Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~CLOMISTIT vk32~~~

07.08.2006 |

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Ensimmäinen lapsi toiveissa. Itse olen 23v. ja mieheni 30v.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]Levinia, vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Senny-76 [size=2][color=#000000]Itse olen 30v ja mieheni 36v. Meillä on yksi clomialkuinen (raskaus alkoi toisesta clomikierrosta) poika 2/05. Pikkukakkosta kuumeillaan ja kovasti toivotaan. Pojan syntymän jälkeen ei ehkäisyä ole ollut. Varsinaista yritystä 8/05 alkaen. Clomien aloitus kesänloputtua.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Meri05 [size=2][color=#000000]Mulla on ilmeisesti lievä pco, ja ovista pitäis avittaa. Mulla on jo kaksi lasta, jotka on saatu hieman rankemmilla hoidoilla, mutta on mulla ollut luomuraskauskin (joka päättyi keskenmenoon rv:lla 18 napanuorakomplikaation takia). Clomit aloitettu 08/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Haave07 [size=2][color=#000000]Clomit aloitetaan 08/06. Yksi clomilapsi ennestään. Viime keväänä " yllätysraskaus" päättyi keskenmenoon. Lääkäri kirjoitti takatastuun clomireseptin siltä varalta, etten enää tunne ovulaatiota.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Pikkumyy07 [size=2][color=#000000]Toinen lapsi haavena. Clomit aloitetaan mahdollisesti 08/06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]

[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=3][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=3][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=3][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]la 05.02.07

[size=3][color=EE1289]Giiga-82

[size=3][color=EE1289]Helinä_1983

[size=3][color=EE1289]Ulriina

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tässä jo johonkin vastaavaan pinoon ilmoittanut itseni, mutta näköjään tässä minua ei ainakaan näy. Eli la 8.10.2006 ja toinen clomi-lapsi meille tulossa (esikoinen s. 11/04)

Vierailija
22/48 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Noista ultrista on ollut puhetta. Mä siis käyn yksityisellä gynellä ja kun hän reseptin mulle antoi, sanoi, että täytyy seurata, etten vaan turhaan niitä pillereitä popsi. Seuranta siis toisessa kierrossa, kun aloittelen seuraavassa kierrossa yhdellä tabulla ja sitten otan kaksi toisessa kierrossa. Oviksenhan pystyy siis todentamaan myös verikokeella, mulla ultrataan kp 11-13 aikoina. En varmaan pääse samalle lääkärille ultrattavaksi, mutta hän sanoi, että kuka tahansa sen pystyy katsomaan, että mitä tapahtuu. Eli jos joku miettii ultraan menoa ihan itsekseen niin sen pitäs onnistua ilman sen kummempia, kunhan varaa vain ajan.

Kirsti - mitä foolihappoa syöt? Pelkkää vaikos jotain yhdistelmävitamiinia?

Sitten taas novisiin kysymys. Mistä kp:stä lähtien olette tikutelleet ovista? Mulla kun tuo kierto on varsin lyhyt, tai tota tuhrua tuppaa tulemaan jo viikkoa ennen varsinaista vuotoa. Ja nimenomaan ekasta kunnon vuotopäivästä lasketaan se kierto, eli kolmannella kunnollisena vuotopäivänä aloitan clomit.

Mukavaa päivää!

t.Pikkumyy07

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tässä jo johonkin vastaavaan pinoon ilmoittanut itseni, mutta näköjään tässä minua ei ainakaan näy. Eli la 8.10.2006 ja toinen clomi-lapsi meille tulossa (esikoinen s. 11/04)

[/quote]

Art, huomasin kyllä ilmoittautumisesi. En ole varsinainen listaemo, mutta mietiskelin, josko olet oikeassa pinossa? Sulla on laskettu aika jo aika pian ja meitä pinoilee täällä clomisteja, joilla tärppiä ei vaan näy. Olisko sun mukavampi jutustella odottajien puolella, jossa ilmeisesti clomisteilla oma pino? Toki olet tervetullut tännekin! Kiva oliskin kuulla clomikokemuksistasi, jotka näyttävät olevan varsin hyviä=)

Tikuttamisesta. Olen aloitellut sitä clomikierroissa n. kp10-11. Plussa on tullut kp13-14 ja kierto tasoittui clomeilla 26-28. Tuhruja ei ole ollut koskaan. Nyt olen vielä clomitauolla. Toissapäivänä tikutin suht vahvan viivan, himmeämpi kontrollia kuitenkin ja eilen ei just viivaa ollenkaan. En taida tuhrata niitä tikkuja (acon), vaan säästän niitä clomikiertoon. Liputan kyllä kanssa ferttestin puolesta. Se oli niin helppo aamupissasta aina ottaa eikä tuloksen tulkinnassa ollut epäselvyyttä.

Kerroinkos jo tässä pinossa, että saan ajan sairaalan polille jo tänä syksynä. Kivaa, ettei tartte odottaa kevääseen, kun 38 pamahtaa syksyllä täyteen!

Vierailija
24/48 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tein virheitä tuossa levinian esittelyssä :)

Korjasin sen heti ettei sit seuraavalla kerralla tuu sama homma, olikohan se siellä jo aikasemmin vain tulikohan nyt vasta kun lisäsin nuo sydämmet?

Art: Lisäsin sinut tuonne odotuspuolelle plussanneisiin clomisteihin kun kävit siellä tietojasi antamssa, mutta ikävä kyllä minä en muista sinua tästä pinosta.

Tai siis olet plussannut jo ennen kuin olen listaa alkanut pitää joten esittelyyn laitoin silloin vain ne jotka olivat plussanneet sinä aikana kun minä olin tässä pinossa ja ne jotka tänne pinoutuvat. Taisit plussata ihan alkuvuodesta ja silloinkin itse vasta rupesin tänne kirjoittelemaan ja pinohan pistettiin pystyyn vasta ennen joulua, muistaakseni.

Eli jos joku haluaa mukaan meihin ja toivoo esittelyä niin kirjoita tietojasi ja olisi sitten tietenkin kiva että täällä myös pinoutuisi ahkerasta. Meidän listahan ei ole kovinkaan pitkä mut siitä tulee kyllä liian pitkä jos listassa on sellaisia henkilöitä jotka käyvät tällää kerran parissa kuukaudessa.

En haluaisi tietenkään käännyttää ketään pois, mut olisi kiva jos sitten kävisi täällä ahkerasti pinoutumassa.

Vierailija
25/48 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta navasta vähän vaikkei nyt oikeastaan olekkaan kerrottavaa.

Eli kp14 elellään ja tänä aamuna sain jo pikkuisen tummemman viivan mitä eilen. Yleensä ovis on tullut kp18 paikkeilla joten melkeimpä huomenna pitäisi olla jo yhtä tummat viivat jotta ovis tulisi aikasemmin. En kyllä usko et se vielä huomenna olis niin tumma. Täytyy varmaan tänään kuitenkin vielä illalla testata.

Vierailija
26/48 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä kello kohta kaksitoista lyö, on keskiyö - (eiku päivä, oikeesti) ja mites se sit jatkuikaan... ovi narahtaa, veitsi välähtää jne. : ) Muistatteko? Lapsuuden kummitusjuttuja!

Kiitos kaikille ultraseurannasta kertoneille. Jotenski tuntuu hullulta ettei täällä ultrata sitten koska tuntuu tärkeältä. Mitäs jos tosiaan limis onkin liian ohut tms.! Ehkä sitten tutkivat seuraavassa kierrossa tarkemmin, jos vaikuttaa huonolta. Ainakin ovuloin tässä kierrossa, sen tiedän. Tikuttelin kp13-19 ja vahva viiva tuli kp18, lämmöt nousivat kp20. Ottivat vielä varmuudeksi verikokeetkin ja tulokset saan huomenna.

Senniina: onnittelut ajan saamisesta! Upeeta, että pääset jo kohta, odottelu on aina niin tuskaa.

Pikkumyy: syön lääkärin kehotuksesta B-vitamiinisekoitusta, jossa on b1, b2, niasiini, b6, b12 ja foolihappo. Foolihappo kuulemma kannattaa ottaamuiden kanssa yhdessä. Lääkäri oli vähän järkyttynyt, kun en vielä syönyt sitä, sillä täällä raskautta yrittäville sitä suositellaan aina ja pitäis ottaa vähintään 400mcg/pv. Niin ja tikuttelusta. aloitin kp13 lääkärin käskystä koska mulla on yleensä varsin pitkä kierto.

Aurinkoista päviää kaikille!

