Kestävät pikkuhousut jotka eivät hajoa ekassa pesussa!
Oletko löytänyt? Vinkkaa! Olen ostanut mm erilaisia Prisman, Citymarketin, Anttilan, Lindexin ja Kappahlin pikkuhousuja, ja kaikki ovat liian pian rikki. Jotkut hajoavat jo jopa ensimmäisen pesun jälkeen, mutta viimeistään sellaisen parin kuukauden käytön päästä, vaikka pesen ohjeen mukaan 40 asteessa. Yhdistä ratkesi sauma jo ensimmäisellä kerralla kun puin ne päälle.
Kaikki ovat olleet aina 5-20e kpl - ei juuri eroa laadussa. Mistä tunnistaa laadukkaat, kestävät alushousut?
Kommentit (92)
Miten ihmeessä sä saat ne rikki? Mä olen käyttänyt pikkuhousuja jo yli 50 vuotta (en samoja), eikä kertaakaan ole hajonneet. En edes ymmärrä miten ne voisi hajota.
Kyllä Lidlin pikkuhousuissa on hinta–laatu-suhde kohdallaan.
Liian pieni koko?
Sloggit ovat hyvät.
Ostan esim. Prismasta halpoja, puuvillaisia perusalushousuja, joita myydään 5-6 kpl paketeissa. Kestää 60 asteen pesua. Yhdetkään eivät ole menneet rikki.
Mulla on Pierre Robertin keinokuituiset pikkuhousut olleet käytössä jo yli 10 vuotta.
Sloggit ovat myös olleet kestävämpiä, tykkään puuvillaisista Sloggeista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Lidlin pikkuhousuissa on hinta–laatu-suhde kohdallaan.
Todellakin. Tosi hyviä pikkuhousuja edulliseen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut kyseistä ongelmaa vaikka olen pikkarini aina Lindexistä ostanut.
Kauan sinulla sitten kestää ne? Kuinka usein keskimäärin peset yhtiä housuja? Onko sinulla hirveä kokoelma alushousuja, ja yksien tarvitsee kestää pesu vain noin puolen vuoden välein?
Ap
Sittarista Pierre Robert. Kympin kieppeillä hinta, loistavasti istuvat naiselliseen (=isoon) perseeseen ja kestävät vuosia.
Minä en leiki mukana yhtään mitää ja jos joku trans mulle loukkaantuu ni Ei Kiinnosta!!
Kapp Ahlin Briefsit 3 kpl paketissa ovat ns.paremmat sloggit
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni koko?
Sloggit ovat hyvät.
En usko, sillä yleensä hajoaa se vahvike housujen sisältä, tai joku kankaan reuna alkaa repsottaa tai purkautua.
Sloggeja olen testannut mutta en ainakaan siitä mallista pitänyt mitä kokeilin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut kyseistä ongelmaa vaikka olen pikkarini aina Lindexistä ostanut.
Kauan sinulla sitten kestää ne? Kuinka usein keskimäärin peset yhtiä housuja? Onko sinulla hirveä kokoelma alushousuja, ja yksien tarvitsee kestää pesu vain noin puolen vuoden välein?
Ap
Vanhimmat on varmaan kymmenen vuotta vanhoja. En osaa sanoa kuinka usein pesen. Mikä on 'hirveä kokoelma' sun mielestä? Minulla on n. 30 pikkarit, toisia käytän useammin kuin toisia, mutta kaikkia aina joskus.
Ostin prismasta kolmen parin pakkauksen actuelle-merkkisiä puuvillaisia alushousuja kun kyllästyin kalliisiin sloggeihin jotka retkahti saumoista parin kuukauden jälkeen. Hyvin ovat kestäneet ehjinä jo puolisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni koko?
Sloggit ovat hyvät.
Sloggit oli joskus hyviä, mutta nykyisinn niihin tulee pieniä reikiä konepesuissa suositellussa asteessakin pestessä.
Lindexiltä oon kestävimmät löytänyt. Niitä ota 3 maksa 2 -alkkareita. Kestävät ihan riittävän pitkään, vuosia.
Ohenevat joskus vuosien päästä, mutta eivät rikkoonnu, ratkea tms. Jos saumat heti repeää, niin veisin takaisin, tekisin reklamaation.
Itsellä ollut samat pikkarit jo 20 vuotta. Niitä on viikoksi. Ovat harmaantuneet mutta kestävät.