysti. Taidan katsoa Netflixiä tästä koneelta sitten." ja siitä sitten esitin turhautuneen mielipiteeni, jonka avausviestissäkin kerroin.

Ei luoja, tuo on aivan sairasta. Vaimollesi ei sovi perinteisessä parisuhteessa eläminen, ja sinulle (eikä kenellekään seksuaalisia tarpeita omaavalle miehelle) taas ei sovi nykyinen vaimosi. Lähde.

Vierailija
59/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP olisi nainen ja valittaisi, kun ei saa mieheltä seksiä, olisi koko ensimmäinen sivu täynnä huutoa: "Mitäs olet lihottanut itsesi valaaksi!" "Laihduta!"

Missä on nyt nämä huudot? Jos mies oli suhteen alussa hoikka ja ehkä urheilullinenkin, mutta on suhteen aikana lihonut ihramahaiseksi läähättäjäksi, ei yhtään ihmettele, jos ei naista kiinnosta seksi.

Vierailija
60/116 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos AP olisi nainen ja valittaisi, kun ei saa mieheltä seksiä, olisi koko ensimmäinen sivu täynnä huutoa: "Mitäs olet lihottanut itsesi valaaksi!" "Laihduta!"

Missä on nyt nämä huudot? Jos mies oli suhteen alussa hoikka ja ehkä urheilullinenkin, mutta on suhteen aikana lihonut ihramahaiseksi läähättäjäksi, ei yhtään ihmettele, jos ei naista kiinnosta seksi.

En tiedä mikä "elämäni 300-kiloisena"-fetissi sinulla on ja en tiedä miksi edes vastaan tällaiseen roskaan, mutta painan tasan yhtä paljon +/- 1-2 kg kuin tavatessamme. Ei ole kumpikaan paisunut kuin pullataikina.