Vierailija
27/48 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulämpö tänään taas 36,9 kuten eilenkin eli ei noussut enää takaisin 37,2 missä oli pitkään oviksen jälkeen, joten... Täti vielä kuitenkin poissa, pysyköönkin *hätistää*. Unta näin, että sain kaksi viivaa testiin mutta aloin sitten vuotaa verta kuitenkin :( Hirveä yö muuten oli törkeät kuumat aallot! Luulin ettei niitä enää tässä vaiheessa tulis, mutta näköjään taas olin väärässä.

Huomenna lääkärille hakemaan uusi clomiresepti ja kuulemaan olenko [b]varmasti[/b] ovuloinut. jos en, annosta nostetaan. Olen kyllä 99prosenttisen sitä mieltä että olen ovuloinut niin että yhdellä pillerillä kai mennään etiäpäinkin.

Vierailija
28/48 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sitten eilen testaamaan kp30( ovis oli tosin 12 päivää sitten) ja nega oli. Eli tämä mun jatkuva huono olo on todellakin metformiinista :o(... No mutta ei tärpänneet pojatkaan ensimmäisellä clomikierrolla vaan vasta kolmannella ja neljännellä. Eli vielä en heitä kirvestä kaivoon vauvan suhteen. Nyt odottelen tätiä ja sitten aloitetaan urheasti yrityskierto nro 2.

Eipä muuta omasta navasta tällä erää.

Aurinkoista keksiviikkoa :o)!

Vierailija
29/48 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka huiskin pysymään poissa. Kamala akka.

Kp31 vaihtui siis tunti sitten kp1:ksi. odotetusti, mutta inhotusti.

Hyvä puoli: oli lyhyehkö kierto. Yleensä 34 tai yli. Parempi näin, ei tarvi enää ihmetellä ;)

Vierailija
30/48 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut Irmelille ja K.i.r.s.t.i.lle.

Mulla on kivaa kerrottavaa! Eilen tupsahti polilta kirje ja saatiin aika polille jo tälle kuulle!! Eli 29.8. mennään sitten tarkempaa hoitosuunnitelmaa tekemään. Ajattelin, että jos joskus loppuvuodesta pääsis niin ok. Nyt on vaan sen simppatestin tekeminen, kun tulokset pitäis olla käynnillä valmiina. Omasta navasta ei muuta kummempaa. Ovista en enää eilen tikuttanut, eikä sitä tuntemuksista päätellen tässä kierrossa tulekaan. Saa nähdä, minkälaiseksi kierto venähtää. Gyne muuten sanoi, että ei sitä munasolun irtoamista pysty tuntemaan. Niitä kasvukipuja voi tuntea, mutta voi se siltikin jäädä irtoamatta. Tutkimattomat ovat munasolujen tiet=)

Vierailija
31/48 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinalle oli tullut mukavaa postia. Kiva! Irmeli, älähän vielä, jos liian aikaisin testasi? Kirstille pahoittelut, ei muuta kuin uuten kiertoon tsemppiä. Mä odotan tätiä saapuvaksi pian, viimeistään viikon päästä se saisi saapua, pääsisin aloitamaan clomit. Ikuna en ole odotanutkaan näin paljon! t.Pikkumyy07

Vierailija
32/48 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ei nyt sitten vielä rynnistänytkään paikalle vaikka olin 100 varma että sieltä se kaartaa paikalle viimeistään tänään.

Ti tuli ihan haaleen vaalean punaista valkovuotoa joka on mulla yleensä enne että parin päivän sisällä alkaa. Ja eilen illalla ihan pikkutippa rusehtavaa siteessä . Nyt ei MITÄÄN. Ei vuotoja, ei nippailuja, kropassa täydellinen hiljaisuus (tyyntä myrskyn edellä???).

Ainoastaan tämä ailahteleva kuvotus mihin todellakin uskon että meto on syynä...

Jään tänne ihmettelemään ja pidän teidät ajantasalla :o).

Vierailija
33/48 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos osanotosta, clomikamut! On se vaan kumma, miten auttaa, kun tietää, että joku lukee omia kuulumisia. Vauva-lehdellekin siis kiitokset, että pitää keskustelun pystyssä :)

Senniina, hieno juttu toisaan, että pääsette jo tsekkaukseen. Helpottaa oloa.

Irmeli, pidän hurjasti peukkuja, että tätiä ei teillä näy seuraavaan vuoteen! Positiivisia (heh) ajatuksiaa sinne kovasti!

kaikille muillekin, tietty, pos+pos!

ON: tulin just gyneltä, joka oli ihanan osaaottava, puhui kokoajan " karseista kuukautisista" :) " Jos vielä toisenkin clomikierron jälkeen ne [b]karseat kuukautiset[/b] alkavat..." . Nauratti. Ei lekurit oo yleensä tollasia. Vai mitä kokemuksia teillä on? Mulla on yleensä ollut aika outuja... lähinnä tylsiä., ei hauskoja ainakaan. Täällä vaihtuu lääkäri melkein joka kerran. Ihan ok kyllä ovat kaikki, noin mukavuudeltaan. Päätettiin tohtoritädin kanssa, että kp1 on vasta tänään, koska eilen vasta tiputteli, joten maanantaina sitten taas iki-ihanien clomien kimppuun. Nami!

Vierailija
34/48 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä sanoa:

LAitan tädin täälle teidän suuntaan. Eiköhän se ensi viikolla jo multa liikene :)

Vierailija
35/48 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joutessani pinon läpi. Töissä on ollut niin kiireistä, etten ole ehtinyt edes vauva-lehden palstalla surffailla.

Pikkumyy07: Ei minulle määrätty seurantaultraa. Raskaustesti käskettiin tehdä ennen seuraava clomikiertoa vaikka kuukautiset alkaisivatkin.

Sätky: NP-ultra antaa paljon vääriä hälytyksiä ja päästää läpi vaikka pitäisi hälyyttää. Tästä syystä osa kunnista on poistanut np-ultran. Ehkä neuvolan täti tarkoitti tätä.

K.I.R.S.T.I: Minusta tulee clomeilla hormonihirviö. Ihan hirvittää etukäteen. Ajattelin positiivisesti ettei minun ehkä sittenkään tarvitse clomeja syödä, mutta aika epätoivoiselta toiveelta se tuntuu.

Senny76: Minulle ei myöskään määrätty seurantaultraa tai verikokeita. Eivät ilmeisesti katsoneet tarpeelliseksi, koska esikoinen oli saanut alkunsa clomeilla.

Irmelille peukutukset!

ON: viimeinen clomiton kierto on käynnissä. Olen yrittänyt etsiä ovista tikuttelemalla. Ajattelin, että jos vaikka löytyisi eikä tarvisisi alkaa clomeja syömään. Hulluja kuvitelmia. Ovista ei ole löytynyt. Olen tehnyt jo kuusi testiä eikä kahta viivaa näy. Nyt kp 16/27-28. Täytyy ottaa suunta kohti apteekkia ja käydä ostamassa clomit.

Vierailija
36/48 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tuntea taas itsensä epäonnistuneeksi. Kuulin tänään, että mieheni veli vaimoineen odottaa ensimmäistä lastaan. Oliskohan kolmannesta tai korkeintaan neljännestä kierrosta tärpännyt. En tiedä miten muilla, mutta näissä tilanteissa, kun joillain tärppää noin helposti, mä ainakin tunnen itseni jotenkin vajavaiseksi. Ja tuntuu ettei kellään tutuilla ole asian kanssa ongelmia (paitsi tietysti täälä netissä). Onneksi kyseistä pariskuntaa ei tarvi hetkeen nähdä. Ovat nimittäin sen tyyppisiä etteivät turhia muiden takia hillitse hehkutustaan (tietävät siis meidän ongelmista).

Muuten ei omassa navassa uutta. Sorry kaikille, kun tuli näin omanapainen viesti. On vain niin masentunut olo.

Vierailija
37/48 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin jo aamusta lähettää viestin, mutta ei onnistunut.

Pahoitteluni sinulle Sätky, ymmärrän että miltä susta tuntuu. Mulla on ollut pari vastaavanlaista tilannetta ja aina se kirpaisee, kun itsellä ei onnistu millään. No ei voi muuta sanoa kun, että aika parantaa haavat.

Mulla nyt kp3, joten tämäkin vielä eli ei siis taaskaan tärppiä. No ei kait nuo clomit näytä tuovan apua mulle. Voi voi...

Työssä aina näen raskaana olevia äitejä ja sehän ei vähennä tätä surkeaa oloa..

Sorry, ei mullakaan muuta ole kuin omanapaista tekstiä...

