Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mun veljelle 50-vuotislahja

Vierailija
14.02.2021 |

Veli on suht. hyväpalkkaisessa ammatissa ja hänellä on kaikkea. Alunperin tarkoitus oli, että olisin leiponut hänen juhliinsa, mutta nyt juhlat jää väliin koronatilanteen vuoksi, ehkä sitten kesällä. Moni idea jää pois, kun sen lahjan pitäisi olla postitettavissa. Hänellä ei ole perhettä eikä nykyään puolisoakaan, ellei ole joku josta ei muut tiedä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on taloudellisesti hyvässä asemassa, lahjan arvo ei todennäköisesti perustu hintaan, vaan tunteeseen. Tuo valokuvakirja olisi varmasti mieleinen; se myös vaatii sinulta vaivannäköä ja aherrusta, jota fiksu ihminen osaa arvostaa. Villasukat on myös aina hyvä tunnelahja (vaikka joku niitä tylsiksi moittiikin). Tasavuodet saavat monet ihmiset katsomaan myös menneisyyteen, ja siihen auttaa kirja, jossa kerrotaan hänen syntymävuotensa tapahtumista. Jollekin hurjapäälle saattaa myös sopia benji-hyppy tai kuumailmapallolento ikimuistoiseksi merkkipivälahjaksi.

Vierailija
22/32 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin et tunne sitä veljeäsi ollenkaan? 

Tunnen, mutta vaikea keksiä lahjaa tyypille, jolla on jo kaikkea. Vaikka käy leffoissa, niin ostaa lippuja sarjana, niitä on joten tuntuu tyhmältä lahjalta. Käy  konserteissa, mutta en nyt arvaa ticketmastersin lahjakorttia ostaa, kun ei tiedä kauanko tämä koronatilanne kestää. Herkkukori olisi takuulla hyvä, mutta hankala lähettää postissa. Vaatteista on tarkka. Sukkia oon tehnyt hänelle ja hänellä on niitä aika paljon. Islantilaisneule on liian vaativa minulle, miehellekin tein yli vuoden. 

On siinä eroa, jos veli on joku vetelehtijäkäsienheiluttelija vai menevä tekijä.

Ja tunkekaa jo ne konjakkipullot ja villasukat anaaliinne 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konjakki/viskipullo

Ekana ja ainoana tuli kanssa mieleen arvokkaampi viskipullo. Postissa sitä ei auta lähettää mutta luulis että alkon kanssa onnistuu että varaavat pullon velipojan lähi alkoon ja sinä hoidat maksun. Velipojan pitää se itse sieltä vaan hakea.

Jotkut villasukat ja kuvakirjat 50v lahjaksi ovat mielestäni niin mauttomia että mielummin sitten lähettäisin pelkän kortin. Itse ainekin ottaisin v*ttuiluna jos veljeni toisi minulle sukat lahjaksi. Yhtä tyylitöntå kun ystäväni kummi toi hänelle häälahjaksi wc-maton. Mutta jokainen tyylillään!

Vierailija
24/32 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight tietenkin

Vierailija
25/32 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain ystäviltäni kultakin yhden premium luokan punaviinipullon, kun täytin 50-v.

Tuli myös konjakkia kaksi litran lekaa. Niitä on vielä jäljellä puolitoista pulloa, mutta punkut jo nautittu.

Eli käyttölahja paras lahja!

Ihan parasta alkoholistille!

Vierailija
26/32 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjakaupan lahjakortti (Adlibris) ja onnittelukortti. 

Vierailija
27/32 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain ystäviltäni kultakin yhden premium luokan punaviinipullon, kun täytin 50-v.

Tuli myös konjakkia kaksi litran lekaa. Niitä on vielä jäljellä puolitoista pulloa, mutta punkut jo nautittu.

Ei kaikilla ole ongelmia alkoholin kanssa.

Vierailija
28/32 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta ei petä ikinä🤣🤣🤣🥂

Vierailija
29/32 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle voisi olla myös vaihtelua jokin ”kauneushoito”, kasvohoitoja on räätälöitynä myös miehille. Sellaiseen hän ei ehkä itse laittaisi rahojaan ja voisi olla kiva kokemus. Myös jalka- ja käsihoito voisivat olla mukavia yllätyksiä. (Turha pervojen kommentoida tuota viimeiseksi mainittua.)

Vierailija
30/32 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tosiaan lahjakortti hierontaan siellä veljesi lähiseudulla. Erityisesti jos ei ole tavannut ennen käydä sellaisessa. Lahjakorttiin maininta 50v huollosta?

Vierailija
31/32 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappani oli kuulemma 50 täyttäessään, vuonna 1976, saanut lahjaksi kolme seinäkelloa sekä aurinkokellon. Seinäkellot riittivät jokaiseen alakerran huoneeseen (keittiö ja kaksi kamaria) ja aurinkokelloa kelpasi katsella pihan komistuksena, lapsena oli kiva opetella katsomaan aikaa siitä. Itse olen vakuuttunut siitä, että koko kelloepisodi oli suvun salaliitto :D

Niin että kävisikö kello? :)

Vierailija
32/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinutuoli ja villasaali joka lämmittää vanhoja kolottavia koipia kun tuolissa keinuskelee. Ja tyyliin sopivat villatossut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme