Kuinka monta ystävänpäivätervehdystä sait?
Kommentit (35)
Laitoin itse jo aamulla ensin, kahdeksalle ystävälle/kaverille, joilta tietysti sain toivotukset takaisin. Yksi vanha työkaveri laittoi noiden lisäks mulle viestin, itse en olisi häntä lukenut niihin, joita muistan ystävänpäivänä, mutta ilahduin tietysti siitäkin viestistä ja toivotin hyvät ystävänpäivät hänellekin.
Onko nyt ystävänpäivä? Laskiainenhan tänään on. Oltiin koko päivä pulkkamäessä.
En yhtään. Mieheni kyllä muisti, ei varsinaisesti ystävänpäivää toivotellut, mutta antoi pienen lahjan. Mulla ei ole yhtään ystävää, mutta mietin laittaisinko työporukan ryhmään toivotukset. En sitten viitsinyt, alkoi tuntua jotenkin säälittävältä, koska tiedän että heillä on ystäviä ja minä olen vain työkaveri.
Kahdelta kaverilta, miesystävältä. Paras ystäväni ei ole toivottanut minulle hyvää ystävänpäivää. Laitoin hänelle kuitenkin viestin. :D
En yhtään ja olen tyytyväinen. Olisi vaivaannuttavaa saada tuollaisia tervehdyksiä.
Kolme. Yksi oli 80-vuotiaalta sukulaiselta, söpöä! Kaksi oli ystäviltä.
Yhden. Ja sitten luin Facebookista, että sama ystävä oli valmistanut käsin lahjat muille kaveriporukkamme jäsenille. Minulle riitti pelkkä viesti.
Koko ystävänpäivä on ihan perseestä.
0, joskin olisin yllättynyt toisenlaisesta tuloksesta.
Annoin vaimolle lahjan, hän puolestaan jätti perinteiseen tapaansa minut huomiotta
Sain 3 lahjaa etanapostin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Yhden "kiitos samoin" eli käytännössä 0.
Olet outo. Kiitos samoin tarkoittaa kiitos samoin. Jätä ihmiset rauhaan, jos noin vedät sanamuodoista herneet nenään.
En lähettänyt yhtään ystävänpäivätoivotusta tänä vuonna. Kiitos samoin viestejä lähetin. Ensi vuonna en lähetä niitäkään, koska ihmiset ovat kovin itsekeskeisiä loukkaantujia.
En yhtään. Minulla ei ole kavereita.
En yhtään enkä erityisemmin välitäkään. Lähipiirissä ei ole koskaan ollut ystävänpäivä missään erityisessä asemassa. Koulussa, ainakin ala-asteella, tehtiin ystävänpäiväkortteja. Sen jälkeen ei enää.
Oisko 6 tullut. Itse laitoin yhden tervehdyksen ja sain takaisin myös. Eli sitten 7.