~~~CLOMISTIT vk32~~~
[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Ensimmäinen lapsi toiveissa. Itse olen 23v. ja mieheni 30v.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!
Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]Levinia, vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Senny-76 [size=2][color=#000000]Itse olen 30v ja mieheni 36v. Meillä on yksi clomialkuinen (raskaus alkoi toisesta clomikierrosta) poika 2/05. Pikkukakkosta kuumeillaan ja kovasti toivotaan. Pojan syntymän jälkeen ei ehkäisyä ole ollut. Varsinaista yritystä 8/05 alkaen. Clomien aloitus kesänloputtua.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Meri05 [size=2][color=#000000]Mulla on ilmeisesti lievä pco, ja ovista pitäis avittaa. Mulla on jo kaksi lasta, jotka on saatu hieman rankemmilla hoidoilla, mutta on mulla ollut luomuraskauskin (joka päättyi keskenmenoon rv:lla 18 napanuorakomplikaation takia). Clomit aloitettu 08/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Haave07 [size=2][color=#000000]Clomit aloitetaan 08/06. Yksi clomilapsi ennestään. Viime keväänä " yllätysraskaus" päättyi keskenmenoon. Lääkäri kirjoitti takatastuun clomireseptin siltä varalta, etten enää tunne ovulaatiota.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Pikkumyy07 [size=2][color=#000000]Toinen lapsi haavena. Clomit aloitetaan mahdollisesti 08/06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]
[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06
[size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06
[size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06
[size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06
[size=3][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06
[size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06
[size=3][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07
[size=3][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]la 05.02.07
[size=3][color=EE1289]Giiga-82
[size=3][color=EE1289]Helinä_1983
[size=3][color=EE1289]Ulriina
Kommentit (48)
Sätky: Tiedän tunteesi! Koeta jaksaa, vaikka pahalta tuntuu. Mun mielestä on ihan ok, et tuntuu pahalle ja on myös hyvä, et on joku paikka miessä sen voi " ääneen" sanoa eli tää nettipalsta mulle on monesti lohtu siihen, et täältä saa ymmärrystä ja tukea sellasiin asioihin, mitä ei välttämättä saa niiltä tutuilta, jotka suurin piirtein päättävät, et lapsi nyt ja pim - näin tapahtui!
ON: Kp 28/22-28 menossa, joten alkaa taas piina olla pahimmillaan. En kyllä millään usko, et olisin raskaana, ku nythän siis ihan luomuyritystä vielä ollut. Siitä huolimatta aina tässä vaiheessa alkaa sit sellanen haaveilu ja toivo nostaa päätään. Ärsyttävää!! Moni varmaan tietää tunteen, joten eipä siitä sen enempää.
Mies tänään eka päivää töissä kesiksen jälkeen, joten paluu arkeen ns. tapahtunut. Poika päikkäreillä, joten taidan suunnata pihalle nauttiin auringosta ja lämmöstä:)!
Plussatuulia helteen mukana puhallellen,
Senny
Tänään kp 33 muutti Kp 1:ksi. En siis saanut plussa-aaltoa aloitetuksi tälle palstalle, sori clomi-siskot!
Toinen clomikierto lähdössä siis käyntiin. Olo on kuitenkin aikast tyyni vaikkei sitä plussaa tullutkaan. Toivottavasti tämä clomi+meto kuuri kuitenkin auttaa meikäläistä.
Pitäisi varmaan kokeilla sitä vähähiilarista ruokavaliota samalla... Mutta vasta maanantaina :o) Kuka sitä nyt viikonloppuna dieettiä aloittaa.
Toivottavasti teillä muilla on parempi plussa onni!
Sätky: Pitenikö sulla sitten luteaalivaihe kun söit lugeja? Mullahan on myös lyhyt 9pv, mulla on verikokeet otetuttu ja kait ne oli ihan hyvät. S-prog on jonkinlainen keltarauhashormoni koe eikös niin, onko sitten sama mikä sinulla otettu. Sen tiedän et se s-prog näyttää onko ovis tapahtunut mut eikös kuitenkin sit ole joku eri koe tai siis onko niitä useita? sekava kysymys. Täytyy kyllä vaatia lääkäriltä jotain tuohon lyhyyteen kun seuraavan kerran menen sinne.
Mulla on kans tuhrua aina kierron alussa yleensä kaksi päivää mut tässä kierrossa vasta neljäntenä päivänä alkoi kunnon vuoto.
Tänää sitten ovistesti näytti kunnon ovisplussan eli testiviiva oli paljon tummempi mitä kontrolliviiva. varmaan huomenna sit olis ovis joten täytyy varmaan tänään pupuilla ja huomenna myös. Saispa joskus muunkin kuin vain ovisplussan.
Eli nyt kun söin clomit kp3-7 niin ovis näköjään tulee kp17 paikkeilla ja kun söin kp5-9 niin ovis tuli kp18-19 paikkeilla joten yhden tai kaksi päivää myöhemmin. Vähän kyllä tuntuu siltä et nyt kun ovis tulee päivän aikasemmin niin taitaa kyllä käydä niin et menkatkin alkaa päivän aikasemmin. En oikein jaksa uskoa kuitenkaan et mulla kierto pysyisi samassa missä aikaisemminkin et kyl se lyenee päivällä. Onko sillä väliä milloin se ovis jos luteaali on vain 9pv niin ei kait se siitä muutu vaikka syö eri päivinä clomit.
