Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestävät pikkuhousut jotka eivät hajoa ekassa pesussa!

Vierailija
14.02.2021 |

Oletko löytänyt? Vinkkaa! Olen ostanut mm erilaisia Prisman, Citymarketin, Anttilan, Lindexin ja Kappahlin pikkuhousuja, ja kaikki ovat liian pian rikki. Jotkut hajoavat jo jopa ensimmäisen pesun jälkeen, mutta viimeistään sellaisen parin kuukauden käytön päästä, vaikka pesen ohjeen mukaan 40 asteessa. Yhdistä ratkesi sauma jo ensimmäisellä kerralla kun puin ne päälle.

Kaikki ovat olleet aina 5-20e kpl - ei juuri eroa laadussa. Mistä tunnistaa laadukkaat, kestävät alushousut?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aivan hulvaton ketju. Uskomatonta, jos naiset oikeasti tuhnuttelevat toistakymmentä vuotta samoilla kalsareilla 😂🤮

Vierailija
82/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin ison nipun pikkareita kun tyttäreni syntyi. Käytän niitä edelleen. Tytär on 21 vuotta. Että kyllä niitä hyviä on. Triumphin.

😂😂😂 21 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikasseista voi itse ommella tai liimata kestävät alushousut.

Vierailija
84/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa happea, naurattaa niin helvetisti kun ajattelee jotain palstamammaa kiskomassa aamuisin 10-20 vuotta vanhoja haalistuneita ja toosanpolttamia purjeita jalkaansa. Ei ole ihme että thaihieromoilla menee hyvin ja prostituutio kukoistaa Suomessa.

Vierailija
85/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot tässä ketjussa vertailevat innolla kymmeniä vuosia ajettujen sloggiensa kestävyyttä 😂🤮

😂

T. mummo

Vierailija
86/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen ei osaa pukeutua edes alusvaatteiden osalta, saati sitten muuten. Jättisloggit alle ja joku hehtaarisäkki päälle .

Miten nämä sloggit ovat jätit?? Oletko edes nähnyt, minkä mallisia alushousuja sloggilla on?

https://images.app.goo.gl/gHkvwyHi3u9PsVSg9

Vierailija
87/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla kestä alushousut kuin muutaman kuukauden. Mitä ihmeen kestohousuja te oikein käytätte?

Vierailija
88/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisit oikeaa kokoasi etkä mitään s-kokoa kun olet kuitenki 3xXL kokoa

Vierailija
89/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on aivan hulvaton ketju. Uskomatonta, jos naiset oikeasti tuhnuttelevat toistakymmentä vuotta samoilla kalsareilla 😂🤮

Sullakin on varmaan ollut sama m u na jo 50 vuotta. Hyi, mahtaa olla ihan homeessa ja kaikenmaailman kasvustoissa.

Vierailija
90/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla kestä alushousut kuin muutaman kuukauden. Mitä ihmeen kestohousuja te oikein käytätte?

Taitaa tyttelillä olla aika hapan römpsä.

Minulla kestää vähintään vuoden kun käännän kalsarit juhannuksena toisinpäin ja jouluna vaihdetaan kaverin kans.

Vierailija
91/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mujin alushousut ovat olleet parhaat, mukavimmat ja kestävimmät tähän mennessä. Eikä haarakiilakaan ole mikään 2,5cm pikku kaistale, kuten joissain olevinaan normaaleissa alushousuissa.

Vierailija
92/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapp ahlista olen ostanut ja hyvin on kestäneet. Ainakin nämä

https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/Alusasut/Alushousut/hipster/hipste…