Omppu

Vierailija
38/48 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätky, tsemppiä sinne! Mä ajattelen, että vaikka joku vauvaa odottaakin, niin se ei kuitenkaan ole meiltä pois. Ymmärrätkö? Mutta ymmärrän kuitenkin sun fiiliksen, teillekin se plussa suodaan vielä uudestaan! Usko pois! Sulle vielä kysymys noista lugeista, että onko sulla jotenkin todettu se keltarauhasen vajaatoiminta? Meinaan vaan, kun mulla siis tuhrua, johon sain clomit, en kuitenkaan mitään keltarauhasta. Lääkäri sanoi, että varmasti nää jo auttavat tuhruun. Sen näemme ensi kierrossa.

Kirsti - laittaisitko jollain pikapostilla sen tätösen tänne, kiitos!!! Hauska lääkäri ollut sulla. Voisin heti mennä hänenlaisen vastaanotolle. Mä tykkään sellaisesta lääkäristä, joka kertoo, mitä tekee ja näkee ultrassa. Sellaiset, jotka ovat vaiti koko ajan, eivät todellakaan ole mun suosikkeja.

Haave07 varmaan sulla ei tarvitse mitään seurantaa, kun on jo kerran todettu clomien toimivan toivotulla tavalla. Pelottaa, kun luin, että susta tulee hormonihirviö. Ei siis se, että susta tulee, vaan, jos sama pätee muhunkin. KÄÄK! Täytynnee tuota miestä vähän varoitella etukäteen tulevasta.

Vierailija
39/48 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumyy: Juu ymmärrän kyllä ajatuksesi, ettei muiden vauva ole itseltä pois. Mun ajatukseni lähtee kuitenki siitä suunnasta, että koen ITSENI niin epäonnistuneeksi, kun en pysty raskautumaan luonnollisesti, vaikka samaan aikaan " kaikki" lähiympäristössä onnistuvat siinä ihan tuosta vaan.

Niistä Lugeista vielä. Mulla ei varsinaisesti ole todettu keltarauhasen vajaatoimintaa millään veritestillä tms. Mutta luteaalivaihe oli niin lyhyt (8pv), että Lugeja kokeiltiin. Käytin niitä myös vielä Clomien kanssa. Tai viimeisen Clomi-kierron olin ilman, mutta silloin luteaalivaihe lyheni heti siihen vanhaan tuttuun 8pv:ään. Ainakaan mulla ei siis pelkät Clomit auttaneet tuohon. Tosin mulla tuli tuhrua ehkä 1-2 päivää ja sitten alkoi heti kunnon menkat.

Vierailija
40/48 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitteena Pikkumyy, toivottavasti tulle pian perille :)

Sätky: Koita jaksaa... Nuo tilanteet ovat aina yhtä kamalia. Itse ajattelen aina noilla hetkillä, että " Lisääntykää te toiset vaan, mä oon niin hyvä, että mun ei tarvitse!" . okei, laiha lohtu mutta kun n ostaa nenää tarpeeksi ja yrittää olla vaan niin kyyneleet pysyy usein poissa. Ainakin vähän aikaa. vaikkei muiden vauva ookaan meiltä pois.

Hormonihirviöydestä: mulle lääkäri sanoi että kannattaa mahdollisuuksien mukaan syödä mahdollisimman vähän hiilihydraatteja clomien kanssa noudattaa matalahiilarista dieettiä siis. se kuulemma pitää pahimmat mielialanvaihtelut kurissa. mulla ainakin oli suhteellisen helppoo, sain vain kerran raivarin (ja sekin oli kyllä ihan aiheesta :). Tohtorin mukaan mjuutenkin vähähiilarinen ruokavalio auttaa ovuloinnissa kun ei oo sokeria elimistössä. Hyvänä plussapuolena oli sekin, että taisin jopa laihtua, vaikka söin hyvää ruokaa jossa rasvakaan ei ssäästelty. Onneksi miehen sisko on harrastanut sellaista ruokavalioo ja osas opastaa.

ON: hirveät menkkakivut, joita lääkitsin eilen punaviinillä, loma kun on ei tarvinnut miettiä aamun töihinlähtöä :) Nyt sit pää vähän kipeä, ei menkoista johtuen, öh... No sainpa hyvällä omatunnolla nauttia hyvästä viinistä. Jotain hyvää siinä ettei oo raskaana... Taidan mennä partsille löhöilemään hyvän kirjan kanssa. Kesä on kivaa.