Minä myös tiedän juuri mitä tarkoitit(taitaa kakkimeistä tietää). Tuntuu et ympärillä vain " pamahdetaan paksuksi" ja itse saa yrittää monta vuotta, väkisinkin miettii miksi muut muka ansaitseen sen mutta minä en.
Jos katsoitte eilen sinkkueläämää niin Charloten sanat kun jynssäs sitä ammetta oli just kuin minun suusta(ja taas varmaan kaikkien muidenkin).
Minäkin olen tietenkin iloinen toisten puolesta ja kuten joku sanoi ei muiden vauvat ole pois meiltä. Mut ottaa vain päähän et sellaiset ihmiset tulee vahingossa raskaaksi jotka ei tosiaankaan lasta halua ja suoraan sanottunut eivät lasta tarvitsisi(ilkeästi sanottu tiedän), mutta kuitenkin. Tällä nyt ehkä jotain narkkareita tarkoitan joita onneksi ei ole minun tuttavapiirissä mut on sitten niitäkin jotka vähät välittävät.
On se väärin et sellaiset tulee raskaaksi jotka ovat kykenemättömiä hoitamaan itse lastaan ja se viedään heiltä heti pois(hyvä niin), kun taas toiset saa yrittää vuosia eikä välttämättä koskaan saa lasta.
Tiedän elämä on epäreilua ja välillä se potkii päähän et sattuu ihan helvetisti.
Toivottvasti en pilannut kekenkään päivää tällä ankaran negatiivisella kirjoituksellani.
Niin ja sori kans mulla tämä omanapainen viesti, oviksen aikoihin näköjään kiinnostaa eniten se et jospa nyt tärppäisi :)
Hanna: Pari päivää ne pidensi luteealivaihetta 3x100mg annoksella. Ei siis vieläkään mikään hurjan pitkä, mutta jotain kuitenkin. Nyt on kaapissa vielä resepti 200mg Lugeihin. Saa nähdä pidentääkö ne sitä enemmän. Nyt tämän kierron kuitenkin vielä menen noilla miedommilla. Todella ärsyttävää muuten, että eilen kun aloitin taas tunkemaan niitä (ne siis laitetaan suoraan alapäähän) niin ei mennyt montaa hetkeä ja taas alkoi nämä ällöt feikki-raskausoireet. Odotan " innolla" minkälaiset oireet ne vahvemmat sitten aiheuttaa... No, mitäpä sitä ei tekisi lapsen saadakseen...
Välillä mietin, että toivottavasti musta ei tule jotain marttyyriäitiä, kun lastensaanti on näin tuskan takana (vaikka pientähän tämä vielä on). " Kaikkeni olen sun eteen tehnyt, syönyt hormoneja ja kärsinyt, että saisit alkusi ja noin kiittämätön olet, nyyy-yyh" :-D
eli tanaan kp 10 - ja hirmu kivut vasemmassa nivusessa? Ei kai mulla viela voi olla ovis? En ainakaan koskaan oo huomannu sita (noh noita kipuja ainakaan ) nain aikaisessa!! Clomikiertokin kun munsta itestani oli niin outo kuin kp 3-5 jos sekin jotenkin sekoitti naa jutut...
Voi kun mikaan ei oo enaa niin normaalia... ja oon pidellyt ja ihaillut vastasyntynytta kaks paivaa - olisko jotain psyykkista halua omaan vauvaan? Ei kylla ihme olis. Kun olis edes koliikkivauva; ei vaan ihanan rauhallinen vauveli on ja kiltti (ainakin nyt 2 pv vanhana...) ite sita vaan on kateellinen ja joskus tulee tietty mieleen tuo km:kin etta kuinka pitkalla jo olis... aarrgghh kun on raivostuttavia ajatuksia!
Kaikille piinailijoille kumminkin onnea tulevaan ja hyvaa viikonloppua!
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=429431&p=1&tmode=1…
Melko hyviä juttuja.
Pakko oli heti päästä johkain kertoon, kun ei vielä viitsi sukulaisille toitottaa! Tein vajaa tunti sit raskaustestin ja plussaa näytti:)!!!!!!!! En vaan usko... ei sit millään... Ihan luomusti!! Nyt vaan sit toivon kovin, et kaikki menee hyvin!
Ihan mielettömästi plussaonnea teille kaikille!!!! Toivottavasti tulette pian perässä!
Minikrapulakin vaikuttaa näköjään kirjoitukseen... Montakohan kertaa tuossa edellisessä on sana " hyvä" , antakkee anteeksi toisto! Ja krijoituvhireet, joita niitäkin näyttää olevan reilusti, kröhm. Seuraavalla kerralla paremmin, lupaan!
Hyvää viikonloppua kaikille, itse joudun nettipimentoon ja verkossa jälleen vasta tiistaina. Plussatkaapa kaikki sillä aikaa :)