Keksikää mun veljelle 50-vuotislahja
Veli on suht. hyväpalkkaisessa ammatissa ja hänellä on kaikkea. Alunperin tarkoitus oli, että olisin leiponut hänen juhliinsa, mutta nyt juhlat jää väliin koronatilanteen vuoksi, ehkä sitten kesällä. Moni idea jää pois, kun sen lahjan pitäisi olla postitettavissa. Hänellä ei ole perhettä eikä nykyään puolisoakaan, ellei ole joku josta ei muut tiedä.
Kommentit (32)
Kävelykeppi on varma valinta.
Sitä on hyvä heristellä kelvottomalle nykynuorisolle
Kehystä joku kiva lapsuuden kuva tai teetä siitä taulu esim Ifolorissa.
niin et tunne sitä veljeäsi ollenkaan?
ja paskat tuon ikäinen mies haljaaa samanlaista mopoa kuin itsellään oli silloin kun oli 15v
hommaa sellanen ja lähetä pakettikuriirilla paikale jos itte et viiti
Villasukat, jos et ole aiemmin neulonut niin lahja on sitäkin arvokkaampi ❤️ jos taas olet neulonut, niin mitenkäs olis islantilaisneule ☺️
Vierailija kirjoitti:
Kehystä joku kiva lapsuuden kuva tai teetä siitä taulu esim Ifolorissa.
Oon vähänkyllä miettinyt, että jos hakis lapsuudenkodista vanhoja kuvia ja tekisi niistä sellaisen kirjan jonkinlaisella tekstillä "Matti syntyi 5.3.1971 Hevonkuusenkylässä" jne. , mitä mieltä?
Tilaa morsian hänelle netistä. Sitten postitat kuvan tästä morsiamesta.
Joku elämys, lahjakorttina helppo postittaa. Joskin en luottaisi Postiin minkään arvokkaan kanssa... Laita kortti jossa lukee mikä lahja on, ja toimita lahjakortti sähköisenä sähköpostilla.
Noita on nykyään paljon, esim. kattokävely, koskenlasku, ralliauton kyydissä oleminen, panssavaunulla ajaminen, illallinen maailmanpyörässä, kuumailmapallolento, jne. jne.
Calvadosta. Damfrontais-calvadosta.
M 45
Vierailija kirjoitti:
niin et tunne sitä veljeäsi ollenkaan?
Tunnen, mutta vaikea keksiä lahjaa tyypille, jolla on jo kaikkea. Vaikka käy leffoissa, niin ostaa lippuja sarjana, niitä on joten tuntuu tyhmältä lahjalta. Käy konserteissa, mutta en nyt arvaa ticketmastersin lahjakorttia ostaa, kun ei tiedä kauanko tämä koronatilanne kestää. Herkkukori olisi takuulla hyvä, mutta hankala lähettää postissa. Vaatteista on tarkka. Sukkia oon tehnyt hänelle ja hänellä on niitä aika paljon. Islantilaisneule on liian vaativa minulle, miehellekin tein yli vuoden.
Mä ostin omalle veljelle Joutsenen untuvatyynyn. Vuosien ilo. Tykkäsi kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Joku elämys, lahjakorttina helppo postittaa. Joskin en luottaisi Postiin minkään arvokkaan kanssa... Laita kortti jossa lukee mikä lahja on, ja toimita lahjakortti sähköisenä sähköpostilla.
Noita on nykyään paljon, esim. kattokävely, koskenlasku, ralliauton kyydissä oleminen, panssavaunulla ajaminen, illallinen maailmanpyörässä, kuumailmapallolento, jne. jne.
Itse en haluaisi mitään noista, liian pelottavia! Suosittelen muutaman kerran lahjakorttia hierojalle veljen kotikaupunkiin.
Herkut on helppo postittaa postin pahvilaatikossa. No problem
Itse sain ystäviltäni kultakin yhden premium luokan punaviinipullon, kun täytin 50-v.
Tuli myös konjakkia kaksi litran lekaa. Niitä on vielä jäljellä puolitoista pulloa, mutta punkut jo nautittu.
Eli käyttölahja paras lahja!
Hieno kello