Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joille jääkiekko ja euroviisut on samantekeviä, siis täysin neutraaleja juttuja

Vierailija
07.05.2025 |

En siis inhoa tai fanita kumpaakaan. Jos sattuu olemaan televisiossa kun tv on auki saatan hetken katsoa mutta ihan sama kuka voittaa. Esim. Jos Erika tai KAJ voittaa, ihan sama. Jos jompi kumpi jää viimeiseksi, ihan sama. Jääkiekkoa voin katsoa vähän aikaa ilman sen kummempaa jännitystä. Jos joku tekee maalin se on tyyliin aha ja von koska tahansa jättää kesken ja lähteä vaikka lenkille

Ei, en ole ihminen joka ei välitä mistään. Nämä tällä hetkellä hehkutetut asiat ovat ihan sama-listalla, kuten moni muu. On paljon asioita, jotka ovat minulle tärkeitä. Kuten se lenkkeily ja luonnossa liikkuminen, yksinkertaiset jutut. Tykkään myös musiikista ja kuuntelen sitä paljon, mutta en yleensä euroviisutyylistä. Yleisurheilua tykkään seurata kyllä, lähinnä kenttälajeja. Niitä vain vähemmän televisiossa monesti näytetään kuin juoksuja, mutta olen käynyt Kalevan kisoissa paikan päällä ja se oli kivaa. Siinäkin oil ihan sama kuka voittaa, mutta oli kivaa katsoa ja toivoa että tyypit onnistuu. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olet ainoa, uniikki lumihiutale. Tässä mitalisi 🏅 

Vierailija
2/11 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, mä kyllä tiedän ettei kaikkia kiinnosta samat asiat. Eikä muuten muakaan kiinnosta pätkääkään nuo mainitsemasi jutut (joskus 90-luvulla viimeksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että vaihtoehtona on joko vihata tai fanittaa, mutta etsin välimuotoja, eli sellaisia jotka ei fanita eikä vihaa. Ap. 

4/11 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan neutraaleja mullekin. Tosin vaihdan kyllä kanavaa, jos telkka niitä yrittää tuputtaa 😃

Vierailija
5/11 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minua siis yhtään haittaa että lehdet on nyt molempia täynnä. Skippaan vain ne jutut ja siinä se.  Ei ole vaikeaa. 

Vierailija
6/11 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko ei kiitos.

Euroviisut kyllä kiitos.

Vierailija
7/11 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä apta. 

Vierailija
8/11 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä apta. 

Nooh.... älä anna sen haitata.

Vierailija
9/11 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Kyllä minä loppuottelon katson, jos Suomi on siellä. Ja euroviisut katson, jos Suomea on hehkutettu kärkeen. Mutta ei floppaamiset minua hetkauta.

Vierailija
10/11 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko ei kiitos.

Euroviisut kyllä kiitos.

Heterosuhteet ei kiitos.

Homosuhteet kyllä kiitos.

Vierailija
11/11 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kiinnosta, en katso. 

Väkivalta on vastenmielistä, joten mailoilla toisiaan hankkaavat miehet eivät kiinnosta.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi